Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä salasuhteesta selvinneitä?

Vierailija
19.01.2026 |

Löytyykö täältä pitkästä salasuhteesta selvinneitä? Haluaisin kuulla teidän tarinoita. Netistä kun etsii, niin pääasiassa pettämiset ovat olleet muutamasta kerrasta muutamaan vuoteen. Miehelläni oli 8 vuoden salasuhde ja päätimme jatkaa yhdessä. Kaipaisin muiden samassa tilanteessa olevien/olleiden kokemuksia ja vertaistukea.

Kommentit (670)

Vierailija
621/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme arvailua toisten suhteista ihmisiä tuntematta.

Ihme arvailua on myös toisista naisista ja tehdään aivan kummallisia oletuksia ihmisiä tuntematta.

Vierailija
622/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, no minä käytän sen ihmisen logiikkaa joka tuon termin lanseerasi keskustelussa, eli toisten miehiä paneskeleva lor t to on jakotuhero.

Ehkä tästä ei päästä eteenpäin.

Sulle on moneen kertaan selitetty, että yhden miehen kanssa seksin harrastaminen ei tee kenestäkään jakotuheroa vaikka mies olisi varattu. Silti sä jatkat tuota haukkumista tyhmässä päässäsi joten mäkin jatka sun kutsumista jakotuheroksi koska sulla on seksiä miehen kanssa. Olet siis täysi huo ra. Sulla on seksiä miehen kanssa joten olet jakotuhero, jakorasia, huo ra, lut ka yms. 

Jos se saa olosi kevenemään, niin anna mennä. Olen ylpeä h uora, jos se tarkoittaa sitä että panen omaa miestäni enkä jakotuheroi muiden naisten puolisoiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itsepuolustuksesi on suloista. Looginen fakta kuitenkin on, että tuolla miehellä on melko varmasti sivusuhteita sinun lisäksesi. Koska hän kykenee siihen sinun kanssasi, niin aivan varmasti hän kykenee siihen myös muiden kuin sinun kanssasi, eikö vain? Vai uskotko sokeasti miehen mahdollisia vakuutteluja siitä, ettei sinua parempaa kakkosnaista ole olemassakaan ja että olet se ainoa kakkonen hänen elämässään?"

Tuo on melkoista tuubaa. Useimmiten pettämisen taustalla on aito ihastuminen ja rakastuminen. Ei silloin mielessä pyöri mikään naislauma, vaan ainoastaan tunteiden kohde. Kaiketi pettämisestä selviää kuitenkin helpommalla, kun ajattelee miehen olevan ympäriinsä påneskelevå sika kuin että tämä olisi syvästi rakastunut toiseen. 

M

Kyllähän ympäriinsä paneskeleva sika voi kokea olevansa syvästi rakastunut toiseen. Ei siinä ole mitään erityisen jaloa eikä se poista millään tavalla teon sikamaisuutta. Päin vastoin.

Vierailija
624/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi edelleen jotkut kuvittelee, että toinen nainen aina haluaa sen miehen itselleen? Miksi ei ymmärretä, että se voi olla ihan vain pelkkää seksiä sille toisellekin naiselle? Ei ole mitään kilpailua tai vallantunnetta. Ihan vain seksiä."

Koska jos kyse olisi puhtaasti pelkästä seksistä, et tarvitsisi siihen ukkomiehiä.

Ukkomiehet ovat turvallisempia, koska pitävät asiat omana tietonaan eivätkä jää roikkumaan. Riski taudeistakin on pienempi, koska todennäköisesti on vähemmän partnereita kuin sinkuilla.

Todennäköisesti?

Minä minä minä.

Vierailija
625/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä liian sairasta itselleni tämä ketju. Kyllä tässä hetken aikaa jaksoi roikkua ja oli hauskaakin, mutta onhan tässä nyt aikamoiset sielun syvimmät ryönät esille aika monella. 

Eikä vähiten tuolla joka toista päivää päivystää täällä haukkumassa kaikkia salasuhteisiin kriittisesti suhtautuvia lapselliseksi, tyhmiksi, typeriksi, naiiveiksi, paskoiksi, miehensä ällöttävänä pitämäksi ja niin edelleen. 

Kyllä se antaa aika selkeän kuvan mistä tässä on kyse. Eikä meille muille jää muuta roolia kun olla hänen näytelmässään nyt jotain vastustajia, ikäänkuin meidät voittamalla saisi tekonsa oikeutettua. Vaan eipä mene niin. 

EI ole salasuhteet ok, ei nyt eikä koskaan. Mikään ei tee kakkosjakotuherosta moraalisesti hyvää naista. Niin se vain menee. 

Vierailija
626/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

M

Kyllähän ympäriinsä paneskeleva sika voi kokea olevansa syvästi rakastunut toiseen js neljänteen. Ei siinä ole mitään erityisen jaloa.

Vierailija
627/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, no minä käytän sen ihmisen logiikkaa joka tuon termin lanseerasi keskustelussa, eli toisten miehiä paneskeleva lor t to on jakotuhero.

Sulle on moneen kertaan selitetty, että yhden miehen kanssa seksin harrastaminen ei tee kenestäkään jakotuheroa vaikka mies olisi varattu. Silti sä jatkat tuota haukkumista tyhmässä päässäsi joten mäkin jatka sun kutsumista jakotuheroksi koska sulla on seksiä miehen kanssa. Olet siis täysi huo ra. Sulla on seksiä miehen kanssa joten olet jakotuhero, jakorasia, huo ra, lut ka yms. 

Jos se saa olosi kevenemään, niin anna mennä. Olen ylpeä h uora, jos se tarkoittaa sitä että panen omaa miestäni enkä jakotuheroi muiden naisten puolisoiden kanssa.

Edelleen siis jatkat tuota naurettavaa paremman ihmisen esittämistä vaikka olet itse käytöksesi perusteella täyttä pohjasakkaa. 

Vierailija
628/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAKKOSJAKOTUHERO lanseerattu

Vierailija
629/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä liian sairasta itselleni tämä ketju. Kyllä tässä hetken aikaa jaksoi roikkua ja oli hauskaakin, mutta onhan tässä nyt aikamoiset sielun syvimmät ryönät esille aika monella. 

Eikä vähiten tuolla joka toista päivää päivystää täällä haukkumassa kaikkia salasuhteisiin kriittisesti suhtautuvia lapselliseksi, tyhmiksi, typeriksi, naiiveiksi, paskoiksi, miehensä ällöttävänä pitämäksi ja niin edelleen. 

Kyllä se antaa aika selkeän kuvan mistä tässä on kyse. Eikä meille muille jää muuta roolia kun olla hänen näytelmässään nyt jotain vastustajia, ikäänkuin meidät voittamalla saisi tekonsa oikeutettua. Vaan eipä mene niin. 

EI ole salasuhteet ok, ei nyt eikä koskaan. Mikään ei tee kakkosjakotuherosta moraalisesti hyvää naista. Niin se vain menee. 

Sairasta on se, että yhden miehen kanssa seksiä harrastava nainen on teidän päävikaisten mielestä huo ra, jakotuhero yms. 

Vierailija
630/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi edelleen jotkut kuvittelee, että toinen nainen aina haluaa sen miehen itselleen? Miksi ei ymmärretä, että se voi olla ihan vain pelkkää seksiä sille toisellekin naiselle? Ei ole mitään kilpailua tai vallantunnetta. Ihan vain seksiä."

Koska jos kyse olisi puhtaasti pelkästä seksistä, et tarvitsisi siihen ukkomiehiä.

Ukkomiehet ovat turvallisempia, koska pitävät asiat omana tietonaan eivätkä jää roikkumaan. Riski taudeistakin on pienempi, koska todennäköisesti on vähemmän partnereita kuin sinkuilla.

Todennäköisesti?

Minä minä minä.

Ehkä niiden petettyjen vaimojenkin pitäisi ajatella vähän enemmän itseään. On säälittävää olla joku uhri koko elämänsä. 

Vierailija
631/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas yksi todella yksinkertainen ihminen joka ei ymmärrä, että tässä ketjussa kirjoittaa moni ihminen. 

Mä olen toinen nainen enkä ole mikään hu*ra, jakotuhero tms. Mä olen vain yhden miehen kanssa eli en jakaa itseäni ympäriinsä kuten huo*rat, jakotuherot yms. tekee. Mä olen äänekkäästi kritisoinut tuota teidän käytöstä ja puolustanut itseäni. En todellakaan ole kirjoittanut kaikkia kommentteja tähän ketjuun missä käydään teitä vastaan. Mä puolustan vain itseäni enkä siedä sitä, että mulle aletaan jakamaan diagnooseja, valehdellaan musta mitä sattuu ja väitetään tietävänsä minkälainen ihminen olen, mitä ajattelen, tunnen ja teen. 

Vierailija
632/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tekee virheitä ja oppivat niistä. 

633/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten koskaan kuulleet naisesta, jolla olisi ollut pitkä sivusuhde ja sen paljastuttua oltaisiin käyty pitkät keskustelut ja mies olisi todennut, että kyllä hän vain edelleen rakastaa vaimoaan ja oikeastaan se vain vahvisti liittoa, kun vaimo sai vierasta m*naa vuosien ajan. Nyt heillä on sydänyhteys ja vain suurta kunnioitusta välillään. 

En ole ikinä kuullut. Ja tässä on neuvolan terkkarina tullut aika paljon elämäntarinoita kuultua.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
634/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä pettäjä luulet. Minäkin kun kaikki muutkin..

Sä olet jakotuhero jos sulla on kerran seksiä miehen kanssa. Ihan vain jatkan sun logiikan käyttämistä. Jos naisella on yhdenkään miehen kanssa seksiä, niin hän on sun mukaan jakotuhero. Mä olen sinkku enkä ole mikään pettäjä. Seksiä mulla ei ole yhdenkään miehen kanssa.

En ole sanonut mitään tuollaista.

Oletpa. Sä haukuit jakotuheroksi naisen joka kertoi hänellä olevan seksiä vain tuon varatun miehen kanssa. Yhden miehen kanssa seksin harrastaminen ei tee kenestäkään jakotuheroa vaikka mies olisi varattu. Jakotuhero jakaa monille miehille ja tämä pitäisi normaalilla järjellä varustetun ihmisen tajuta. Eli jatkamme sun logiikalla ja olet itsekin jakotuhero.

Onko sulla mielestäsi joku copyright tuohon sanaan? Eiköhän sillä tarkoitettu ihan vain naista, joka jakaa varatulle miehelle. Varmaan voisi tarkoittaa myös varattua naista, siis tuherollista, joka jakaa muille kuin puolisolleen.

Vastaava mies voisi olla jakokatkarapu.

Vierailija
635/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Edelleen siis jatkat tuota naurettavaa paremman ihmisen esittämistä vaikka olet itse käytöksesi perusteella täyttä pohjasakkaa."

En esitä parempaa, olen parempi.

Sinäkin voit pyrkiä parempaan.

Vierailija
636/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku siinä ei vain toimi, koska miehesi halusi panna muitakin. Ei se sen naisen syy ole, että mies halusi panna häntä. Kaikkea et voi laittaa naisen syyksi. Miksi elämänne oli niin surkeaa. Olet kyllä h elvetin raskas ihminen, joten elämä kanssasi on varmaan tosi kuluttavaa. 

Vierailija
637/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin ensin, että pitkästä salasuhteesta kärähtämättä selvinneitä.

Ja siihen neuvoja olisi haluttu.

Vierailija
638/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Edelleen siis jatkat tuota naurettavaa paremman ihmisen esittämistä vaikka olet itse käytöksesi perusteella täyttä pohjasakkaa."

Sä et todellakaan ole parempi. Olet vähä-älyinen mt-tapaus jonka mies samaa tasoa. Työttömiä luuseripaskoja ja yhteiskunnan pohjasakkaa.

Vierailija
639/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tyhmempi kuin vasemman jalan saapas. Kengännumerosi on isompi kuin älykkyysosamääräsi.

Vierailija
640/670 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katos jakorasiajakotuheropersehuora tuli takaisin ja kuvittelee olevansa parempi kuin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan