Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikooko joku elää 50% alennetulla toimeentulotuella 1.2. lähtien?

Vierailija
17.01.2026 |

Olen elänyt leikatulla tuella silloin kun sitä leikattiin vähemmän. Luulen että tuolla pärjäisi vieläkin jos vain asuu ison ruokakaupan lähellä. Pienissä hinnat ovat jo liian korkeat. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme aloitus tämäkin on ?

Vierailija
2/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ja harrastusvälineet pystyisi tilaamaan Temusta. Ennen ei ollut tuollaisia vaihtoehtoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme aloitus tämäkin on ?

Tämä on luuserien palsta joten ihan asiaankuuluva. 

Vierailija
4/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko joku elää  ..?  Olipa taas aloitus

Vierailija
5/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet ja harrastusvälineet pystyisi tilaamaan Temusta. Ennen ei ollut tuollaisia vaihtoehtoja. 

Tai sitten voi olla ostamatta tuollaisia ollenkaan. 

Vierailija
6/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa ihminen ei välitä enää mistään, koska alemmaksi ei systeemissä pääse. Ihan turha kenenkään viranomaisen enää soitella. 

Vierailija
7/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähää

Vierailija
8/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ryöstöjen ja varkauksien lisääntyvän rajusti. Orpon hallitus laittaa varmaan samanlaisia partioita pystyyn kuin Trump Yhdysvalloissa. 

Vierailija
9/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotissa ja lokeissa on se hyvä puoli, että ne elää, vaikka niille ei antaisi mitään. Jostain aina pöllivät tarvitsemansa. 

Sama näkyy tapahtuvan ihmiselle. Ei paljoa kiinnosta töihin mennä, vaikka vaihtoehto on elää kuin rotta tai lokki.

Vierailija
10/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilaan joutuminen on tuossa tilanteessa jo upgrade. 

Vierailija
11/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin lähteä ilmaiseen täyshoitoon. Kai ruoka on hyvää?

Vierailija
12/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen ryöstöjen ja varkauksien lisääntyvän rajusti. Orpon hallitus laittaa varmaan samanlaisia partioita pystyyn kuin Trump Yhdysvalloissa. 

Kyllähän Orpon pitäisi partioita lisätä. Ei me voida elää yhteiskunnassa, jossa ryöstöt ja varkaudet on normaaleja ilmiöitä. Viranomaiset kehiin, ettei kunkin tarvitse itse aseistautua varkaita vastaan. 

Ja ei normaali ihminen ole missään olosuhteissa varas, kyllä nuo varkaat on ihan moraalittomia ihmisiä joka tapauksessa.

Vierailija
13/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä köyhiä

Vierailija
14/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Orpon pitäisi partioita lisätä. Ei me voida elää yhteiskunnassa, jossa ryöstöt ja varkaudet on normaaleja ilmiöitä. Viranomaiset kehiin, ettei kunkin tarvitse itse aseistautua varkaita vastaan. 

Ja ei normaali ihminen ole missään olosuhteissa varas, kyllä nuo varkaat on ihan moraalittomia ihmisiä joka tapauksessa.

Ai ei "missään olosuhteissa,"?!

Vierailija
15/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin lähteä ilmaiseen täyshoitoon. Kai ruoka on hyvää?

Avolla on ihan hyvää, jos sinne pääset. Kivitalossa paskaa.

Vierailija
16/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi enkä eläisi vaikka ei olisi edes leikattu. On niitä jotka joutuu tähän tilanteeseen ja on kyllä väärin. Silkkaa julmuutta jota en hyväksy. Itse vastustan nykyhallitusta ja olen ostolakossa niin kauan kunnes hallitus vaihtuu ja tulee inhimillisempi tilalle. Sen saa minkä tilaa.

Vierailija
17/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää kuuseripalsta koskaan petä..näitä aloituksia on sillai kiva lukea, että kokee sellaista paremmuuden tunnetta että mulla onkin asiat itse asiassa ihan hyvin 

Vierailija
18/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi enkä eläisi vaikka ei olisi edes leikattu. On niitä jotka joutuu tähän tilanteeseen ja on kyllä väärin. Silkkaa julmuutta jota en hyväksy. Itse vastustan nykyhallitusta ja olen ostolakossa niin kauan kunnes hallitus vaihtuu ja tulee inhimillisempi tilalle. Sen saa minkä tilaa.

Ketään ei kiinnosta sun olemattomat pennoset, eikä tuo vaikuta mihinkään.

Vierailija
19/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä köyhiä

On turvallisempaa päästellä solvauksia netissä, toivottavasti et vahingossa älähdä ihmisten ilmoilla. Karmaa saat sitten syyttää jos näin pääsisi käymään.

Vierailija
20/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

595 euroa miinus 287 euroa. Siitä 287 eurosta pitää maksaa vuokra ja netti 171 euroa minulla. Ei kauheasti jää rahaa ruokaan ei sillä pärjää todellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi