Miehet, menettekö treffeille, vaikka nainen ei olisikaan erityisen kiinnostava?
Jos olet miehenä deittiäpissä ja nainen kutsuu sinut treffeille esim. Kahvilaan tai drinkeille baarin, niin vastaatko kutsuun myöntävästi vaikka et olisikaan mitenkään älyttömän kiinnostunut siitä naisesta? Eli menet treffeille ihan vaan huvikseen uteliaisuudesta? Vai menetkö treffeille ainoastaan silloin, jos nainen vaikuttaa oikeasti potentiaaliselta kumppaneilta?
Itse olen naisena muutaman kerran käynyt tällaisilla treffeillä, joihin en ole mennyt kovin innokkaasti, ja yleensä ne treffit jäävätkin yhteen kertaan, mutta joskus on tullut yllätyksiä ja olen yksipuolisesti ihastunut mieheen.
Kommentit (29)
Myös naiset saavat vastata , että menevätkö he treffeille vain erittäin kiinnostavien miesten kanssa vai myös ihan huvikseen tutustumaan uuteen henkilöön sillä mentaliteetilla,että eipä kauheasti kiinnosta.
Ap
Ei ole koskaan naiset mua treffeille deittiäpeissä oma-alotteisesti lähestyneet tai treffikutsuja tehneet.
Mutta en menisi treffeille jos ei nainen olisi oikeasti kiinnostavan oloinen.
Jos henkilö nyt edes aavistuksen kiinnostaa, niin menen kyllä. Ei kenestäkään saa todellista kuvaa pelkän äpin kautta. Jos jäisi odottelemaan jotain hullua huumaantumisen tunnetta siellä äpissä, ennen kuin suostuu tapaamaan, niin voi olla ettei sitä kyllä koskaan tule. Eikähän niiden tapaamisten tarvitse olla pitkiä. Jos siinä alkuvaiheessa huomaa, että tämä ei lähde nyt ollenkaan liikkeelle, niin sitten vain kohteliaasti sanoo sen ja treffit loppuu siihen. Ei niissä tarvitse puolta päivää viettää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan naiset mua treffeille deittiäpeissä oma-alotteisesti lähestyneet tai treffikutsuja tehneet.
Minusta tuntuu, että miehet valittavat sitä, kun sinä itse joutuu tekemään aloitteen, mutta sitten kun minä olen esittänyt treffikutsun, niin miesten innostus laimenee. Eli sekään ei ole hyvä, että nainen kutsuu treffeille.
Riippuisi kiireestä tai siitä mitä on tekemässä. Voisin kieltäytyä menemästä vaikka olisi tosi kaunis nainen. Sitten voisin mennä kun olisi joku ruma. Ei se tarkoita mitään jos kieltäytyy, oli vain huono hetki silloin. Siihen voi vaikuttaa sen kahvilan sijainti, paljonko ihmisiä siellä on, mikä kellon aika, mikä päivä, voiko juoda alkoholia jne. Jos et tapaa koskaan näitä ihmisiä niin et voi tietää millaisia ne on oikeasti. Kuvittelet ne ihmiset tietynlaiseksi ja sitten on onkin ihan toisenlaisia.
Ei ole eläessäni tapahtunut tällaista. Aina ovat alkulämmittelyt ja treffaukset lähteneet minun aloitteestani.
Vierailija kirjoitti:
Pillu kiinnostaa aina!
Pidän kyllä pientä rajaa. Käyn toivottamassa hyvää jatkoa. Yleensä näkee heti mikä on vastassa.
Juu. Voi pikku riskillä edetä nopeasti setvimään onko pildeä mahdollisesti tarjolla. Jos on tulkittavissa, että ei, niin jollain verukkeella nopsahkosti ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että miehet valittavat sitä, kun sinä itse joutuu tekemään aloitteen, mutta sitten kun minä olen esittänyt treffikutsun, niin miesten innostus laimenee. Eli sekään ei ole hyvä, että nainen kutsuu treffeille.
Huomaa, että. miehet tarkoittavat "naisilla" vain kauniita, hoikkia ja useimmiten nuoria naisia. Vain heidän aloitteensa lasketaan. Jos et mahdu tähän kategoriaan, eivät he tarkoita sun aloitteita.
Vastaus on kyllä.
Tavismiehenä kun treffejä saa toteutumaan vain jotain 3 vuodessa niin kyllä siinä alkaa houkutus tyytyä alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kiinnostus laimene vaan sitä kiinnostusta ei ollut alkuunkaan paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että. miehet tarkoittavat "naisilla" vain kauniita, hoikkia ja useimmiten nuoria naisia. Vain heidän aloitteensa lasketaan. Jos et mahdu tähän kategoriaan, eivät he tarkoita sun aloitteita.
Höpöhöpö. Kaikki saatavilla oleva seksi kyllä hyödynnetään ja minimitaso tähän on hyvin hyvin matalalla.
Parisuhteeseen sitten tiukempi, mutta nythän puhuttiin treffeistä eikä parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä joku Tinder-ilmiö sitten, mutta itse en kyllä ole asiasta ikinä "valittanut", mutta kyllä mun mielestä olis ja on ihan kiva jos nainen lähestyy tai pyytää treffeille ja on mua lähestyttykin. Sun päätelmä saattaa olla väärä, se innostus on saattanut laantua muusta syystä tai sellaista ei ikinä ollutkaan, mutta kuten sanoin niin Tinderin puolelta en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Myös naiset saavat vastata , että menevätkö he treffeille vain erittäin kiinnostavien miesten kanssa vai myös ihan huvikseen tutustumaan uuteen henkilöön sillä mentaliteetilla,että eipä kauheasti kiinnosta.
Ap
Kerran menin ihan huvikseni treffeille miehen kanssa, joka profiilinsa perusteella vaikutti siltä että treffailee myös paljon huvikseen ja on rento, pilkettä silmäkulmassa ja supliikki. Olin itsekin sovelluksessa lähinnä kyttäämässä onko siellä tuttuja, enkä etsimässä seuraa, mutta hänen profiilinsa oli hauska. Tarkoitus oli vain tavata hauska tyyppi kahvilassa ja lähteä kotiin kokemusta rikkaampana
No, treffeille tulikin jännityksestä tärisevä kasa jolle tuotti vaikeuksia edes jutella. Kertoi, ettei ollut käynyt kuin pareilla treffeillä jotka eivät olleet johtaneet mihinkään, eikä koskaan ollut ollut minkäänlaisessa suhteessa naisen kanssa. Koetin pitää hyvää tunnelmaa yllä ja käytiin vielä syömässäkin kahvittelun jälkeen, mutta oli aivan kauheaa elää sen kanssa että toinen tuli sydän verillä etsimään kumppania ja minä olin paikalla vain huvikseni.
En jaksaisi tuhlata aikaa kehenkään, joka ei kiinnosta. Miljoona muutakin asiaa elämässä vaihtoehtoisena ajanvietteenä. Alussa se kiinnostus voi tietty olla ja sitten kuolla jos tulee ilmi jotakin, mutta en ikinä lähtisi katsomaan, tuleeko nyt jotain uutta että alkaisikin kiinnostaa vaikka ensin ei.
Livenä toimii hyvin. Aikanaan tinderöinti oli tällä logiikalla työlästä, kun monella miehellä oli vaa kuvia (ei kiinnosta) tai jos tekstiä niin tylsää. Pari lähtökohtaisesti kiinnostavaa kuutenkin löytyi ja toinen onkin sitten elämäni rakkaus.
Jos käyttää aikaansa epäsopiviin, niin milloin sen sopivan ehtii löytämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerran menin ihan huvikseni treffeille miehen kanssa, joka profiilinsa perusteella vaikutti siltä että treffailee myös paljon huvikseen ja on rento, pilkettä silmäkulmassa ja supliikki. Olin itsekin sovelluksessa lähinnä kyttäämässä onko siellä tuttuja, enkä etsimässä seuraa, mutta hänen profiilinsa oli hauska. Tarkoitus oli vain tavata hauska tyyppi kahvilassa ja lähteä kotiin kokemusta rikkaampana
No, treffeille tulikin jännityksestä tärisevä kasa jolle tuotti vaikeuksia edes jutella. Kertoi, ettei ollut käynyt kuin pareilla treffeillä jotka eivät olleet johtaneet mihinkään, eikä koskaan ollut ollut minkäänlaisessa suhteessa naisen
Tuohon jännitykseen toimii bentsodiatsepiini+beetasalpaaja, suosittelen niin ei jää siitä kiinni.
Jos kiinnostuksen puutteella tarkoitat sitä, että ei kiinnosta millään tavalla, edes kaverina niin en lähde, en muutenkaan vietä aikaa ihmisten kanssa jotka eivät kiinnosta yhtään, sukupuolesta riippumatta. Jos taas tarkoitat ettei kiinnosta seurustelu tai pano mielessä, mutta muuten vaikuttaa ihan kivalta niin toki voin lähteä, mutta kaveri pohjalta. Mua nyt ei muutenkaan kukaan voi kiinnostaa pelkästään pano mielessä, oon siinä mielessä vähän nykyajan kertakäyttösuhteiden ulkopuolella, pitää olla muutakin kuin pelkkä ulkonäkö.
Ei siinä mitään menetä tai muutaman euron jos kahvin tarjoaa. Mieluusti tutustun ihmisiin.
Ei ihmisestä voi tietää tutustumatta.