Naiset antaa jatkuvasti pakkeja
Käyn aika paljon baareissa mutta jos yrittää lähestyä naista niin eivät suostu ees juttelee ja antavat pakkeja. Sitten kun tulee osuma netissä niin eivät sillain vastaa ja kysy mitää, eivätkä halua nähdä, itse vähän erilainen otan yhteyttä ja haluaisin nähdäkki naisen, ilmeisesti en vain nykyää kiinnosta naisia, tilanne oli erilainen vielä joskus, mutta nykyään ei, en ole mikään alinta pohjasakkia oleva mies, ei sentään, mut ilmeisesti ei vain kiinnosta naisia.
Kommentit (112)
Aivan sekopäitä täälä en ees tiedä miks kirjotan tänne, mulle riitti, ihan sekopää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Allu!
Pidä ittes luuserina!
Sä varmaa oletki luuseri ku et ees tunne minua ja haukut vaan.
Allu hei, olet kertoillut asioistasi ummet lammet. Kaikki tuntee sut. Meillä muilla ei ole muistivaikeuksia eikä lukemisen vaikeuksia.
Silti olen muuttunut enkä mitää työtön luuseri.
Itse työtön, ulosotossa 33 tonnia, ei muuta harrastusta kuin kuntosali, proteiinipitoisten ruokien kokkailu ja nukkuminen. Silti saan kivannäköisiä naisia niin irtoseksiin kuin parisuhteisiinkin. Miltä se sinusta tuntuu?
Ei mua kiinnosta enää ku ei ihmiset ees tunne mua, mä seurustelen ja mulla on hyvä duuni ja toinen duuni ja rahaaki et pärjään kaikki hyvin.
Allu, Huoris ja Andy. Teidän pitäisi perustaa joku vauvapalstalla roikkuvien outomiesten tukiryhmä keskenään. Voisitte haukkua naisia ilman, että naiset pääsee dissaamaan teitä 5x pahemmin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta enää ku ei ihmiset ees tunne mua, mä seurustelen ja mulla on hyvä duuni ja toinen duuni ja rahaaki et pärjään kaikki hyvin.
Juu, muka seurustelet, mutta silti valitat, kun et saa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saakkaan kun haluaisin läheisyyttä ja seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allulle annetaan aloituksen mukaan pakkeja koko ajan. Nytkö ei yksi nainen riitä :D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saakkaan kun haluaisin läheisyyttä ja seksiseuraa.
Eli olet h*oruli, joka valittaa h*oraamismahdollisuuksien heikkoutta?
Jaa että miehen pitäs olla täydellinen että kelpaa? Onko naiset sitten täydellisiä?
Naiset nauttivat pakkien antamisesta.
Joo nuorempana kyllä kelpas ja sai hyvinkin seksiseuraa ja koskea naista ja läheisyyttä, nyt eivät halua ees tavata ja pakkeja tulee facebook dating.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen nyt arvas että alkoi se haukkuminen, joo no hyvää jatkoa vaa kaikille mulle riitti. Mullapas menee hyvin on töitä ja kaikkee, en ole ulosotossa ja velka lyhenee normaalisti.
Töitä ja "kaikkee". Säälittävä suojatyö, velkaa, ruma naama ja kroppa, juoppous ja vttumainen luonne. Tosiaan sulla on kaikkee 🤣
Joo joo ei kuule kiinnosta hauku vähä lisää, nyt mulle riitti nää haukkujat hyvää loppuelämää. syljen sun haudalle sekopää.
Inise lisää, kikkihiiri 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ovat sitten vääräntyylisiä emmä osaa sanoa.
Ehkä sää oot väärän tyylinen, koska KUKAAN ei halua sua. Vika ei silloin voi olla KAIKISSA NAISISSA vaan ihan sussa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että miehen pitäs olla täydellinen että kelpaa? Onko naiset sitten täydellisiä?
Sinä vammainen olet täydellisestä kaukana. Etsi muijas jostain vihannesten laitoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen nyt arvas että alkoi se haukkuminen, joo no hyvää jatkoa vaa kaikille mulle riitti. Mullapas menee hyvin on töitä ja kaikkee, en ole ulosotossa ja velka lyhenee normaalisti.
Töitä ja "kaikkee". Säälittävä suojatyö, velkaa, ruma naama ja kroppa, juoppous ja vttumainen luonne. Tosiaan sulla on kaikkee 🤣
Joo joo ei kuule kiinnosta hauku vähä lisää, nyt mulle riitti nää haukkujat hyvää loppuelämää. syljen sun haudalle sekopää.
Me syljetään sun haudalle, juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vammainen olet täydellisestä kaukana. Etsi muijas jostain vihannesten laitoksesta.
Oletko itse pahasti kehitysvammainen kun haukut toista?
tuleppa sanomaa naaman eteen mua vammaiseksi katotaan uskallatko????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Allu!
Pidä ittes luuserina!
Sä varmaa oletki luuseri ku et ees tunne minua ja haukut vaan.
Allu hei, olet kertoillut asioistasi ummet lammet. Kaikki tuntee sut. Meillä muilla ei ole muistivaikeuksia eikä lukemisen vaikeuksia.
Silti olen muuttunut enkä mitää työtön luuseri.
Et sinä ole muuttunut. Ympärysmitta voi olla levinnyt ja tukka ja hampaita lähtenyt mutta olet edelleen sama luuseri kuin v. 2016.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ovat sitten vääräntyylisiä emmä osaa sanoa.
Ehkä sää oot väärän tyylinen, koska KUKAAN ei halua sua. Vika ei silloin voi olla KAIKISSA NAISISSA vaan ihan sussa.
MIllä tapaa? Koska nuorempanaki sain naisia, monet kaverini yli 40 v miehet eivät kelpaa hekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse pahasti kehitysvammainen kun haukut toista?
onko toi jotain persulogiikkaa tyyliin "minä saan haukkua muita mutta muut ei saa sanoa mulle takaisin tai kerron äitille, yhyy"
Miksi sä autistivammainen tehtailet jatkuvasti näitä ketjuja?