Onko outoa jos aikuinen mies nukkuu samassa sängyssä äitinsä kanssa?
Ollaan siis matkalla ja varattiin hotellihuone. Otettiin kaksi erillistä sänkyä mutta huone olikin niin pieni että ne oli sikti yhdistetty
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole eri huoneita? Mihin mies vie naisseuraa panemaan jos teillä on sama huone? Vai onko tarkoitus tehdä kimppakivaa?
ei ole tyttöystävää mulla
Hotellin sängyt saa aina erilleen toisistaan. Ei ole pakko nukkua vierekkäin.
Kahden hengen sängyssä sopii kaksi normaalikokoista ihmistä nukkumaan niin, ettei toista tarvitse koskettaa.
Hei.
Minäkin olen tulossa. Tiivistäkää ja ota housut pois.
T.isi
Minä ymmärrän, että aikuinen mies nukkuu äitinsä vieressä, jos kyseessä on niin pahasti sairas henkilö, että hänestä on pidettävä huolta läpi vuorokauden esim. hengityskatkosten tai jonkin kohtauksen varalta. Mutta jos mies on täysin terve, niin ei muuta kuin omaan huoneeseen. Ei mamman viereen.
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän, että aikuinen mies nukkuu äitinsä vieressä, jos kyseessä on niin pahasti sairas henkilö, että hänestä on pidettävä huolta läpi vuorokauden esim. hengityskatkosten tai jonkin kohtauksen varalta. Mutta jos mies on täysin terve, niin ei muuta kuin omaan huoneeseen. Ei mamman viereen.
Älä nyt pilaa ap'n runkkufantasiaa. Leikkimieltä mukaan 😊👍
Vierailija kirjoitti:
mutta toinen hotellihuone maksaa liikaa turhaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole eri huoneita? Mihin mies vie naisseuraa panemaan jos teillä on sama huone? Vai onko tarkoitus tehdä kimppakivaa?
ei ole tyttöystävää mulla
?
No ei ole outoa erityistilanteessa.
Mä luulen, että ap taitaa olla sellainen, jolla on "oppimisvaikeuksia" ja muita "erityistarpeita" ja äidin pitää pitää sitä silmällä ja auttaa vähän kaikissa asioissa. Ei ap'tä varmaan uskalla yksin jättää toiseen huoneeseen 🤔
Ei tietenkään. Meillä tuo on ihan perusjärjestely.
On kuitenkin omat patjat, peitot ja tyynyt.
T. Matti 53v, äiti on 73v.
Ei ollenkaan. Meilläkin anoppi nukkuu miehen kanssa ja minä sohvalla
Äiteeltä turvalliset kyydit.
Pentti
Yäk. En ikinä nukkuisi isäni kanssa samassa sängyssä ja oksettaa ajatuskin miehestä äitinsä kanssa nukkumassa.
Äiti voi hieroa jäykät paikat kunnolla kuntoon, kyllä mamin pikku kultaa pidetään hyvänä. Ja sittem aamulla rentona hotelliaamiaiiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Meillä tuo on ihan perusjärjestely.
On kuitenkin omat patjat, peitot ja tyynyt.
T. Matti 53v, äiti on 73v.
Tähän kolme sellaista oksennusemojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta toinen hotellihuone maksaa liikaa turhaan. ap
Joillain asioilla ei ole hintaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole outoa erityistilanteessa.
Tuolla logiikalla ihan minkä tahansa voi kuitata ok:ksi poikkeustilalla.