Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei tykkää kondomista?

Vierailija
17.01.2026 |

Asia on niin, että olen pitemmän aikaa elänyt (ensimmäisessä) vakituisessa suhteessa.
Kaikki menee muuten hyvin, paitsi että seksi/ehkäisy on kiistanaihe. Rakastan häntä ja seksiä hänen kanssaan ja hänkin on tyytyväinen, MUTTA olemme harvemmin käyttäneet varsinaista ehkäisyä.

Mies ei suostu käyttämään kumia! Mikä siinä on, ettei miehet tykkää siitä? En ole saanut kunnon vastausta. En vaan tykkää/halua on ainoa perustelu, jonka olen saanut.
Itse en haluaisi millään hormonaalista ehkäisyä, koska olen ailahteleva persoona muutenkin. Joskus olen kärsinyt pahasta masennuksesta ja pelkään, että jos kehooni pumpattaisiin ylimääräisiä hormoneja alkaisin taas pohtia itsemurhaa etc, ja olen tämän myös puolisolleni kertonut. Onko pelko ollenkaan aiheellista? En halua lihoa tai saada suurempia mielialan aaltoja, kun tämän hetkisessä olossakin on kestämistä ajoittain.

Mikä keino minulle/meille sopisi? Miksi hormonittomia keinoja on niin vähän?
Vai pitäisikö minun edes koittaa yrittää pillereitä, ja kärsiä sivuvaikutukset?
Kumman meistä täytyy antaa periksi? Pitäisikö vain pistää toosa kiinni ja sanoa, että ei tipu jos et käytä kumia? Eli siis tasa-arvon nimissä miksi minun pitäisi hommata ehkäisy, jos hänkään ei sitä tee? Eikö normaali ja fiksu ihminen kuitenkin halua ottaa vastuuta teoistaan? Ei luulisi olevan niin vaikeaa, varsinkin kun miettii mitä vahingosta seuraa.

Eihän se mies ole, joka tulee raskaaksi Joka joutuu vahingon sattuessa viime kädessä päättämään pidetäänkö lapsi vai ei. Se ei ole mies, jonka kehossa lapsi tulee kasvamaan ja jonka loppuelämä muuttuu. Se ei ole mies, joka päättää abortista, ja joka kymmenien vuosien kuluttuakin suree tappamaansa elämää Se on nainen.

Ajattelen toisinaan, että jos hän oikeasti rakastaisi minua, hän ajattelisi asiaa myös minun kulmastani ja myöntyisi edes hieman. Olenko oikeassa vai väärässä, vai suojelenko vaan itseäni liian itsekkäästi?

Auttakaa kanssasisarta..

Kommentit (190)

Vierailija
121/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitsisin vakavasti suhteeseen jäämistä. Kun vertaa pillereiden kaikkia mahdollisia haittavaikutuksia kondomin vaikutuksiin (= että ei tunnu kivalta) niin eipä kovin paljon tunnu miehesi välittävän sinusta. Mieluummin antaisi sinun kärsiä pitkäkestoisia ja pahimmassa tapauksessa henhenvaarallisia oireita (esim. veritulpat) kuin kestäisi pari minuuttia pientä epämukavuutta. Toki on olemassa vielä pessaari, mutta ei senkään käyttö ihan mutkatonta ole.

Anteeksi mutta sanoitko epämukavuutta? Eli ihan sama vaikka miehestä seksi on epämukavaa kunhan sinusta tuntuu hyvältä? Kuunteletteko te koskaan itseänne? Teille ei kyllä älynlahjoja ole jaettu

Vierailija
122/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös naisten kondomeja. Mutta miksei naiset suostu niitä käyttämään?

Koska se on eri asia. Ihan eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin niinku nään itseasiassa tytön niinku uhrina niinku itseasiassa.

Vierailija
124/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju toi taas vahvistuksen sinkkuuteen. Miehistä ei ole naisille muuta kuin haittaa. 

Vierailija
125/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllä oppii käyttämään kumia jos naiset ottaa vaan sen linjan että muuten et saa mitään.

Juuri näin. Miehet luulee että kiukuttelemalla ja vänkyttämällä ne väsyttää naiset antamaan paljaalla. Ei onnistu minun kanssani, älkää tekään antako onnistua. Kumin käytön tulisi olla se miehen tehdasasetus, josta poiketaan vain jos halutaan vauveli tai on muu luotetttava ehkäisy käytössä sitoutuneessa parisuhteessa.

Ostan tästä lähtien naisten kondomeja ja annan sen seksin yhteydessä naiselle. Naisten turha vinkua mitään

Vierailija
126/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö, hä?

Vierailija
127/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komdomit eivät kuulu parisuhteeseen PISTE

Vierailija
128/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla vedetään pimppiin kun ollaan oikeasti suhteessa

Näin on, yhden illan hoitoja ja maksullisia kumilla

Kyllä nekin antaa ilman

Ihanaa. Paljaalla se on parasta

Ihanaa on varmaan myös ne mahdolliset taudit?

Pitkässä suhteessa? Mistä ne taudit tulee, vai pitääkö ottaa huomioon että nainen voi käydä vieraissa?

Vierailija
129/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllä oppii käyttämään kumia jos naiset ottaa vaan sen linjan että muuten et saa mitään.

Juuri näin. Miehet luulee että kiukuttelemalla ja vänkyttämällä ne väsyttää naiset antamaan paljaalla. Ei onnistu minun kanssani, älkää tekään antako onnistua. Kumin käytön tulisi olla se miehen tehdasasetus, josta poiketaan vain jos halutaan vauveli tai on muu luotetttava ehkäisy käytössä sitoutuneessa parisuhteessa.

Ostan tästä lähtien naisten kondomeja ja annan sen seksin yhteydessä naiselle. Naisten turha vinkua mitään

Jos harrastaa pikajuttuja, niin kannattaa tarkastaa ensin se huumorintaju.

Lopussa saat sitten naurujen jälkeen paljaalla.

Vierailija
130/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tuskin kannattaa sekoittaa hormonitoimintaansa miesten tarjoaman seksin vuoksi. Ei miesten tarjoama seksi nyt niin hienoa ole. Suurin osa ei anna edes orkkua. Puhutaan nyt asioista oikeilla nimillä ja unohdetaan se sosiaalistettu paine heterosuhteisiin ja "rakkauteen". Hohhoijaa taas. Rakkauslätinät voitte jättää lätisemättä. Näkeehän miesten rakkauden tilan tästä ketjustakin. Oikeasti! Nyt valoja päälle naiset! 

Vierailija
131/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei välitä sinun hyvinvoinnista. Vain omasta nautinnosta. Hormoniehkäisy ei ole kenellekkään naiselle hyväksi. 

Vierailija
132/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten tuskin kannattaa sekoittaa hormonitoimintaansa miesten tarjoaman seksin vuoksi. Ei miesten tarjoama seksi nyt niin hienoa ole. Suurin osa ei anna edes orkkua. Puhutaan nyt asioista oikeilla nimillä ja unohdetaan se sosiaalistettu paine heterosuhteisiin ja "rakkauteen". Hohhoijaa taas. Rakkauslätinät voitte jättää lätisemättä. Näkeehän miesten rakkauden tilan tästä ketjustakin. Oikeasti! Nyt valoja päälle naiset! 

Miesten ei kannata sekaantua suomalaiseen naiseen.

Koko palsta toimii tässä varoittavana esimerkkinä.

Vierailija
133/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se kortsu värkissä tuntuu niin ikävältä? Mutta odotetaan että miehellä se kortsu ei sitten muka vaikuttaisi mitenkään asiaan? Kun onhan niitä himoheikkejä jotka painaa kortsunkin kanssa menemään ja laukeavat jo naisen olkapään kosketuksesta niin pitäisihän se kaikilla toimia.

Vierailija
134/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei välitä sinun hyvinvoinnista. Vain omasta nautinnosta. Hormoniehkäisy ei ole kenellekkään naiselle hyväksi. 

Totta. Siksi nieleminen.

Vierailija
135/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla vedetään pimppiin kun ollaan oikeasti suhteessa

Näin on, yhden illan hoitoja ja maksullisia kumilla

Kyllä nekin antaa ilman

Ihanaa. Paljaalla se on parasta

Ihanaa on varmaan myös ne mahdolliset taudit?

Pitkässä suhteessa? Mistä ne taudit tulee, vai pitääkö ottaa huomioon että nainen voi käydä vieraissa?

Pitää. 

Miehet pettävät paljon. Kyllä ei taudeitta selviä ilman kondomia. En lähtisi miesten kanssa leikkimään terveydelläni. 

Vierailija
136/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju toi taas vahvistuksen sinkkuuteen. Miehistä ei ole naisille muuta kuin haittaa. 

Really?! Oivalsin tämän jo kun seurasin vanhempieni avioliittoa.😂 Parisuhde on pelkkä sukupuolten välinen sota, jossa on pelkkiä oikeuksia, mutta ei mitään velvollisuuksia toisiaan kohtaan ja tämän sodan ulkopuolella on lapset vailla oikeuksia.

Miehet on masturbaatiota varten ja aviomiehet on tähän oikein oivallinen apuväline, ne kyllä tykkää käyttää kumia, sanomatta.😂

Vierailija
137/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ei kannata sekaantua suomalaiseen naiseen.

Koko palsta toimii tässä varoittavana esimerkkinä.

Koska pitää käyttää kondomia? Yhyy kun tuntuu ikävältä niin. Sitten kiukutaan kun nainen tulee raskaaksi ja painostetaan "ota se pois". 

Koko palsta tosiaankin toimii varoittavana esimerkkinä miehistä. Mikä miehille on tärkeintä, oma mlkku. 

Vierailija
138/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#kaksinaismoraali

Vierailija
139/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa olla lapsellinen. 

Vierailija
140/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komdomit eivät kuulu parisuhteeseen PISTE

Ei kuulukaan, minä panin kauppaopisto tyttöä pari vuotta kondomin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä