Naiset antaa jatkuvasti pakkeja
Käyn aika paljon baareissa mutta jos yrittää lähestyä naista niin eivät suostu ees juttelee ja antavat pakkeja. Sitten kun tulee osuma netissä niin eivät sillain vastaa ja kysy mitää, eivätkä halua nähdä, itse vähän erilainen otan yhteyttä ja haluaisin nähdäkki naisen, ilmeisesti en vain nykyää kiinnosta naisia, tilanne oli erilainen vielä joskus, mutta nykyään ei, en ole mikään alinta pohjasakkia oleva mies, ei sentään, mut ilmeisesti ei vain kiinnosta naisia.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
No kerrohan, millä tavalla lähestyt? Minkälaisia viestejä lähetät netissä?
Olin vähän aikaa sitten itsekin nettideittipalvelussa. 95% miehistä, joiden profiili vaikutti olevan ok, ei ollut edes alkeellisen tason keskustelutaitoa. Jollei sellaista löydy, kun on aikaa miettiä mitä kirjoittaa, niin ei sellaista löydy kasvotustenkaan.
Yritän tutustua ja kehua myös naista mutta nainen on aika hiljainen tai ei oikein kysy mitään, sitten aika nopeasti haluan tavata niin nainen hiljenee tai ei sillain huomaan ole kiinnostunut.
Sitten kannattaa olla ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sä et vaan enää kiinnosta naisia koska olet vanha, juoppo, velkainen va jak ki.
En ole juoppo enkä vanha, velkaa on kaikilla nykyään.
Ei mulla ole velkaa.
No mulla on mut se lyhenee kyllä ja en ole ulosotossa, todella monet on nyt työttömiä parempi tehdä töitä ja olla veloissa kun työtön ja velkainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo en ole mikään työtön sossuelätti
Eipä niin, vaan suojatyötä tekevä alkoholisoitunut sossuelätti, jolla on 40000 ulosotossa.
Sori en tee mitää suojatöitä 9 € päivä, mitä sä oikee luulet musta, ja en ole ulosotossa.
Kyllä teet ja kyllä olet, Allu. Me tiedämme, koska olet selostanut kelpaamattomuuttasi ja surkeaa duuniasi ja pelivelkojasi meille täällä 10 vuotta. Ne on pysyviä teemoja, toisin kuin toi väittämäsi tyttöystävä, joka välillä on ja enimmäkseen ei ja jota oikeasti ei ole ollut koskaan.
Onnea 10-vuotispäivän johdosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ovat sitten vääräntyylisiä emmä osaa sanoa.
Joo. Ne on sulle liian tasokkaita. Joku oppimisvaikeuksista kärsivä tai heikkolahjainen voisi sinut huolia. Nekin on monesti töissä. Esim kahviloissa.
Sori mulla on ihan normi työ en ole missää suojatyöpaikas ja en ole vammainen
Hyvä Allu!
Pidä ittes luuserina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ovat sitten vääräntyylisiä emmä osaa sanoa.
Joo. Ne on sulle liian tasokkaita. Joku oppimisvaikeuksista kärsivä tai heikkolahjainen voisi sinut huolia. Nekin on monesti töissä. Esim kahviloissa.
Sori mulla on ihan normi työ en ole missää suojatyöpaikas ja en ole vammainen
JA tuola on hitosti työttömiä jotka ei saa koskaan töitä, mulla menee paremmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän aikaa sitten itsekin nettideittipalvelussa. 95% miehistä, joiden profiili vaikutti olevan ok, ei ollut edes alkeellisen tason keskustelutaitoa. Jollei sellaista löydy, kun on aikaa miettiä mitä kirjoittaa, niin ei sellaista löydy kasvotustenkaan.
Yritän tutustua ja kehua myös naista mutta nainen on aika hiljainen tai ei oikein kysy mitään, sitten aika nopeasti haluan tavata niin nainen hiljenee tai ei sillain huomaan ole kiinnostunut.
Miksiköhän sulla on niin kovat seksuaaliset halut? Tunnen miehiä joilla niitä ei ole. Saisitkohan niihin lääkettä, että ne loppuisivat?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Allu!
Pidä ittes luuserina!
Sä varmaa oletki luuseri ku et ees tunne minua ja haukut vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet velkaantunut juoppo eli paljon alempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin, vaan suojatyötä tekevä alkoholisoitunut sossuelätti, jolla on 40000 ulosotossa.
Sori en tee mitää suojatöitä 9 € päivä, mitä sä oikee luulet musta, ja en ole ulosotossa.
Kyllä teet ja kyllä olet, Allu. Me tiedämme, koska olet selostanut kelpaamattomuuttasi ja surkeaa duuniasi ja pelivelkojasi meille täällä 10 vuotta. Ne on pysyviä teemoja, toisin kuin toi väittämäsi tyttöystävä, joka välillä on ja enimmäkseen ei ja jota oikeasti ei ole ollut koskaan.
Onnea 10-vuotispäivän johdosta!
En kyllä ole vaikka miten sä sanot ja haukut mua. En onneksi välitä, hyvää loppuelämää sulle.
Allun "nykyään kelpaamattomuus" on alkanut vähintään jo v. 2016. En jaksa taas kaivaa arkistoa, mutta virsi oli aivan sama ja muuttumaton. Mitään kehitystä ei tapahdu.
V. 2021 Allu oli mukamas 31-vuotias, mutta väitän että hän oli silloinkin yli 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän sulla on niin kovat seksuaaliset halut? Tunnen miehiä joilla niitä ei ole. Saisitkohan niihin lääkettä, että ne loppuisivat?
Allu on tosiaan sairas. Pahimmillaan se alkaa rähistä ja uhkailla tappamisella jne.
Vierailija kirjoitti:
Allun "nykyään kelpaamattomuus" on alkanut vähintään jo v. 2016. En jaksa taas kaivaa arkistoa, mutta virsi oli aivan sama ja muuttumaton. Mitään kehitystä ei tapahdu.
V. 2021 Allu oli mukamas 31-vuotias, mutta väitän että hän oli silloinkin yli 40.
Sori mutta en ole tuommonen, ja on vakituinen työ ja toinen työ ja vielä seurustelen, että jauhappa lisää paskaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on tosi
No sä olet todella sairas et tunne minua ja haukut, nyt en jaksa ees vastailla hyvää jatkoa.
Sen nyt arvas että alkoi se haukkuminen, joo no hyvää jatkoa vaa kaikille mulle riitti. Mullapas menee hyvin on töitä ja kaikkee, en ole ulosotossa ja velka lyhenee normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Allu!
Pidä ittes luuserina!
Allu hei, olet kertoillut asioistasi ummet lammet. Kaikki tuntee sut. Meillä muilla ei ole muistivaikeuksia eikä lukemisen vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet velkaantunut juoppo eli paljon alempana.
No en ole, monella on velkaa tajuatko se, esim talolaina tai jotain, ootko ihan sekasin? Mä en ole sori juoppo. Monet ihmiset juo alkoholia, oletko sä työtön luuseri?
Ulise lisää, juoppo luuseri 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Allu!
Pidä ittes luuserina!
Allu hei, olet kertoillut asioistasi ummet lammet. Kaikki tuntee sut. Meillä muilla ei ole muistivaikeuksia eikä lukemisen vaikeuksia.
Silti olen muuttunut enkä mitää työtön luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Sen nyt arvas että alkoi se haukkuminen, joo no hyvää jatkoa vaa kaikille mulle riitti. Mullapas menee hyvin on töitä ja kaikkee, en ole ulosotossa ja velka lyhenee normaalisti.
Töitä ja "kaikkee". Säälittävä suojatyö, velkaa, ruma naama ja kroppa, juoppous ja vttumainen luonne. Tosiaan sulla on kaikkee 🤣
Ei mulla ole velkaa.