Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Corina Machado antoi Nobel-palkintonsa Trumpille! Mitä mieltä?

Vierailija
16.01.2026 |

Venezuelan oppositiojohtaja Maria Corina Machado antoi eilen Nobel-palkintonsa Trumpille Valkoisessa talossa. Hänen mukaansa Trump on ansainnut sen, ja olot mm. Venezuelassa ovat nyt paremmat ja poliittisia vankeja on vapautettu, kun Maduro on pois pelistä. Mitäs mieltä palstalla ollaan? 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää molemmilta.

Vierailija
2/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu veto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo ketjuja

Vierailija
4/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Kukaan ei tule noteeraamaan tuota Trumpin palkintona. Sama kuin ostaisin jonkun vanhan Matti Nykäsen kultamitalin huutokaupasta. Tekeekö se minusta mäkihyppysankarin?

Vierailija
5/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaiset fiilikset! Tämähän osoittaa sen, että Machado on laskelmoiva ja on poliitikko. Oli tiedossa. Toisaalta Venezuelassa ON nyt asiat vähän paremmin, sanotaan mitä sanotaan. 

Vierailija
6/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun luulee ettei Trumpesteri voi olla enää nolompi se menee ja on nolompi :D

Vierailija
7/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ele tee palkinnosta Trumpin palkintoa yhtään sen enempää kuin se, että isosetäni antoi veljensä talvisotamitalin minulle lapsena tekee siitä minun sotilasmitaliani. Ja jopa silloin noin viisivuotiaana minä tajusin eron ihan hyvin. 

Mutta kertoohan se tietysi aika paljon siitä, miten fiksuna ja älykkkäänä Trumpia laajalti pidetään. 

Vierailija
8/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sai Trummpia hatuttamaan enemmän

Vierailija
9/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gazassakin on asiat vähän paremmin, ja tappaminen on ainakin vähentynyt huomattavasti. Trumpetti tekee myös hyviä asioita, mutta sitten on se sekoilupuoli. Ehkä se Grönlanti-homma on pelkkää retoriikkaa. Sanoisin, katsokaa tekoja, ei sanoja. 🤔

Vierailija
10/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ele tee palkinnosta Trumpin palkintoa yhtään sen enempää kuin se, että isosetäni antoi veljensä talvisotamitalin minulle lapsena tekee siitä minun sotilasmitaliani. Ja jopa silloin noin viisivuotiaana minä tajusin eron ihan hyvin. 

Mutta kertoohan se tietysi aika paljon siitä, miten fiksuna ja älykkkäänä Trumpia laajalti pidetään. 

María Corina ei pidä Trumpia fiksuna ja älykkäänä. Tuo oli epätoivoinen teko jolla yritti ostaa paikkansa Venezuelan johdossa. 

Vierailija
11/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa antaa mitali Trumpille. Säälittävää että Trump on siitä niin onnellinen, ihan kuin hän olisi itse saanut Nobelin.

Vierailija
12/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitaiset fiilikset! Tämähän osoittaa sen, että Machado on laskelmoiva ja on poliitikko. Oli tiedossa. Toisaalta Venezuelassa ON nyt asiat vähän paremmin, sanotaan mitä sanotaan. 

Olennaista on, miten ne kehittyvät. 

Vierailija
13/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun luulee ettei Trumpesteri voi olla enää nolompi se menee ja on nolompi :D

Sanoillasi ja mielipiteilläsi on "suuri" merkitys. Siis työkyvyttömän vassarin ulinalla slummialueen yksiöstä. Ehkä maailma nyt muuttuu!

Vierailija
14/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

María Corina ei pidä Trumpia fiksuna ja älykkäänä. Tuo oli epätoivoinen teko jolla yritti ostaa paikkansa Venezuelan johdossa. 

En minä niin sanonutkaan. Rautalangassta väännettynä sanoin, että se, että näköjään Trumppia pidetään laajalti hyväuskoisempana ja lapsellisempana kuin minä viisivuotiaana. 

Vierailija
15/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskuksilla on paljon pokaaleja myytävänä.  Nyt kansalaiskeräys pystyyn ja lähetetään rumpille.  

Huom!  trump, putin, venäjä ja uSA kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

Vierailija
16/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielikö Maria Corina Machado Trumpin lastin?

Vierailija
17/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk. Koko palkinnon merkitys ja hohto romuttuivat saman tien ainakin tältä Machadolta. Nobel-toimikunta onneksi sanoi ettei tätä palkintoa voi siirtää toiselle eli homma ei ole millään lailla virallinen.  Tämä on oikein.

Vierailija
18/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärioikeistolaislortto Maria Corina Machado taitaa olla liian vanha Peadonald Trumpille.

Vierailija
19/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi antaa oman palkintonsa hyväntahdoneleenä kenelle haluaa - tuskin nyt rahallista palkkiota kuitenkaan miljonäärille antoi. Se ei kuitenkaan tee Trumpista millään tasolla Nobelistia. Jos Machado on moisesta teosta kiitollinen, niin se ei ole minulta pois koska en tiedä asiasta riittävästi. Hän voi tietää ja olla kiitollinen, ettei tarvitse enää pakoilla. 

Vierailija
20/39 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arvosta Nobelia, myös rahapalkkio pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä