Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä salasuhteesta selvinneitä?

Vierailija
19.01.2026 |

Löytyykö täältä pitkästä salasuhteesta selvinneitä? Haluaisin kuulla teidän tarinoita. Netistä kun etsii, niin pääasiassa pettämiset ovat olleet muutamasta kerrasta muutamaan vuoteen. Miehelläni oli 8 vuoden salasuhde ja päätimme jatkaa yhdessä. Kaipaisin muiden samassa tilanteessa olevien/olleiden kokemuksia ja vertaistukea.

Kommentit (455)

Vierailija
361/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naisia, joita moni mies haluaa ja on naisia, joita vain harva mies haluaa, saati himoitsee. Siitä tämä vastakkainasettelu johtuu. Ne tavisnaiset ovat kateellisia heille, joilla on varaa valita, mutta ehkä silti hakivat hetken hupia heidän miehensä kanssa. Jolene, please dont take my man, just because you can. 

Miehet panee ihan mitä tahansa. 

Vierailija
362/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naisia, joita moni mies haluaa ja on naisia, joita vain harva mies haluaa, saati himoitsee. Siitä tämä vastakkainasettelu johtuu. Ne tavisnaiset ovat kateellisia heille, joilla on varaa valita, mutta ehkä silti hakivat hetken hupia heidän miehensä kanssa. Jolene, please dont take my man, just because you can. 

Miehet panee ihan mitä tahansa. 

Joku mies voisi kommentoida tähän. Eikä paneminen ja himoaminen ole sama asia. Mies voi panna vaikka naapurin Liisaa jos tulee tilaisuus, mutta pyörtyy jos saa hetkeksi Megan Foxin itselleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko "älä soita tänne, se tietää meistä"; 

no. vaimokkeensa sitten toi nuorempaa kun ukkonsa oli poissa.. .

Vierailija
364/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi aina muuten pitää kirjoittaa monikossa, että ukkomiehiä. Ei mulla muita varattuja ole ollut eikä tule olemaan. Vain tämä yksi ainoa."

Suloista, olet uskollinen kakkonen. :D

Uskollinen kyläpyörä - maailman yhdeksäs ihme!

Mikä sulla on hätänä? Mä en todellakaan ole mikään kyläpyörä enkä todellakaan ole uskollinen varatulle miehelle. Mä olen erittäin tarkka siitä kenen kanssa suostun seksiin ja olen todella kaukana kyläpyörästä. Te aivovammaiset ette nyt millään ymmärrä mistään mitään vaan keskitytte vain solvaamaan mua. 

Onko siellä se sekunnissa nollasta sataan kiihtyvä iltapäivän salarakas taas?

Sama tuli mieleen! Ja täällä on muuten viime syksyltä samalta jakotuherolta ketju! Jumalauta mitä vaahtoamista 😅

Vierailija
365/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö te naiset, mitä ne miehet puhuvat näille salarakkailleen. En halua ketään muuta kuin sinua. Olet täydellinen Ovat valmiit lähtemään vaikka ihan mistä tahansa tilanteesta tapaamaan toista naista. Ihan kesken jonkun arkisen tiistaipäivällisen. Lähettävät viestejä aamulla herättyään, pitkin päivää, öisin. Harrastavat seksiä sivulta, takaa, edestä, kaikista suunnista, kaikissa paikoissa. Suutelevat ja halaavat. Mutta pääsuhde parani? 

Niinpä. Toivon todella, että Ap ei tuhlaa enempää elämästään salailijamiehensä kanssa. Hän (Ap) ansaitsee parempaa kohtelua.

Vierailija
366/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuli mieleen! Ja täällä on muuten viime syksyltä samalta jakotuherolta ketju! Jumalauta mitä vaahtoamista 😅

En edelleenkään ole mikään jakotuhero tms. Tuo oikeasti melkoisen pimeää touhua tuollaista väittää ihmisestä jota ei tunne. Et sä tiedä minkälainen mä olen. Ihan sairasta haukkua mua jakotuheroksi yms. En ole koskaan tehnyt tänne mitään ketjua tästä seksisuhteesta. Tästäkin ketjusta luulisi jo tyhmemmänkin tajuavan, että täällä kirjoittaa useita joilla on tai on ollut salasuhde. Hämmästyttää taas tuo miten jotkut eivät ymmärrä täällä olevan satoja tai jopa tuhansia kirjoittajia. Tehän tässä vaahtoatte ja sekoilette.

Vierailija
367/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi aina muuten pitää kirjoittaa monikossa, että ukkomiehiä. Ei mulla muita varattuja ole ollut eikä tule olemaan. Vain tämä yksi ainoa."

Missä mä niin kirjoitin? Mä kirjoitin, että ei ole muita varattuja ollut koskaan eikä tule olemaankaan. Opettele nyt hyvä ihminen lukemaan.

Niin? Eli olet uskollinen kakkonen tuolle yhdelle? Oletko jollain tapaa kehitysvammainen?

Ei luoja sä olet yksinkertainen. Koita nyt ihan ajatuksella lukea mitä mä kirjoitin. Erittäin selkeästi kirjoitin, että muita varattuja ei ole. Missään en kirjoittanut, että ei muita miehiä olisi. Ihan turhaan mua haukut kehitysvammaiseksi, jos et itse ymmärrä lu

Apua, enhän minä ole väittänyt ettei sinulla ole muita miehiä (todellakin uskon sanomattakin että on), vaan että olet USKOLLINEN KAKKONEN! :D Kun olet kakkonen vain yhdelle. Ym-mär-rät-kö nyt?

Vierailija
368/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun siihen koulukuntaan, joka ajattelee, että rakkaus elää totuudessa. Siinä keskustelijoille ajateltavaa. 

Kyllä! Totuus voi satuttaa, mutta se on ehdottomasti suurimpia kunnioituksen merkkejä.

Vierailija
369/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään ole mikään jakotuhero tms. Tuo oikeasti melkoisen pimeää touhua tuollaista väittää ihmisestä jota ei tunne. Et sä tiedä minkälainen mä olen. Ihan sairasta haukkua mua jakotuheroksi yms. En ole koskaan tehnyt tänne mitään ketjua tästä seksisuhteesta. Tästäkin ketjusta luulisi jo tyhmemmänkin tajuavan, että täällä kirjoittaa useita joilla on tai on ollut salasuhde. Hämmästyttää taas tuo miten jotkut eivät ymmärrä täällä olevan satoja tai jopa tuhansia kirjoittajia. Tehän tässä vaahtoatte ja sekoilette.

Muistan tämän! Jonkun varatun papparaisen kanssa vehtasi, yritti päästä  isoisästä eroon, mutta lähetteli tälle yhä seksuaalisia kuvia. Veti aivan järkyttäviä neliraajaraivareita ihmisille jotka kertoivat omia mielipiteitään.

Vierailija
370/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on hätänä? Mä en todellakaan ole mikään kyläpyörä enkä todellakaan ole uskollinen varatulle miehelle. Mä olen erittäin tarkka siitä kenen kanssa suostun seksiin ja olen todella kaukana kyläpyörästä. Te aivovammaiset ette nyt millään ymmärrä mistään mitään vaan keskitytte vain solvaamaan mua. 

Hei hetkinen, nyt vedät henkeä ja katsot peiliin. Sinä paneskelet sekä varattua miestä että muita miehiä, ja kiljut täällä ettet ole kyläpyörä vaan tarkka petiseurastasi. Kerrassaan oksymoroni. :D

Vierailija
371/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakotuhero! Nauran täällä katketakseni!

Tapailin hetken sellaista miestä, jonka ensimmäinen reaktio kun näki minut alasti (minä 40 hän 45+) oli että ei hän uskonut että saisi enää koskaan tällaista pidellä. Kyllä siinä alkoi itsellä vähän hälytyskellot soida, että mitenkähän mies suhtautuu naisiin noin yleisesti. No, kävi ilmi, että ei hyvin. 

Meidän kulttuuri on yliseksualisoinut parisuhteet niin, että naisten todella esineellistävää kohtelua pidetään hottina ja seksikkäänä, vaikka oikeasti se ei ole muuta kuin esineellistävää kohtelua joka sitten näkyy esineellistävän kohteluna muuallakin parisuhteessa. 

En usko hetkeäkään siihen, että suhteissa jotka perustuu 70 eri seksilelun käyttöön olisi perusasiat kunnossa.

Vierailija
372/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan tämän! Jonkun varatun papparaisen kanssa vehtasi, yritti päästä  isoisästä eroon, mutta lähetteli tälle yhä seksuaalisia kuvia. Veti aivan järkyttäviä neliraajaraivareita ihmisille jotk

En ole tehnyt mitään tuollaista. Koittakaa nyt tajuta, että täällä on muitakin ihmisiä. 

Vierailija
373/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei hetkinen, nyt vedät henkeä ja katsot peiliin. Sinä paneskelet sekä varattua miestä että muita miehiä, ja kiljut täällä ette

Koita itse rauhoittua ja lopeta sonnan keksiminen mutta. En ole kyläpyörä tms. Se on asia joka sun on kestettävä. 

Vierailija
374/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minäkin olen täällä, mutta olen kirjoittanut tähän keskusteluun jo ehkä 15 kommenttia.

Vierailija
375/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, enhän minä ole väittänyt ettei sinulla ole muita miehiä (todellakin uskon sanomattakin että on), vaan että olet USKOLLINEN KAKKONEN! :D Kun olet kakkonen vain yhdelle. Ym-mär-rät-kö nyt?

Ei sulla kyllä ole kaikki inkkarit laaksossa.

N46

Vierailija
376/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kyläpyöräkakkosta hokeva on terapian tarpeessa. 

Vierailija
377/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jakotuhero ole täällä kiusattavana, kyllä sä saat lähteä. Eihän me sua tunneta, tämä on tällaista leikkiä vaan osittain kun keskustelu lähtee vähän käsistä. Moraaliasiat on herkkiä ja monella on vaikeita kokemuksia. 

Vierailija
378/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä ketjua seurannut ja arvasin, että jossakin kohtaa joku persesilmä vetää mut esille. Mä olen se vanhemman varatun miehen kanssa suhteessa oleva. Älkää syyttäkö muita mun tekemisistä arvon paskapäät. Olette päästänne täysin sekaisin olevia huoraperseitä.

Vierailija
379/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46

Tai sitten sulla meni vitsi ohi.

Vierailija
380/455 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Tai sitten sulla meni vitsi ohi.

Ei vaan sä olet hullu ja tyhmä.

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi