Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häpeät eniten itsessäsi?

Vierailija
18.01.2026 |

Minä häpeän sitä, että olen saituri. Käyn Hurstilla, vaikka minulla on iso eläke ja mittava omaisuus.

En ole nälässä enkä hädässä, mutta silti menen jonoon. Samaan aikaan tiedän, että moni oikeasti tarvitsisi apua enemmän kuin minä.

En tee sitä pahuutta, vaan tottumuksesta ja pelosta: entä jos joskus ei enää pärjääkään?

Silti joka kerta hävettää.

Entä sinä mitä häpeät itsessäsi, sellaista mitä et yleensä kehtaa myöntää?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän sitä että olen kateellinen muille ja toivon salassa että niille kävisi huonosti. 

Vierailija
2/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen katkera työttömille vain sen takia kuin en itse pidä työnteosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että en ole vielä 35 ikävuoteen mennessä saanut itselleni ammattia, perhettä tai kumppania. Tuntuu että olen täysin epäonnistunut elämässä. Lyhyitä pätkätöitä olen tehnyt sillon tällöin, mutta varsinaista työkokemusta ei ole eikä tutkintoa. Nyt opiskelen uutta alaa jospa siitä vielä ura urkenisi. Lyhyitä seurustelusuhteita on myös ollut pisin 5 vuotta mutta ei sellaista aitoa pysyvää jonka kanssa olisi voinut perheen perustaa. Nyt taidan olla siihen jo liian vanhakin. 

Vierailija
4/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoani, ryppyisiä kasvojani, tyhmyyttäni, kielitaidottomuuttani, köyhyyttä, rumuuttani, asumista vuokralla, rumia hampaitani, huonoa ryhtiäni, huonoja puhetaitojani, lukihäiriötä, en ole koskaan matkustellut, huonoja harrastuksiani, en osaa lasketella enkä hiihtää.

Olihan noita häpeän aiheita!

Vierailija
5/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että olen sosiaalisesti todella kömpelö ja ollut nuorempana (alle 40-v.) aivan totaalinen idiootti monessa tilanteessa. 

Vierailija
6/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietääkin hävetä ap! Joka kerta viet köyhemmältä leivän suusta!

Vierailija
7/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain narsistin  ja psykopaatin pahuus aiheuttaa suurta häpeää. Syystäkin.

Vierailija
8/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä taustaani, mutta olen oppinut että sitä ei voi valita mihin syntyy. 

Vierailija
9/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Toivottavasti ap saa syövän. Miten joku voi olla noin itsekäs ja paha ihminen? 

Vierailija
10/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeyttä ja yleistä kyvyttömyyttä käsitellä negatiivisia tunteita terveellä tavalla. Olen paljon kyllä tehnyt töitä ja hionut kulmiani, mutta silti koko ajan hävettää kun tulee takaumia siitä, miten kamalalla tavalla olen menneisyydessä käyttäytynyt.

Vierailija
11/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo. Ap päätti ottaa selvää, miten siihen suhtaudutaan palstalaisten keskuudessa, jos hyvin toimeentuleva mukamas kävisi Hurstin jonossa. Trollialoitus siis. Vaikka on tiedossa, että jonossa käy myös muita kuin akuutissa avuntarpeessa olevia. IHan samoin kuin niitä punalapputuotteitakin hyödyntävät myös muut kuin  köyhät.

Vierailija
12/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala muuttaa itseäsi, aivot löytävät uuden ajatusreitin.

Vierailija
13/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tapa itsesi! Kiitos.

Vierailija
14/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te teette asioita, joita häpeätte? 

Minä en häpeä tekojani, enkä tee asioita, jotka hävettäisivät. Teiniaikoina häpesin silti yleisesti vain sitä, että olin minä - olin kiusattu ja syrjitty ja se jätti huonon itsetunnon. Myöhemmin se meni ohi, kun häpeä oli eräällä tavalla kulutettu loppuun - ja enää en jaksa hävetä mitään.

Vierailija
15/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että en ole vielä 35 ikävuoteen mennessä saanut itselleni ammattia, perhettä tai kumppania. Tuntuu että olen täysin epäonnistunut elämässä. Lyhyitä pätkätöitä olen tehnyt sillon tällöin, mutta varsinaista työkokemusta ei ole eikä tutkintoa. Nyt opiskelen uutta alaa jospa siitä vielä ura urkenisi. Lyhyitä seurustelusuhteita on myös ollut pisin 5 vuotta mutta ei sellaista aitoa pysyvää jonka kanssa olisi voinut perheen perustaa. Nyt taidan olla siihen jo liian vanhakin. 

Olet ehdottomasti täydellinen surkimus, luuseri ja pelle.

Vierailija
16/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Toivottavasti ap saa syövän. Miten joku voi olla noin itsekäs ja paha ihminen? 

Eikö hävetä sanoa toiselle ihmiselle noin?

Vierailija
17/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat, ylipaino, pienet tissit

Vierailija
18/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaa

Vierailija
19/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vajavainen, mutta en häpeä mitään itsessäni.  Yritän parantaa asiat, jotka ovat muutettavissa. 

Vierailija
20/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdemenneisyyttäni. Siihen liittyy niin paljon niin totaalisia itsekunnioituksen menetyksiä, että häpeä siitä elämästä tuskin koskaan lakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän