Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikooko joku elää 50% alennetulla toimeentulotuella 1.2. lähtien?

Vierailija
17.01.2026 |

Olen elänyt leikatulla tuella silloin kun sitä leikattiin vähemmän. Luulen että tuolla pärjäisi vieläkin jos vain asuu ison ruokakaupan lähellä. Pienissä hinnat ovat jo liian korkeat. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä köyhiä

On turvallisempaa päästellä solvauksia netissä, toivottavasti et vahingossa älähdä ihmisten ilmoilla. Karmaa saat sitten syyttää jos näin pääsisi käymään.

En ole tekemisissä teidän kelarottien kanssa muutenkaan. Et kai kuvittele että alentaisin itseni?

Vierailija
22/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vankilaan joutuminen on tuossa tilanteessa jo upgrade. 

Minäkin ajattelin lähteä ilmaiseen täyshoitoon. Kai ruoka on hyvää?

Eikös siellä saa myös makuurahaa? Eli tienaakin vielä. Rikkaampana ulos kuin sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikattiin joskus 40% 12 kk ajan koska en suostunut kuntouttavaan työhön. Minut kutsuttiin monta kertaa työkkäriin ja tarjottiin kuntouttava työ vaikka olen työkykyinen muuten enkä tarvinnut sosiaalipalvelua.  antoivat karenssin joka kuukausi . Piti mennä käräjäoikeuteen vaatimaan oikeuksiani ja lopulta vuoden jälkeen käräjäoikeus päätti että kelan pitää maksaa minulle menetetyt tuet takas

Vierailija
24/24 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä köyhiä

On turvallisempaa päästellä solvauksia netissä, toivottavasti et vahingossa älähdä ihmisten ilmoilla. Karmaa saat sitten syyttää jos näin pääsisi käymään.

En ole tekemisissä teidän kelarottien kanssa muutenkaan. Et kai kuvittele että alentaisin itseni?

Tarkoitin ihan sitä että elät jokainen päivä etkä koskaan tiedä mitä ympärilläsi tapahtuu. Olet harvinaisen tyhmän oloinen ihminen ja tapatat itsesi tuolla toiminnallasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän