Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä salasuhteesta selvinneitä?

Vierailija
19.01.2026 |

Löytyykö täältä pitkästä salasuhteesta selvinneitä? Haluaisin kuulla teidän tarinoita. Netistä kun etsii, niin pääasiassa pettämiset ovat olleet muutamasta kerrasta muutamaan vuoteen. Miehelläni oli 8 vuoden salasuhde ja päätimme jatkaa yhdessä. Kaipaisin muiden samassa tilanteessa olevien/olleiden kokemuksia ja vertaistukea.

Kommentit (463)

Vierailija
321/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Sulla voi ollut jotkut arvot ja minulla toisenlaiset. Olen toiminut omieni mukaan. Siksi ei ole syyllisyyttä. ``

Et ihan tajunnu pointtia. Joku kommentoikin aikaisemmin jotain yksinkertaisemmista.

Vierailija
322/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran parikymppisenä jouduin jättämään miehen, joka olisi halunnut jatkaa suhdetta vaikka pussailin toisen miehen kanssa. Kaksi kertaa pussailin, saman kanssa, soittelin niin toiselle miehelle niin että hän tiesi ja silti olisi halunnut jatkaa. 

Oma pelkuruutta kun en saanut lopettua suhdetta miehen kanssa vaan yritin saada hänet jättämään minut kertomalla pettämisestä.

No, oli pakko jättää mies itse.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut 4 vuotta se "kakkosnainen". Minulla on ollut koko ajan morkkis salasuhteesta, miehellä ei. Toki miehen niljakkuus sai loppuhuipennuksen kun selvisi, että kakkosnaisia on ollut samaan aikaan ainakin pari muutakin. 

Huoh... Nyt enää jaksaa ihmetellä miten miehellä riittää aikaa ja jaksamista pyörittää haaremia vaimon, perhe-elämän ja yritystoiminnan lisäksi. 

Tekisi mieli käräyttää ukko, mutta vielä olen ollut hiljaa. 

Tsemppiä ap. Miehesi tuskin tulee muuttamaan tapojaan. Ainoastaan valehtelee ja sumuttaa sinua entistä paremmin. 

Niin siis kyllähän se melkein nauratti kun tiesin, että isällä on on/off -suhde, josta on aina välillä livahdettu toiseen suhteeseen, kertaalleen avioliittoon ja avoliittoonkin off-vaiheessa, mutta sitten aina joku oli nähnyt isän jonkun taas ihan kolmannen tai neljännen na

Tämähän se on. Kun ei se vahinkoromanssi sen työkaverin kanssa ole koskaan näillä ainoa juttu. Sieltä löytyy usein myös maksullisen sakkolihan metsästystä Aasiasta ja muuta ei-niin-tasokasta. Irstas paska on irstas paska.

Vierailija
324/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi vihainen ja puhut rumasti. Kaiken huipuksi ainoa tyhmä tuossa pettämiskuviossa olit sinä. Sinä olit ainoa, joka ei tiennyt mitä tapahtuu. 

Huh huh näitä kakkosia.. 

Toivottavasti se tulee valituksi. Sen koko elämä on kiinni siitä. Pick meeeeeee.. 

Niin että se varattu mies oli ainoa, joka olisi tarjolla. Aivan joo. 

Mut kun varatun miehen voi viedä toiselta naiselta, saa fiiliksen että on parempi ja tärkeämpi kun tulee valituksi. Se kilpailu ja vallantunne on se juttu. Pääsee näpäyttään toista naista. Heikko itsetunto ei nouse kuin muita polkemalla. 

Mut kun se halus just mut! Ihii!! 

Vierailija
325/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepulis, ja voin sanoa, että elämäni yksi kummallisimpia ja hirveimpiä hetkiä oli kun minua luultiin parikymppisenä isäni taas yhdesi uudeksi tyttöystäväksi kun käytiin kahvilla.

T. irstaan paskan tytär :D 

Vierailija
326/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi vihainen ja puhut rumasti. Kaiken huipuksi ainoa tyhmä tuossa pettämiskuviossa olit sinä. Sinä olit ainoa, joka ei tiennyt mitä tapahtuu. 

Huh huh näitä kakkosia.. 

Toivottavasti se tulee valituksi. Sen koko elämä on kiinni siitä. Pick meeeeeee.. 

Mut kun varatun miehen voi viedä toiselta naiselta, saa fiiliksen että on parempi ja tärkeämpi kun tulee valituksi. Se kilpailu ja vallantunne on se juttu. Pääsee näpäyttään toista naista. Heikko itsetunto ei nouse kuin muita polkemalla. 

Niin, ja kun sain mitä halusin, niin jatkoin matkaa. Ehkä se olikin niin. Jätin rauniot. 

Vierailija
327/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut 4 vuotta se "kakkosnainen". Minulla on ollut koko ajan morkkis salasuhteesta, miehellä ei. Toki miehen niljakkuus sai loppuhuipennuksen kun selvisi, että kakkosnaisia on ollut samaan aikaan ainakin pari muutakin. 

Huoh... Nyt enää jaksaa ihmetellä miten miehellä riittää aikaa ja jaksamista pyörittää haaremia vaimon, perhe-elämän ja yritystoiminnan lisäksi. 

Tekisi mieli käräyttää ukko, mutta vielä olen ollut hiljaa. 

Tsemppiä ap. Miehesi tuskin tulee muuttamaan tapojaan. Ainoastaan valehtelee ja sumuttaa sinua entistä paremmin. 

Käräytä ihmeessä. Edes yksi hyvä teko tuossa sopassa.

Käräyttäminen on alhaista. Se on jopa pahempaa kuin pettäminen.

Eihän ole. Se on puhdasta rehellisyyttä. Tosin kaikki eivät tahdo sietää sellaista. 

Vierailija
328/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kun sain mitä halusin, niin jatkoin matkaa. Ehkä se olikin niin. Jätin rauniot. 

Voi Lissu. Ittes lopulta rikot. Jaksuhalit. 

Vierailija
329/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Lissu. Ittes lopulta rikot. Jaksuhalit. 

Mutta kun multa puuttui ne syyllisyyden tunteet ja muutamat muut. Entä jos mikään ei mennyt rikki? Muilla vain. 

Vierailija
330/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hahmo tämä huomiota kerjäävä Minulla ei ole tunteita vain savuavia raunioita jää kun jatkan matkaani oikein on? Vaikuttaa vähän joltain komediasarjan sivuhahmolta.

Vierailija
331/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli puoli vuotta kestänyt salasuhde n. 15 vuotta sitten. Sovittiin ja päätettiin jatkaa yhdessä. Asia on mielessä lähes päivittäin, välillä tulee itkukin sen takia, mies ei enää halua siitä puhua. Olisi pitänyt erota tuolloin, mutta olin niin voimaton ja rikki, sairastuinkin fyysisesti enkä olisi yksin jaksanut lasten kanssa. Ei se suhde tuollaisen pettämisen jälkeen ennalleen tule, eikä luottamus palaa. Elämäni suurin virhe oli se, etten eronnut. 

Elämäsi ei vielä ole ohi. Eroa oman itsesi takia nyt, tai niin pian kuin suinkin. Sinä olet elämäsi tärkein ihminen, muista se. Muista myös että sinä et ole se, joka suuremman virheen on tehnyt, tai tulee tekemään jos eroat, koska sinä et ole se, joka on alunperin päättänyt lähteä rikkomaan suhdettanne.

Vierailija
332/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh näitä kakkosia.. 

Miksi edelleen jotkut kuvittelee, että toinen nainen aina haluaa sen miehen itselleen? Miksi ei ymmärretä, että se voi olla ihan vain pelkkää seksiä sille toisellekin naiselle? Ei ole mitään kilpailua tai vallantunnetta. Ihan vain seksiä.

Vierailija
333/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hahmo tämä huomiota kerjäävä Minulla ei ole tunteita vain savuavia raunioita jää kun jatkan matkaani oikein on? Vaikuttaa vähän joltain komediasarjan sivuhahmolta.

Entinen brankkari?

Vierailija
334/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä on täyttä asiaa. Ihmiset antavat periksi liian helposti. Kerrasta poikki -malli ei todellakaan ole ainoa oikea. Kannattaa hetki miettiä ennen kuin tekee suutuspäissään liian lopullisia ratkaisuja."

Suurimmalle osalle naisista oma pillu on maailman tärkein asia niin tottakai särkyy kokonaan jos mies ei koe samoin. Nainen ei myöskään kykene rakastamaan miestä aidosti vaan "rakkaus" voi loppua ihan mistä syystä tahansa tai ilman syytä. Ei rakkaus pettämiseen voi loppua oikeasti. 

Vierailija
335/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi edelleen jotkut kuvittelee, että toinen nainen aina haluaa sen miehen itselleen? Miksi ei ymmärretä, että se voi olla ihan vain pelkkää seksiä sille toisellekin naiselle? Ei ole mitään kilpailua tai vallantunnetta. Ihan vain seksiä."

Koska jos kyse olisi puhtaasti pelkästä seksistä, et tarvitsisi siihen ukkomiehiä.

Vierailija
336/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä on täyttä asiaa. Ihmiset antavat periksi liian helposti. Kerrasta poikki -malli ei todellakaan ole ainoa oikea. Kannattaa hetki miettiä ennen kuin tekee suutuspäissään liian lopullisia ratkaisuja."

Suurimmalle osalle naisista oma pillu on maailman tärkein asia niin tottakai särkyy kokonaan jos mies ei koe samoin. Nainen ei myöskään kykene rakastamaan miestä aidosti vaan "rakkaus" voi loppua ihan mistä syystä tahansa tai ilman syytä. Ei rakkaus pettämiseen voi loppua oikeasti. 

Siis rakkaus voi loppua mistä syystä vaan tai ilman syytä, mutta pettämiseen se ei voi loppua? :D

Korkki kiinni.

Vierailija
337/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi edelleen jotkut kuvittelee, että toinen nainen aina haluaa sen miehen itselleen? Miksi ei ymmärretä, että se voi olla ihan vain pelkkää seksiä sille toisellekin naiselle? Ei ole mitään kilpailua tai vallantunnetta. Ihan vain seksiä."

Koska jos kyse olisi puhtaasti pelkästä seksistä, et tarvitsisi siihen ukkomiehiä.

Se seksi voi olla parempaa sen kanssa. Kun ei enää tee mieli seksiä hänen kanssaan, niin voi tehdä jotakin muuta. 

Vierailija
338/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun kyse on puhtaasti seksistä. Seksi vain sattuu olemaan hyvää tämän miehen kanssa ja tiesin sen entuudestaan koska meillä oli ollut sutinaa ennen miehen nykyistä parisuhdetta.

Miksi aina muuten pitää kirjoittaa monikossa, että ukkomiehiä. Ei mulla muita varattuja ole ollut eikä tule olemaan. Vain tämä yksi ainoa. 

Vierailija
339/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se seksi voi olla parempaa sen kanssa. Kun ei enää tee mieli seksiä hänen kanssaan, niin voi tehdä jotakin muuta. 

Ja siihen on juurikin syynsä, miksi mielestäsi seksi on ukkomiehen kanssa parempaa kuin sinkun.

Vierailija
340/463 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olin tulossa. Silloin kun itse tapailin avoimessa suhteessa olevaa miestä, ei sitä seksiä voinut millään erottaa siitä, että seksiähän se vaimonsakin kanssa harrasti. Se on valinta: ottaa mielummin varatun tai suhteessa olevan kuin sellaisen, joka ei ole suhteessa. Se on osa sen toisen persoonaa niinkuin lapset, harrastukset, työ, luonne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan