Naiset antaa jatkuvasti pakkeja
Käyn aika paljon baareissa mutta jos yrittää lähestyä naista niin eivät suostu ees juttelee ja antavat pakkeja. Sitten kun tulee osuma netissä niin eivät sillain vastaa ja kysy mitää, eivätkä halua nähdä, itse vähän erilainen otan yhteyttä ja haluaisin nähdäkki naisen, ilmeisesti en vain nykyää kiinnosta naisia, tilanne oli erilainen vielä joskus, mutta nykyään ei, en ole mikään alinta pohjasakkia oleva mies, ei sentään, mut ilmeisesti ei vain kiinnosta naisia.
Kommentit (108)
Ja joo en ole mikään työtön sossuelätti
Vierailija kirjoitti:
Joo, et sä enää kiinnosta naisia.
Olen sen huomannut etten kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään. Mutta ei se auta.
Sinähän seurustelet, joten sinun ei tarvitse enää lähestyä yhtäkään naista. Vai joko nainen jätti sinut?
Ehkä ne ovat sitten vääräntyylisiä emmä osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään. Mutta ei se auta.
No ei voi mitään.
En mä ees yritän mitää nuoria nättejä hoikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin, vaan suojatyötä tekevä alkoholisoitunut sossuelätti, jolla on 40000 ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ovat sitten vääräntyylisiä emmä osaa sanoa.
Joo. Ne on sulle liian tasokkaita. Joku oppimisvaikeuksista kärsivä tai heikkolahjainen voisi sinut huolia. Nekin on monesti töissä. Esim kahviloissa.
En tiedä sitten mikä mättää, tokin naisetkin on sanonut et vaikea löytää miestä ku ei tunnu kelpaavan.
Vierailija kirjoitti:
Turha yrittää meitä muitakaan.
T. lihava mutta toimivilla aivoilla varustettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin, vaan suojatyötä tekevä alkoholisoitunut sossuelätti, jolla on 40000 ulosotossa.
Sori en tee mitää suojatöitä 9 € päivä, mitä sä oikee luulet musta, ja en ole ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha yrittää meitä muitakaan.
T. lihava mutta toimivilla aivoilla varustettu
No mä en välitä vaikka sä haukut minua ja olet minua kohtaan todella loukkaava, mene vaikka laihduttamaan.
jaahas, incel-akan voimaantumisketju vaihteeksi
Juu, sä et vaan enää kiinnosta naisia koska olet vanha, juoppo, velkainen va jak ki.
No kerrohan, millä tavalla lähestyt? Minkälaisia viestejä lähetät netissä?
Olin vähän aikaa sitten itsekin nettideittipalvelussa. 95% miehistä, joiden profiili vaikutti olevan ok, ei ollut edes alkeellisen tason keskustelutaitoa. Jollei sellaista löydy, kun on aikaa miettiä mitä kirjoittaa, niin ei sellaista löydy kasvotustenkaan.
Emmä käsitä miks täälä heti aletaa haukkuu miehiä ja ihanko naiset on täydellisiä :DD
Vierailija kirjoitti:
Juu, sä et vaan enää kiinnosta naisia koska olet vanha, juoppo, velkainen va jak ki.
En ole juoppo enkä vanha, velkaa on kaikilla nykyään.
Joo, et sä enää kiinnosta naisia.