Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei tykkää kondomista?

Vierailija
17.01.2026 |

Asia on niin, että olen pitemmän aikaa elänyt (ensimmäisessä) vakituisessa suhteessa.
Kaikki menee muuten hyvin, paitsi että seksi/ehkäisy on kiistanaihe. Rakastan häntä ja seksiä hänen kanssaan ja hänkin on tyytyväinen, MUTTA olemme harvemmin käyttäneet varsinaista ehkäisyä.

Mies ei suostu käyttämään kumia! Mikä siinä on, ettei miehet tykkää siitä? En ole saanut kunnon vastausta. En vaan tykkää/halua on ainoa perustelu, jonka olen saanut.
Itse en haluaisi millään hormonaalista ehkäisyä, koska olen ailahteleva persoona muutenkin. Joskus olen kärsinyt pahasta masennuksesta ja pelkään, että jos kehooni pumpattaisiin ylimääräisiä hormoneja alkaisin taas pohtia itsemurhaa etc, ja olen tämän myös puolisolleni kertonut. Onko pelko ollenkaan aiheellista? En halua lihoa tai saada suurempia mielialan aaltoja, kun tämän hetkisessä olossakin on kestämistä ajoittain.

Mikä keino minulle/meille sopisi? Miksi hormonittomia keinoja on niin vähän?
Vai pitäisikö minun edes koittaa yrittää pillereitä, ja kärsiä sivuvaikutukset?
Kumman meistä täytyy antaa periksi? Pitäisikö vain pistää toosa kiinni ja sanoa, että ei tipu jos et käytä kumia? Eli siis tasa-arvon nimissä miksi minun pitäisi hommata ehkäisy, jos hänkään ei sitä tee? Eikö normaali ja fiksu ihminen kuitenkin halua ottaa vastuuta teoistaan? Ei luulisi olevan niin vaikeaa, varsinkin kun miettii mitä vahingosta seuraa.

Eihän se mies ole, joka tulee raskaaksi Joka joutuu vahingon sattuessa viime kädessä päättämään pidetäänkö lapsi vai ei. Se ei ole mies, jonka kehossa lapsi tulee kasvamaan ja jonka loppuelämä muuttuu. Se ei ole mies, joka päättää abortista, ja joka kymmenien vuosien kuluttuakin suree tappamaansa elämää Se on nainen.

Ajattelen toisinaan, että jos hän oikeasti rakastaisi minua, hän ajattelisi asiaa myös minun kulmastani ja myöntyisi edes hieman. Olenko oikeassa vai väärässä, vai suojelenko vaan itseäni liian itsekkäästi?

Auttakaa kanssasisarta..

Kommentit (195)

Vierailija
161/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kondomien hinta on moninkertainen verrattuna miesten kondomeihin. Ei mä sitä seksiä miesten kanssa ihan niin paljoa halua, että maksaisin monta euroa varvista.

Vierailija
162/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinäkään käytä naisten kondomia? Haluatko itsekkäästi tuntea seksissä kaiken paljaaltaan omalla värkilläsi ja ulkoistaa ehkäisyn vaivat miehille?

Voin käyttää naisten kondomia. Siitä ei ole lainkaan vaivaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta miten innokkaasti miten naiset ovat valmiita luottamaan kun mies kertoo käyttävänsä pillereitä. 

Naiset ei tunnu ymmärtävän miksi sitä ehkäisyä käytetään. Sen tarkoitus on estää ei toivotut raskaudet, eikä se ole miesten vallankäytön välikappale.

Vierailija
164/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kondomien hinta on moninkertainen verrattuna miesten kondomeihin. Ei mä sitä seksiä miesten kanssa ihan niin paljoa halua, että maksaisin monta euroa varvista.

Miestenkin kortsut makaisi maltaita jos niiden menekki olisi yhtä heikko kuin naisten kondomeilla. Eli palaamme ydinkysymykseen.

Vierailija
165/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä taitaa olla erektio-ongelmia, ainakin korvien välissä.

Tosimiehet käyttää ongelmitta, pikkupojat kitisee. 

Naiset tykkää käyttää miehen erektio -ongelmia myös tällaisena vallan välineenä. Kun on heikko mies eikä mies ollenkaan jos ei seiso vankasti.

Vierailija
166/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenkin kortsut makaisi maltaita jos niiden menekki olisi yhtä heikko kuin naisten kondomeilla. Eli palaamme ydinkysymykseen.

Ydinkysymys on se, että niitä ostetaan näillä hinnoilla. Minä en maksa montaa euroa yhdynnästä. Miehelle voin kortsun tarjota, no problem. 

Vierailija
167/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valmistautuvat ammattimaisesti parisuhteisiin. Cosmopolitan-lehden tyyppiset suhdeopit toistuvat yhä uudelleen ja uudelleen vielä tänäkin päivänä. Ah, sieltä hän saapuu, valkoisella hevosella ratsastaen: unelmien prinssi ja täyttää(tarjoaa) kaikki narsistiset tarpeeni!

Käyttäisi nyt edes sitä kondomia. Siinä olisi hyvä alku. 

Vierailija
168/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinäkään käytä naisten kondomia? Haluatko itsekkäästi tuntea seksissä kaiken paljaaltaan omalla värkilläsi ja ulkoistaa ehkäisyn vaivat miehille?

Hyvä, sitten sinä et varmaankaan ole valittamassa kortsujen käytöstä.

Vierailija
169/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies käyttää kumia, niin eihǎn se nainen silloinkaan tunne kaikkea paljaaltaan omalla värkillään.

Vierailija
170/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta miten innokkaasti miten naiset ovat valmiita luottamaan kun mies kertoo käyttävänsä pillereitä. 

Naiset ei tunnu ymmärtävän miksi sitä ehkäisyä käytetään. Sen tarkoitus on estää ei toivotut raskaudet, eikä se ole miesten vallankäytön välikappale.

Eikö miehiä kiinnosta ehkäistä raskaus? Usein kuulee elariraivoamista ja muuta yh dissausta. 

Kun yhdessä seksiä harrastetaan, yhdessä ehkäistään raskaus. Simppeliä. 

Vierailija
171/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ydinkysymys on se, että niitä ostetaan näillä hinnoilla. Minä en maksa montaa euroa yhdynnästä. Miehelle voin kortsun tarjota, no problem. 

Kätevää kun voidaan nyt käyttää sitä hintaa tekosyynä kun ensin on jätetty sankoin joukoin ne ostamatta siitä syystä että muovipussi toosassa ei tunnu mukavalta ja on epämiellyttävä asentaa, vie fiilikset.

Vierailija
172/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja kun lukee, olen onnellinen etten tule ikinä seurustelemaan miehen kanssa

N23

Vierailija
173/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän haluaa lapsia.

Vierailija
174/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) en myöskään tykkää kondomista. Se vie tuntoa pois. Ehkä syy miehellä on sama  

Vierailija
175/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on valitettava esimerkki tästä pinnallisesta ja seksikeskeisestä nykyajasta. Pakko on päästä panemaan, mutta ei millään suostuta lisääntymään, mikä kuitenkin on se rakkauden ja seksin päätarkoitus.

Vierailija
176/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja kun lukee, olen onnellinen etten tule ikinä seurustelemaan miehen kanssa

N23

Hyvä juttu, molemmat voittaa. Miehet ovat kiitollisia tuosta päätöksestä.

Vierailija
177/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kätevää kun voidaan nyt käyttää sitä hintaa tekosyynä kun ensin on jätetty sankoin joukoin ne ostamatta siitä syystä että muovipussi toosassa ei tunnu mukavalta ja on epämiellyttävä asentaa, vie fiilikset.

Miehet on ihan tykänneet, kun olen ns. asentanut kumin niille. Ei se ydinfysiikkaa ole ollut niille itselleenkään tehdä.

Vierailija
178/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies alkaa kiukutella kuin pikkupoika kumin kanssa, niin tietää ettei se seksi sen kanssa kovin kummoista olisi. Paras jättää sikseen. Kyllä siinä halut menee.

Vierailija
179/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies käyttää kumia, niin eihǎn se nainen silloinkaan tunne kaikkea paljaaltaan omalla värkillään.

Tämän hahmottaminen tuntuu olevan kauhean vaikeaa tai sitten leikitte tyhmää. Tottakai nainen tuntee kaiken paremmin silloin kun se kortsu on miehellä koska miehen värkki siinä hankaa naisen paljaita kalvoja, nainen tuntee paremmin. Mutta jos naiselle laitetaan kiinteä kalvo värkin päälle ja mies vetelee paljaalla, tällöin naisen aistimukset heikkenee ja miehellä on herkempää. Ei se oikeasti ole ydinfysiikkaa.

Vierailija
180/195 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan tämä ketju ainakin näyttää sen, että moni nainen (kuten sinä) on miesvihaaja. Miehistä on vain haittaa ja miehet ovat syy kaikkiin ongelmiin. Naisissa ei ole mitään vikaa. Naisena pidän teitä miehiä alentavia naisia oksettavina ja ihan hyväkin, että pysytte miehistä erossa. 

Toivon että mies haluaa juuri sinut. 

Tässähän oli aiheena miehen muutaman minuutin epämukavuus (silti mies saa seksissä nautintoa ja orgasmin) verrattuna naisen jokapäiväiseen 24/7 epämukavuuteen hormonaalisen ehkäisyn myötä, pahimmillaan synnytystuskien kärsiminen ja elinikäisen aborttitrauman kantaminen. 

Mutta toivon todella, että saat miehen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi