Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nelikymppinen enkä ole saavuttanut elämässä mitään erityistä.

Vierailija
16.01.2026 |

Yritystä oli kyllä, mutta tässä vaiheessa joutuu toteamaan, että ei tullut lasta eikä paskaa. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vuotiaana väittelin tohtoriksi, 39 vuotiaana menin naimisiin. Tohtorin ja myöhemmin professorin titteleistä olen yhä ylpeä, avioliitosta en pahemmin, eroonhan se päätyi.

Mutta kai tässä on kaikki saavutettu mitä voi.

Vierailija
42/47 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ulkomaille ja jätä paßka Suomen taskse 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yleisesti kukaan saavuta mitään erityistä. :D miksi pitäisi? Kunhan tekee asioita joista tykkää.

Esimerkiksi, jos on haaveillut perheestä, eikä sitten saakaan lapsia, niin se on suuri suru. 

Vierailija
44/47 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla aikaa vielä vaikka mihin! Minä sain suurinpiirtein kaiken, puolison, jälkikasvua, omakotitalon ja hyväpalkkaisen työn jossa olin hyvä. Elin niin terveellisesti ja esimerkillisesti kuin osasin, ja juuri kun ajattelin että nyt on kaikki hyvin ja järjestyksessä, minulla todettiin aggressiivinen syöpä. Nelikymppiset vasta juhlittu. Aika paljon voisin tuosta antaa pois jos joku voisi vain luvata minulle aikaa elää, vaikka sitten "huonompaa" elämää. Nyt mietin miksi edes ponnistelin. Vaikka minkä saisi, yhdessä hetkessä sen voi myös menettää...

Vierailija
45/47 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään ihmeellistä saavuttanut. Töissä olen aina käynyt. Enkä ole halunnut, että elämästä tulee suorittamista. 

Nyt minulla on sisäinen rauha, aikuiset lapset, omannäköinen koti ja energiaa pitää itsestä huolta. 

Olen 50v 

Vierailija
46/47 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sitten olisi, mitä olisit halunnut "saavuttaa"? Eikö sulle kelpaa ihan tavallinen mukava elämä? Harrastuksia on niin monenlaisia, niistä senkun valitsee itselleen sopivaa. 

Mä ainakin olisin halunnut taloudellisen vakauden, työuran, oman kodin ja rakastavan puolison. En saavuttanut noista mitään.

N44

tuossa järjestyksessä?

Ihan sama missä järjestyksessä.

N44

Kun nyt saisi edes jotain. sivusta

Vierailija
47/47 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain ihan hirveällä taistelulla yhden lapsen. Se on kyllä parasta, koska aina voi elää tavallaan lapsen kautta... 

Ei kuulosta ihan terveeltä. 

Ei niin. Iloitse lapsestasi, mutta hanki oma elämä.

Lapseni elämä on myös minun elämääni.