Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?

Vierailija
20.01.2026 |

eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?

Kommentit (281)

Vierailija
261/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisille olen sanonut että kun kuolen , laitatte vaahtosammuttimen mukaan arkkuun varmuuden vuoksi.

Vierailija
262/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumoisin juuri tämä moderni versio Abrahamilaisesta uskonnosta on juuri se oikea ja ainoa totuus. 

Eikö olekin erinomaista, että uskova on syntynyt maahan, jossa yhtä 4000:sta uskonnosta palvotaan "ainoana ja oikeana"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäisin sellaista, jota ei ole olemassa?

Vierailija
264/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt,  että lähetyskäsky ei olisi Jeesuksen sanomaa, vaan myöhempi lisäys. Alkuseurakunnassa keskusteltiin siitä,  kerrotaanko Jeesuksesta muille kuin juutalaisille.

Raamatun evankeliumit ovat luotettava lähde totuuden löytämiseen. 

Eivät ole. 

Kyllä ovat. Minä tiedän, mistä puhun.

No ethän tiedä. Ne ovat kuulopuheista koottuja sepitteitä.

Minun tietoni on oikeaa tietoa eikä perustu kuulopuheisiin. 

No hyvä. Silloin tiedät, että raamattu on sepite ja kirkossa palvot

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Vierailija
265/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katukaa, te synnissä piehtaroitsijat, sillä viimeiset ajat ovat koittaneet! Miettikää kuinka haluatte ikuisuutenne viettää. Ikuisessa itkussa ja hammasten kiristelyssä h el vetin liekkien käristäessä teitä, vaiko parannuksen tehneen hurskaan autuudessa! Totisesti sanon Minä!

terv. hurskasuskonmies

Jeesus on hyvä jätkä, joka huolehtii ja ymmärtää ihmistä silloinkin kun tämän lajitoverit keskittyvät pelottelemaan helvetillä.

Eri

Jeesus ei huolehdi sinusta eikä ymmärrä sinua. Jeesus on sovittanut sinun syntisi, ja sinulla on nyt mahdollisuus pelastua seuraamalla häntä. Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo, eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan. 

Vierailija
266/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen ruoskinta, halveksunta, raiskaaminen, jatkuva kahleissa oleminen. Perkeleen kätyrit eivät lakkaa nöyryyttämästä sinua, aistit kaiken. Pois pääsyä ei ole, ikuinen kohtalo. 

Jos nämä perkeleen kätyrit ovat söpöjä tyttöperkeleitä, jotka tekevät tuota kaikkea nahkavaljaissa tissit paljaina, voisin vaikka helvettiin mennäkin. Kuulostaa kivalta. :3

Eri

Taitaa olla toiveajattelua. 

Vierailija
267/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Jeesuksen ristinkuolema riittää pelastamaan minut ja läheiseni.

Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan. 

Uskon että Jeesus on Jumalan poika ja kuollut ristillä. Kuolemallaan hän pelasti meidät helvetin tulelta ja armahti. Meidän ei tarvi kärsiä koska hän kärsi puolestamme. Uskon niin.

Sillä ei ole mitään merkitystä, että mitä sinä uskot eli uskottelet itsellesi. 

Vierailija
268/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei sillä ole merkitystä. Pidät kaikkea vain uskotteluna, leikkinä, tärähtäneisyytenä.

Se mikä on lopulta totta, ei katoa. Jotkut asiat tässä luomakunnassa ja maailmankaikkeudessa ovat totta. Ja on asioita, jotka ovat valhetta.

Kaikki ihmiset tulevat tietämään viimeistään kuoltuaan mikä on totta. Ihmisen tietoisuus ja minuus eivät katoa. Tässä keskusteluketjussa vääntäminen ei käännä kenenkään päätä mihinkään toiseen suuntaan. Mies joka uskoo olevansa nainen, ei yhdessä hetkessä usko totuutta vaikka sitä kuinka hänen paukapäähänsä taottaisi että hän on mies, vaikka hän kuohitsisi itsensä.

Vierailija
269/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katukaa, te synnissä piehtaroitsijat, sillä viimeiset ajat ovat koittaneet! Miettikää kuinka haluatte ikuisuutenne viettää. Ikuisessa itkussa ja hammasten kiristelyssä h el vetin liekkien käristäessä teitä, vaiko parannuksen tehneen hurskaan autuudessa! Totisesti sanon Minä!

terv. hurskasuskonmies

Jeesus on hyvä jätkä, joka huolehtii ja ymmärtää ihmistä silloinkin kun tämän lajitoverit keskittyvät pelottelemaan helvetillä.

Eri

Jeesus ei huolehdi sinusta eikä ymmärrä sinua. Jeesus on sovittanut sinun syntisi, ja sinulla on nyt mahdollisuus pelastua seuraamalla häntä. Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo, eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan. 

Mutta kun me ei tiedetä, mitkä Raamatussa Jeesuksen suuhun laitetut asiat on oikeesti olleet Jeesuksen sanomia, ja mitkä kirjoittajien keksimiä. 

Vierailija
270/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei sillä ole merkitystä. Pidät kaikkea vain uskotteluna, leikkinä, tärähtäneisyytenä.

Se mikä on lopulta totta, ei katoa. Jotkut asiat tässä luomakunnassa ja maailmankaikkeudessa ovat totta. Ja on asioita, jotka ovat valhetta.

Kaikki ihmiset tulevat tietämään viimeistään kuoltuaan mikä on totta. Ihmisen tietoisuus ja minuus eivät katoa. Tässä keskusteluketjussa vääntäminen ei käännä kenenkään päätä mihinkään toiseen suuntaan. Mies joka uskoo olevansa nainen, ei yhdessä hetkessä usko totuutta vaikka sitä kuinka hänen paukapäähänsä taottaisi että hän on mies, vaikka hän kuohitsisi itsensä.

Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Pelastavassa uskossa ei ole kyse siitä, että uskottelee itselleen jotain. Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika, eli uskoo, mitä hän sanoo, eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan. 

Vierailija
271/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun me ei tiedetä, mitkä Raamatussa Jeesuksen suuhun laitetut asiat on oikeesti olleet Jeesuksen sanomia, ja mitkä kirjoittajien keksimiä. 

Mutta minä tiedän, että Raamatun evankeliumissa on ohjeet siihen, miten ihminen voi pelastua. 

Vierailija
272/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minä tiedän, että Raamatun evankeliumissa on ohjeet siihen, miten ihminen voi pelastua. 

Tottakai.

Vierailija
273/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai.

Jos et usko sitä, niin olet epäuskoinen, ja siten kaukana pelastuksesta. Ei se minua haittaa. 

Vierailija
274/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä on paistaa loputtomiin ihmistä tulisessa järvessä, joka ei usko? 

Miksi jotkut Amazonin sademetsän kansat joutuvat myös järveen paistumaan vaikka eivät koskaan ole kuulleetkaan mistään kristinuskosta? 

Kuulostaa mielenvikaisen psykopaatin toiminnalta eikä miltään rakastavalta kaikkivaltiaalta. Jos et ole kuten hän tahtoo, sinua kidutetaan loputtomiin. Huh huh.

Vierailija
275/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, siellä on moni tuttu jo ja se kenet siellä sitten haluan tavata tai odotan saapuvaksi sinne, joutuu sinne myös suurella todennäköisyydellä. Joten ei huono.

Vierailija
276/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos et usko sitä, niin olet epäuskoinen, ja siten kaukana pelastuksesta. Ei se minua haittaa. "

Ok.

Vierailija
277/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Olen ottanut Jeesuksen sydämeeni jo nuoruudessa.

Vierailija
278/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota

Vierailija
279/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä on paistaa loputtomiin ihmistä tulisessa järvessä, joka ei usko? 

Miksi jotkut Amazonin sademetsän kansat joutuvat myös järveen paistumaan vaikka eivät koskaan ole kuulleetkaan mistään kristinuskosta? 

Kuulostaa mielenvikaisen psykopaatin toiminnalta eikä miltään rakastavalta kaikkivaltiaalta. Jos et ole kuten hän tahtoo, sinua kidutetaan loputtomiin. Huh huh.

Ihan todella, vilpittömästi, kaikesta sydämestäni ja mielestäni, suosittelen sitä, että uskot Jeesusta. Annan vain ystävällisen neuvon. 

Vierailija
280/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne rikkinäiset ihmiset, jotka eivät erota oikeaa väärästä, joilla ei ole omatuntoa, tarvitsevat ulkoisen ohjauksen jotta eivät tekisi pahaa muille. Luovat oman helvetin pelotteeksi, ja hyvillä tavoilla löydät elämälle merkityksen. Siinä se uskonnon tarve, joka hoitaa homman hyvin. Terapioiden yleistyessä, eli ihmisten tervehtyessä, uskon tarve on vähentynyt.

Eli ei pelota yhtään, voin katsoa elämääni taaksepäin: En ole loukannut ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä