Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?
eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?
Kommentit (1580)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että lähetyskäsky ei olisi Jeesuksen sanomaa, vaan myöhempi lisäys. Alkuseurakunnassa keskusteltiin siitä, kerrotaanko Jeesuksesta muille kuin juutalaisille.
Raamatun evankeliumit ovat luotettava lähde totuuden löytämiseen.Eivät ole.
Kyllä ovat. Minä tiedän, mistä puhun.
Eivät ole. Minä tiedän sinua paremmin mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että lähetyskäsky ei olisi Jeesuksen sanomaa, vaan myöhempi lisäys. Alkuseurakunnassa keskusteltiin siitä, kerrotaanko Jeesuksesta muille kuin juutalaisille.
Kyllä ovat. Minä tiedän, mistä puhun.No ethän tiedä. Ne ovat kuulopuheista koottuja sepitteitä.
Minun tietoni on oikeaa tietoa eikä perustu kuulopuheisiin.
Minun tietoni on oikeinta tietoa ja se kertoo että olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat. Minä tiedän, mistä puhun.Eivät ole. Minä tiedän sinua paremmin mistä puhun.
Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat. Minä tiedän, mistä puhun.No ethän tiedä. Ne ovat kuulopuheista koottuja sepitteitä.
Minun tietoni on oikeaa tietoa eikä perustu kuulopuheisiin.Minun tietoni on oikeinta tietoa ja se kertoo että olet väärässä.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Ei pelota. En usko että kuoleman jälkeen on yhtään mitään. Ja jos jotain on niin aivan helvettiä olisi joutua elämään ikuisesti joka tapauksessa, paikasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota. En usko että kuoleman jälkeen on yhtään mitään. Ja jos jotain on niin aivan helvettiä olisi joutua elämään ikuisesti joka tapauksessa, paikasta riippumatta.
Jos olisit edellisessä elämässäsi keskittynyt enemmän hengellisyyteen, tilanteesi saattaisi olla nyt erilainen. Kannattaisi ottaa lusikka kauniiseen käteen ja lakata hakkaamasta päätä seinään. Jumalan tahdon noudattaminen on se juttu. Jos et tiedä, mitä se tarkoittaa, niin tee se, mikä on oikein tai mitä toivoisit itsellesi tehtävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat. Minä tiedän, mistä puhun.Eivät ole. Minä tiedän sinua paremmin mistä puhun.
Onnea matkaan.
En tarvitse onnea todetakseni faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit edellisessä elämässäsi keskittynyt enemmän hengellisyyteen, tilanteesi saattaisi olla nyt erilainen. Kannattaisi ottaa lusikka kauniiseen käteen ja lakata hakkaamasta päätä seinään. Jumalan tahdon noudattaminen on se juttu. Jos et tiedä, mitä se tarkoittaa, niin tee se, mikä on oikein tai mitä toivoisit itsellesi tehtävän.
Ei satuolentojen olemattoman tahdon noudattaminen ole yhtikäs mikään juttu. Ainakaan täysjärkisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei satuolentojen olemattoman tahdon noudattaminen ole yhtikäs mikään juttu. Ainakaan täysjärkisille ihmisille.
Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea matkaan.
Onko sinulla päässä jotain muutakin vikaa kuin tuo satuolentoihin uskominen vai mitä oikein hourailet?
Onko sinulla päässä jotain muutakin vikaa kuin tuo satuolentoihin uskominen vai mitä oikein hourailet?
Olen mieleltäni terve enkä usko, vaan minä tiedän, että Jumala on olemassa ja että Jeesus on Jumalan Poika. Ei minua haittaa se, jos et usko.
Vierailija kirjoitti:
Olen mieleltäni terve enkä usko, vaan minä tiedän, että Jumala on olemassa ja että Jeesus on Jumalan Poika. Ei minua haittaa se, jos et usko.
Et selvästikään ole. Sairaudentunteen puuttuminen onkin varsin tyypillistä mielisairailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mieleltäni terve enkä usko, vaan minä tiedän, että Jumala on olemassa ja että Jeesus on Jumalan Poika. Ei minua haittaa se, jos et usko.Et selvästikään ole. Sairaudentunteen puuttuminen onkin varsin tyypillistä mielisairailla.
Tarve diagnosoida mielisairaiksi ne, joista ei pidä, on taas aika yleistä ihan ns. terveillä ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani tiedän että ei ole, joten olet selvästikin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mieleltäni terve enkä usko, vaan minä tiedän, että Jumala on olemassa ja että Jeesus on Jumalan Poika. Ei minua haittaa se, jos et usko.Et selvästikään ole. Sairaudentunteen puuttuminen onkin varsin tyypillistä mielisairailla.
Tarve diagnosoida mielisairaiksi ne, joista ei pidä, on taas aika yleistä ihan ns. terveillä ihmisillä.
Ja kaltaistesi mielisairaiden kanssa tekemisissä oleville.
Ihmettelisin suuresti jos joutuisin helvettiin kun on olemassa ihmisiä kuten Trump ja Putin, ja jopa hihhulit jotka aina tuomitsemassa muita helvettiin sen niiden jumalan tahdon vastaisesti. Että minkälainen pyhimys pitää olla että pääsee taivaaseen, jos ei minunlainen harmiton suoraselkä kelpaa. Jos kaikki päätyy helvettiin niin mitä eroa sillä on tähän maailmaan.
Ei ole yliluonnollisia tulijoita / ohjausta näkynyt, joten tässäpä sitten odotellaan. Parannusta kenen mukaan? Vastaan tullut liian monta konfliktoivaa ohjeistusta joten vain yliluonnollinen ohjaus auttanee. Koska ei ole kuulunut mitään ohjausta suunta lienee oikea.
Ei pelota. Olen matkalla pois helvetistä. Yksin en tähän pystyisi, mutta onneksi minulla on hyviä auttajia.
Vastaus aloitksen kysymykseen: ei. Tässä aiheesta Bertrand Russell:
Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo, eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan.