Teemalla alkoi kissan kuolema-elokuva. Kuka muistaa? Olin vielä lapsi kun toi tuli
Kommentit (14)
Kalle Ahola oli tuolloin niin kuuma olevinaan, heh. No teinitytön mielestä siis
marja pyykön isot rinnat tekee cameon
Harvinaisia hyviä suomalaisia elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä ärsyttikin aikoinaan, kun kaikki tyttökaverit kuolasi Aholaa.
T: kitaraa rämpyttelevä setämies, joka oli silloin kateellinen, nyt huvittunut.
Olisit sanonu 10 min aikaisemmin niin oisin saanut talteen. Nyt ei voi kuin toivoa et tulee Areenaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonu 10 min aikaisemmin niin oisin saanut talteen. Nyt ei voi kuin toivoa et tulee Areenaan.
Se on Areenassa !!!
Itsekin huomasin vasta,kun tein aloituksen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä ärsyttikin aikoinaan, kun kaikki tyttökaverit kuolasi Aholaa.
T: kitaraa rämpyttelevä setämies, joka oli silloin kateellinen, nyt huvittunut.
Mainitaan vielä, että Franzenilla tässä leffassa samanlaiset kledjut ja habitus - eli farkkutakki, hapsutakki ja pitkät hiukset :)Onpas jotenkin nostalginen leffa ja paljon starboja nuorempina.
Oi mitä ysärin muistoja herätti!!.
Mulla oli pienenä tollanen "silkkiliivi" kanssa joka näkyi esim. Siinä baarikohtauksessa. Ne oli muotia poolopaidan päällä. Heh.
Ihan hyvä leffa, vaikka aina välttelen kotimaista tuotantoa. Vaikka rankka aihe kuitenkin.
Turha draama. Aivopesevä. Lisäksi olin itse silloin lastenkodissa, joka oli oma moka että sinne menin ja se elokuva ei ainakaan parantanut asiaa. Voisi olla positiivisempiakin elokuvia.
Muistan tämän hyvi heikosti. Ja sen että hirveän hidasta lerrontaa mun makuun. Silloin nuorena en vielä tiennyt olevani nyt muodikas kirjainyhdistelmä- tyyppi ja ihmettelin miksi ei nappaa hidas suomi kerronta. Jotkut kaurismäet oli ihan painajaista.
Vierailija kirjoitti:
Turha draama. Aivopesevä. Lisäksi olin itse silloin lastenkodissa, joka oli oma moka että sinne menin ja se elokuva ei ainakaan parantanut asiaa. Voisi olla positiivisempiakin elokuvia.
Onhan niitä. Erilaisia elokuvia siis.
En kyllä tiedä mikä siinä oli ns. aivopesevää?
Vierailija kirjoitti:
Muistan tämän hyvi heikosti. Ja sen että hirveän hidasta lerrontaa mun makuun. Silloin nuorena en vielä tiennyt olevani nyt muodikas kirjainyhdistelmä- tyyppi ja ihmettelin miksi ei nappaa hidas suomi kerronta. Jotkut kaurismäet oli ihan painajaista.
? Ei mitenkään kaurismäkeläinen mun mielestä. Tai erityisen hidas.
Pitääkin katsoa