Pitkästä salasuhteesta selvinneitä?
Löytyykö täältä pitkästä salasuhteesta selvinneitä? Haluaisin kuulla teidän tarinoita. Netistä kun etsii, niin pääasiassa pettämiset ovat olleet muutamasta kerrasta muutamaan vuoteen. Miehelläni oli 8 vuoden salasuhde ja päätimme jatkaa yhdessä. Kaipaisin muiden samassa tilanteessa olevien/olleiden kokemuksia ja vertaistukea.
Kommentit (463)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässä on täyttä asiaa. Ihmiset antavat periksi liian helposti. Kerrasta poikki -malli ei todellakaan ole ainoa oikea. Kannattaa hetki miettiä ennen kuin tekee suutuspäissään liian lopullisia ratkaisuja."
Suurimmalle osalle naisista oma pillu on maailman tärkein asia niin tottakai särkyy kokonaan jos mies ei koe samoin. Nainen ei myöskään kykene rakastamaan miestä aidosti vaan "rakkaus" voi loppua ihan mistä syystä tahansa tai ilman syytä. Ei rakkaus pettämiseen voi loppua oikeasti.
Siis rakkaus voi loppua mistä syystä vaan tai ilman syytä, mutta pettämiseen se ei voi loppua? :D
Korkki kiinni.
Ei saa häiritä hyvää uhriutumista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi edelleen jotkut kuvittelee, että toinen nainen aina haluaa sen miehen itselleen? Miksi ei ymmärretä, että se voi olla ihan vain pelkkää seksiä sille toisellekin naiselle? Ei ole mitään kilpailua tai vallantunnetta. Ihan vain seksiä."
Koska jos kyse olisi puhtaasti pelkästä seksistä, et tarvitsisi siihen ukkomiehiä.
Se seksi voi olla parempaa sen kanssa. Kun ei enää tee mieli seksiä hänen kanssaan, niin voi tehdä jotakin muuta.
Ja siihen on juurikin syynsä, miksi mielestäsi seksi on ukkomiehen kanssa parempaa kuin sinkun.
Ja mikähän tämä syy muka on? Mulla on ollut tämän varatun kanssa seksiä myös silloin kun mies oli sinkku ja hyvää seksi oli silloinkin. Kyse on yksinkertaisesti siitä, että sovimme seksin suhteen erittäin hyvin yhteen. Parisuhteeseen keskenämme meistä ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi aina muuten pitää kirjoittaa monikossa, että ukkomiehiä. Ei mulla muita varattuja ole ollut eikä tule olemaan. Vain tämä yksi ainoa."
Suloista, olet uskollinen kakkonen. :D
Missä mä niin kirjoitin? Mä kirjoitin, että ei ole muita varattuja ollut koskaan eikä tule olemaankaan. Opettele nyt hyvä ihminen lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hahmo tämä huomiota kerjäävä Minulla ei ole tunteita vain savuavia raunioita jää kun jatkan matkaani oikein on? Vaikuttaa vähän joltain komediasarjan sivuhahmolta.
😂 bad ass side chick
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi edelleen jotkut kuvittelee, että toinen nainen aina haluaa sen miehen itselleen? Miksi ei ymmärretä, että se voi olla ihan vain pelkkää seksiä sille toisellekin naiselle? Ei ole mitään kilpailua tai vallantunnetta. Ihan vain seksiä."
Koska jos kyse olisi puhtaasti pelkästä seksistä, et tarvitsisi siihen ukkomiehiä.
Se seksi voi olla parempaa sen kanssa. Kun ei enää tee mieli seksiä hänen kanssaan, niin voi tehdä jotakin muuta.
Ja siihen on juurikin syynsä, miksi mielestäsi seksi on ukkomiehen kanssa parempaa kuin sinkun.
Ja mikähän tämä syy muka on? Mulla on ollut tämän varatun kanssa seksiä myös silloin kun mies oli sinkku ja hyvää seksi oli
Sama juttu täällä. Tapailimme joskus miehen kanssa ja seksi oli hyvää. Tapahtui elämä ja löysimme tahoillamme pitkäaikaiset kumppanit. Ne liitot alkoivat natista ja aloimme jälleen vehdata keskenämme. No, seksi oli taas hyvää ja kemia muutenkin oli kiva. Tapahtui elämä, ja nyt teemme taas omia juttujamme tahoillamme. Eikä harrastuksenani ole ukkomiesten kerääminen. Oli tämä yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi aina muuten pitää kirjoittaa monikossa, että ukkomiehiä. Ei mulla muita varattuja ole ollut eikä tule olemaan. Vain tämä yksi ainoa."
Missä mä niin kirjoitin? Mä kirjoitin, että ei ole muita varattuja ollut koskaan eikä tule olemaankaan. Opettele nyt hyvä ihminen lukemaan.
Niin? Eli olet uskollinen kakkonen tuolle yhdelle? Oletko jollain tapaa kehitysvammainen?
Jotenkin naurattaa tuo seksiselittäjä. Oli vaan niin kivaa, että täytyy saada. Jäi homma kesken. Minä löysin ensin joten mies on teknisesti minun.
Voi hyvä ihme miten ihmisen aivot voi toimia.
Teininä yksi mies hummaili kanssani aina välillä humalassa, mutta viralliseksi tyttöystäväksi en halunnut enkä kelvannut, siihen oli muut. Aikuisiällä taannoin oltiin yhteydessä ja meni muutama viesti kun tämä jo alkaa haikailla. Ei oma reaktio siinä ollut että minullapa on etuajo-oikeus kahden lapsen ja vaimon ohi suoraan sänkyyn vaan että onpa surullista, ettei hän ole muuttunut lainkaan.
"Mikä hahmo tämä huomiota kerjäävä "Minulla ei ole tunteita vain savuavia raunioita jää, kun jatkan matkaani" oikein on? Vaikuttaa vähän joltain komediasarjan sivuhahmolta"
Ai saakeli, kun tyrskähti iltateet näppikselle.
Parisuhde punnitaan kriiseissä. Hyvä parisuhde kestää pettämisetkin, vaikka se kuulostaakin kornilta. Elämässä voi tulla vastaan monta kertaa isoampikin vaikeuksia kuin pettäminen.
Typerä latteus. Ikään kuin pettäminen olisi parisuhteessa ainoa kriisi. Kun yhdellä puolisolla on paljon isoja vastoinkäymisiä, toisen puolison pettäminen on kuin potkisi maassa makaavaa. Suhteessa pitäisi tukea toinen toisiaan, eikä kahmia itselleen, mitä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin naurattaa tuo seksiselittäjä. Oli vaan niin kivaa, että täytyy saada. Jäi homma kesken. Minä löysin ensin joten mies on teknisesti minun.
Voi hyvä ihme miten ihmisen aivot voi toimia.
Teininä yksi mies hummaili kanssani aina välillä humalassa, mutta viralliseksi tyttöystäväksi en halunnut enkä kelvannut, siihen oli muut. Aikuisiällä taannoin oltiin yhteydessä ja meni muutama viesti kun tämä jo alkaa haikailla. Ei oma reaktio siinä ollut että minullapa on etuajo-oikeus kahden lapsen ja vaimon ohi suoraan sänkyyn vaan että onpa surullista, ettei hän ole muuttunut lainkaan.
Se mies on juuri sen, kenen se haluaa olla, tai ei kenenkään.
Vierailija kirjoitti:
Uskollinen kyläpyörä - maailman yhdeksäs ihme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Eli olet uskollinen kakkonen tuolle yhdelle? Oletko jollain tapaa kehitysvammainen?
Ei luoja sä olet yksinkertainen. Koita nyt ihan ajatuksella lukea mitä mä kirjoitin. Erittäin selkeästi kirjoitin, että muita varattuja ei ole. Missään en kirjoittanut, että ei muita miehiä olisi. Ihan turhaan mua haukut kehitysvammaiseksi, jos et itse ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän edes varmuudella se kakkonen? Hän saattaa hyvin olla vaikka kolmonen, nelonen tai jopa vitonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä? Mä en todellakaan ole mikään kyläpyörä enkä todellakaan ole uskollinen varatulle miehelle. Mä olen erittäin tarkka siitä kenen kanssa suostun seksiin ja olen todella kaukana kyläpyörästä. Te aivovammaiset ette nyt millään ymmärrä mistään mitään vaan keskitytte vain solvaamaan mua.
Vierailija kirjoitti:
Selviäminen tarkoittaa minulle ja meille esimerkiksi sitä, että parisuhde jatkuu parempana kuin koskaan aikaisemmin. Meillä on vahva yhteys toisiimme, sydänyhteys, me juttelemme syvällisesti ja avoimesti vaikeistakin asioista, pidämme toisiamme kaikista tärkeimpänä ja meillä on todella hyvää seksiä, paljon parempaa kuin aikaisemmin ja olemme täysin rehellisiä toisillemme. Olemme saaneet toisen mahdollisuuden.
A) Kaveri, joka pystyy silmääkään räpäyttämättä valehtelemaan KAHDEKSAN vuotta - täydellisesti/jäämättä kiinni - ei tiedä rehellisyydestä mitään.
B) Mistä tiedät, ettei valehtele nytkin.
C) Arvoista itseäsi - enemmän.
On naisia, joita moni mies haluaa ja on naisia, joita vain harva mies haluaa, saati himoitsee. Siitä tämä vastakkainasettelu johtuu. Ne tavisnaiset ovat kateellisia heille, joilla on varaa valita, mutta ehkä silti hakivat hetken hupia heidän miehensä kanssa. Jolene, please dont take my man, just because you can.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä? Mä en todellakaan ole mikään kyläpyörä enkä todellakaan ole uskollinen varatulle miehelle. Mä olen erittäin tarkka siitä kenen kanssa suostun seksiin ja olen todella kaukana kyläpyörästä. Te aivovammaiset ette nyt millään ymmärrä mistään mitään vaan keskitytte vain solvaamaan mua.
Onko siellä se sekunnissa nollasta sataan kiihtyvä iltapäivän salarakas taas?
Vierailija kirjoitti:
On naisia, joita moni mies haluaa ja on naisia, joita vain harva mies haluaa, saati himoitsee. Siitä tämä vastakkainasettelu johtuu. Ne tavisnaiset ovat kateellisia heille, joilla on varaa valita, mutta ehkä silti hakivat hetken hupia heidän miehensä kanssa. Jolene, please dont take my man, just because you can.
Samasta syystä miesten on hankala sitoutua niihin naisiin, jotka herättävät luonnostaan paljon huomiota. Eivät kestä ajatusta, että heillä olisi kaiken aikaa kilpailijoita, jotka yrittäisivät viedä sen naisen.
Onko siellä se sekunnissa nollasta sataan kiihtyvä iltapäivän salarakas taas?
Mitä ihmettä sä selität?