Miksi mies ei tykkää kondomista?
Asia on niin, että olen pitemmän aikaa elänyt (ensimmäisessä) vakituisessa suhteessa.
Kaikki menee muuten hyvin, paitsi että seksi/ehkäisy on kiistanaihe. Rakastan häntä ja seksiä hänen kanssaan ja hänkin on tyytyväinen, MUTTA olemme harvemmin käyttäneet varsinaista ehkäisyä.
Mies ei suostu käyttämään kumia! Mikä siinä on, ettei miehet tykkää siitä? En ole saanut kunnon vastausta. En vaan tykkää/halua on ainoa perustelu, jonka olen saanut.
Itse en haluaisi millään hormonaalista ehkäisyä, koska olen ailahteleva persoona muutenkin. Joskus olen kärsinyt pahasta masennuksesta ja pelkään, että jos kehooni pumpattaisiin ylimääräisiä hormoneja alkaisin taas pohtia itsemurhaa etc, ja olen tämän myös puolisolleni kertonut. Onko pelko ollenkaan aiheellista? En halua lihoa tai saada suurempia mielialan aaltoja, kun tämän hetkisessä olossakin on kestämistä ajoittain.
Mikä keino minulle/meille sopisi? Miksi hormonittomia keinoja on niin vähän?
Vai pitäisikö minun edes koittaa yrittää pillereitä, ja kärsiä sivuvaikutukset?
Kumman meistä täytyy antaa periksi? Pitäisikö vain pistää toosa kiinni ja sanoa, että ei tipu jos et käytä kumia? Eli siis tasa-arvon nimissä miksi minun pitäisi hommata ehkäisy, jos hänkään ei sitä tee? Eikö normaali ja fiksu ihminen kuitenkin halua ottaa vastuuta teoistaan? Ei luulisi olevan niin vaikeaa, varsinkin kun miettii mitä vahingosta seuraa.
Eihän se mies ole, joka tulee raskaaksi Joka joutuu vahingon sattuessa viime kädessä päättämään pidetäänkö lapsi vai ei. Se ei ole mies, jonka kehossa lapsi tulee kasvamaan ja jonka loppuelämä muuttuu. Se ei ole mies, joka päättää abortista, ja joka kymmenien vuosien kuluttuakin suree tappamaansa elämää Se on nainen.
Ajattelen toisinaan, että jos hän oikeasti rakastaisi minua, hän ajattelisi asiaa myös minun kulmastani ja myöntyisi edes hieman. Olenko oikeassa vai väärässä, vai suojelenko vaan itseäni liian itsekkäästi?
Auttakaa kanssasisarta..
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Kun mies alkaa kiukutella kuin pikkupoika kumin kanssa, niin tietää ettei se seksi sen kanssa kovin kummoista olisi. Paras jättää sikseen. Kyllä siinä halut menee.
Menisikö myös jos mies ottaisi lompakostaan naisten kondomin esille ja vaatisi asentamaan ennen seksiä? Vai alkaisiko sinulla lapsellinen kiukuttelu?
Vierailija kirjoitti:
Minä (nainen) en myöskään tykkää kondomista. Se vie tuntoa pois. Ehkä syy miehellä on sama
Oho, olisiko eka kerta kun nainen on asiasta rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja kun lukee, olen onnellinen etten tule ikinä seurustelemaan miehen kanssa
N23
Niin, olisihan se ikävää käyttää naisten kondomia ja toisen naisen kanssa strap-onillahan saa tuntea kaiken ihanasti paljaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastatte seksiä ja käytätte kuitenkin ehkäisyä? Osallistukaa synnytystalkoisiin hop hop, tai toimeentulotukeanne alennetaan.
Montako lasta sinulla on?
Millaisia oireita miehen ehkäisypilleristä tulisi? Kasvaako miestissit ja tulisi mielialaheittelyä, kivekset kutistuu?
Jännä kuinka aina naisten mielestä miesten kuuluu vähentää nautintoa ja kuinka miesten kuuluu olla välittämättä itsestää ja omasta nautinnostaan
Näin naisena en suostuisi seksiin kortsun kanssa. Vie pois kaiken nautinnon. En myöskään tykkää mistään nuolemisista ym. Vain yhdynnässä saan orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
"Miehet on ihan tykänneet, kun olen ns. asentanut kumin niille. Ei se ydinfysiikkaa ole ollut niille itselleenkään tehdä."
Hyvä, sittenhän ketju on ihan turhaa kitinää kun ne miehet ihan tykkää käyttää kortsuja.
Hyvät miehet, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies alkaa kiukutella kuin pikkupoika kumin kanssa, niin tietää ettei se seksi sen kanssa kovin kummoista olisi. Paras jättää sikseen. Kyllä siinä halut menee.
Menisikö myös jos mies ottaisi lompakostaan naisten kondomin esille ja vaatisi asentamaan ennen seksiä? Vai alkaisiko sinulla lapsellinen kiukuttelu?
Sopisi minulle oikein hyvin. Osoittaisi vadtuullisuutta mieheltä.
"Miehet on ihan tykänneet, kun olen ns. asentanut kumin niille. Ei se ydinfysiikkaa ole ollut niille itselleenkään tehdä."
Hyvä, sittenhän ketju on ihan turhaa kitinää kun ne miehet ihan tykkää käyttää kortsuja.