Oletko jo lähettänyt Trumpille vanhoja palkintojasi?
Minä en, mutta mieli tekisi. Minulla olisi montakin hienoa palkintoa mitkä Trump ansaitsisi enemmän kuin kukaan muu maailmassa.
Osoite on:
The White House
1600 Pennsylvania Ave.
Washington, D.C. 20500
Kommentit (142)
Kävisikö vanhentunut Ea 1? Pojalla olisi joutilas mopokortti, saisi mister president köryytellä tukka hulmuten.
"Demokraatteja kannattava politiikan kommentaattori Harry Sisson totesi X:ssä, että Trumpin saama kierrätys-Nobel on osoitus presidentin lapsellisuudesta.
Hän ei koskaan saa oikeaa palkintoa. Hän on epäonnistuja, jollainen hän on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Rauhanpalkinnon jakavan Norjan Nobel-komitean mukaan palkintoa ei voi jakaa tai siirtää eteenpäin. Komitean mukaan mitali voi vaihtaa omistajaa, mutta palkinnon saaja ei muutu."
Lainauksen lähde: IS
Vierailija kirjoitti:
Sain lapsena hippohiihdoista lusikan. Sen voisi lähettää.
Pankin pipo sopisi näin talvella. Voi tulla kylmä pelkän lippiksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa saa oranssin (!!!) metsäyhtiön pipon jonka voitin messuarvonnassa. En tartte sitä itse eli on käyttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa saa oranssin (!!!) metsäyhtiön pipon jonka voitin messuarvonnassa. En tartte sitä itse eli on käyttämätön.
Piirrä siihen muutamalla viivalla kasvot. Saadaan sitten ihmetellä sen kaksinaamaisuutta. Tai onko Trumpilla sittenkin parasiittikaksonen, mikä vaikuttaa ajattelun tasoon.
Tai jos kylmä tulee, niin vetäisee naaman peitoksi, eikä kukaan huomaa eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on perintönä isoisän mitaleita sodan ajoilta. Nyt olenkin sitten itse se sotasankari! Aika hurjaa tajuta näin vanhoilla päivillä että se olikin minä joka pelasti Suomen vihulaiselta🤔
Mitalien perusteella minäkin olen sotasankari. Yksi mitali on haavoittuneen hakemisesta ns. ei kenenkään maalta. Perintömitalien perusteella meitä sankareita on suomessa aika paljon. Rumppa ilahtuisi varmasti jos hänestäkin tulisi sotasankari. Kyllä sille täytyy lähettää muutama mitali.
Mä en tajua miten usa kehtaa katsoa sitä oranssia presidenttinään?
johan na alkaa heräillä,
Ukkini jäämistöstä löytyi vanhat ravintolan vahtimestarin kauluslaatat, hienot, kulta-mustat. Menee uuvatille niin täysillä palkinnosta. Sitten on joku muinoisen Neukkulan puna-kultainen rintatähti, lie sota-aikainen. Oikein upeat ja kauniit "palkinnot". Postin vie Pate postin vie..
Miultaki Ameriikan papparainen suapi oranssin myssyn ja 2 lippistä. Metsästysseura niitä maanomistajille jakeloo, mutta en miekää oranssii piähinettä käytä ellen mäne mehtään elukoi ampummaan ja enhän mie mäne.
Lähetin Trumpille Uimamaisterin rintaneulan, Hyppy 5m:stä, 200 metriä uintia,10 metrin sukellus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intissä sain ysärillä kunniamerkin, mutta eiköhän se kelpaisi tuolle kahden maan presidentille. Ei niitä meillä saanut kuin 3 per saapumiserä.
Voisin lähettää alikessun natsat ja jalkarätit.
Paljonko tullit, jos saapuu vasta ensi kuun puolella?
Onneksi ne ovat vastaanottajan murhe.
Vierailija kirjoitti:
Ette te mummot osaa täytellä niitä tullikaavakkeita ja piheinä ette todellakaan maksa useiden kymppiin postimaksuja 😆
Lusikka tai mitali voi mennä kirjeenä ja tullit maksaa vastaanottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on perintönä isoisän mitaleita sodan ajoilta. Nyt olenkin sitten itse se sotasankari! Aika hurjaa tajuta näin vanhoilla päivillä että se olikin minä joka pelasti Suomen vihulaiselta🤔
Mitalien perusteella minäkin olen sotasankari. Yksi mitali on haavoittuneen hakemisesta ns. ei kenenkään maalta. Perintömitalien perusteella meitä sankareita on suomessa aika paljon. Rumppa ilahtuisi varmasti jos hänestäkin tulisi sotasankari. Kyllä sille täytyy lähettää muutama mitali.
johan na alkaa heräillä,
Erittäin hyvä kun alkavat vastustaa oranssia.
Täten luovutan Naisvoimistelijoiden hopeisen rintamerkin Donald John Trumpille tunnustuksena aktiivisesta työstään maailmanrauhan edistämiseksi ja demokratian saavuttamiseksi. Tämä on suurin kunnianosoitus mitä Naisvoimistelijat voivat antaa ja ainoa laatuaan.
J. K. Itse asiassa niitä sai ostaa ihan vapaasti joskus ihmisikä sitten, mutta kyllä ne hopeaa olivat.
Sain kansakoulussa mitalin, kun olin - tietämättäni - osallistunut raittiuskirjoituskilpailuun. Mitali on tummanruskea, keskellä ns. Hannunvaakuna ja reunoja kiertää teksti "yrittävä voittaa, säästöpankki auttaa". Ehkä sen lähetän Washingtoniin.
Mistä puhutte? Mikä tämä juttu oikein on?
Lentopostina Urho Kaleva Kekkosen kunniamerkki. Trumppi varmaan arvostaa sitä yhtä paljon kuin Nobelin rauhanpalkintomitalia. On nimittäin harvinainen, ainakin näin 2026 myönnettynä. (= UKK:n kansallispuiston pinssi 5€, mutta täydestä menee kuin väärä raha 🤭)
Vierailija kirjoitti:
Mistä puhutte? Mikä tämä juttu oikein on?
Hitto kun mulla ei ole mitään palkintoja. Tunnen itseni petturiksi kun en voi osallistua talkoisiin.
Firman virkistyspäivänä saatu Kaasisen myöntämä Piirakkamestari diplomi vaikka en osaakaan piirakoita tehdä, mutta ei osaa Donaldkaan. Joutaa mennä ovaalihuoneen seinälle.