Maria Corina Machado antoi Nobel-palkintonsa Trumpille! Mitä mieltä?
Venezuelan oppositiojohtaja Maria Corina Machado antoi eilen Nobel-palkintonsa Trumpille Valkoisessa talossa. Hänen mukaansa Trump on ansainnut sen, ja olot mm. Venezuelassa ovat nyt paremmat ja poliittisia vankeja on vapautettu, kun Maduro on pois pelistä. Mitäs mieltä palstalla ollaan?
Kommentit (107)
Mitä mieltä? Mitä mieltä? Mitä mieltä?
Sä se jaksat kysellä typeriä, eikö sulla o muuta tekemistä!
Trump voi nyt halutessaan palkita jonkun taitavan ihmisen Nobelilla. Toivotaan että Trump palkitaan vielä useilla nobeleilla jatkossakin. Ansainnut on.
Todellisuudessa se Machado ei mitään rauhaa ole rakentanut, oli ehdokkaana, voitti vaalit, mutta joutui pakenemaan maasta.
Vierailija kirjoitti:
Käykää lukemassa mitä mieltä on Norjan nobel- komitea. Yksinkertaisesti palkintoa ei voi luovuttaa toiselle.
Komitea teki nyt ison virheen kun palkinnon saajankin mielestä se meni väärälle henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ihminem ikinä joka palkittu sekä Nobelilla että FiFa rauhanpalkinnolla.
Vieläkään emme ole väsyneet voittamiseen.
😄 Säälittävä mieslapsi, jota varten piti perustaa uusi rauhanpalkinto, mikä sai FIFA:n hallituksen raivostumaan. Ne kun eivät tienneet koko pöljyydestä mitään, ja nyt niitä pidetään yhtä hölmöinä kuin FIFA:n johtajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää lukemassa mitä mieltä on Norjan nobel- komitea. Yksinkertaisesti palkintoa ei voi luovuttaa toiselle.
Komitea teki nyt ison virheen kun palkinnon saajankin mielestä se meni väärälle henkilölle.
Ei trumppi ole saanut Nobelin rauhanpalkintoa.
Se sai vain tuon plakaatin, se nainenhan voi käyttää rahat vaikka käsilaukkuihin.
Mikään ei ole muuttunut.
Mikä komedia ja farssi koko Yhdysvallat nykyään! :D Oranssi aikuinen vauva siellä temmeltää.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta voi hyvin päätellä minkälainen äärivassarikeskitys tällä palstalla on.
Keskitytään vain solvaamaan Trumpia, nyt myös Macadoa. Laajempaa ymmärrystä ei edes yritetä, pelkkä räksytys riittää. Joku jopa väitti Maduron Venezuelaa demokraattiseksi maaksi. Se oli sosialistinen helvetti. Huh.
Joka tapauksessa venezuelalaiset ylistävät Trumpia pelastajaksi. Varmaan Macadokin samaa mieltä kun pääsee maanpaostansa. Macado viestittää yhteistyöhaluaan Trumpille ja varmaan toivoo paikkaa maansa hallinnossa. Miksi ei niin tekisi?
Laajempi ymmärrys tulee yleensä siinä vaiheessa, kun kuulee, että eka öljylasti Venezuelasta meni Trumpin tukijalle. Jos ei sittenkään ymmärrä, voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta voi hyvin päätellä minkälainen äärivassarikeskitys tällä palstalla on.
Keskitytään vain solvaamaan Trumpia, nyt myös Macadoa. Laajempaa ymmärrystä ei edes yritetä, pelkkä räksytys riittää. Joku jopa väitti Maduron Venezuelaa demokraattiseksi maaksi. Se oli sosialistinen helvetti. Huh.
Joka tapauksessa venezuelalaiset ylistävät Trumpia pelastajaksi. Varmaan Macadokin samaa mieltä kun pääsee maanpaostansa. Macado viestittää yhteistyöhaluaan Trumpille ja varmaan toivoo paikkaa maansa hallinnossa. Miksi ei niin tekisi?Laajempi ymmärrys tulee yleensä siinä vaiheessa, kun kuulee, että eka öljylasti Venezuelasta meni Trumpin tukijalle. Jos ei sittenkään ymmärrä, voi voi.
Voi ei. Oranssi vei nalle puhin öljyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa venezuelalaiset ylistävät Trumpia pelastajaksi. Varmaan Macadokin samaa mieltä kun pääsee maanpaostansa. Macado viestittää yhteistyöhaluaan Trumpille ja varmaan toivoo paikkaa maansa hallinnossa. Miksi ei niin tekisi?Laajempi ymmärrys tulee yleensä siinä vaiheessa, kun kuulee, että eka öljylasti Venezuelasta meni Trumpin tukijalle. Jos ei sittenkään ymmärrä, voi voi.
Voi ei. Oranssi vei nalle puhin öljyt.
Eli ymmärrys ei tullut. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on taas vain yksi osoitus lisää siitä minkälainen lapsi Trump todellisuudessa on. Minkälainen itseään kunnioittava aikuinen vastaanottaa tuollaisia säälipalkintoja?
Ja vielä iloitsee niistä. Mitalin lahjoittaminen vilpittömänä kiitollisuuden osoituksena sellaiselle joka ei ole himoinnut palkintoa itselleen olisi hieno juttu, mutta näin... Ei. Lapsi sai kaverilta tikkarin ja on innoissaan siitä, ja jokainen aikuinen tajuaa kuinka ääliö Trump on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on taas vain yksi osoitus lisää siitä minkälainen lapsi Trump todellisuudessa on. Minkälainen itseään kunnioittava aikuinen vastaanottaa tuollaisia säälipalkintoja?
Ja vielä iloitsee niistä. Mitalin lahjoittaminen vilpittömänä kiitollisuuden osoituksena sellaiselle joka ei ole himoinnut palkintoa itselleen olisi hieno juttu, mutta näin... Ei. Lapsi sai kaverilta tikkarin ja on innoissaan siitä, ja jokainen aikuinen tajuaa kuinka ääliö Trump on.
Aina kun näytetään USA:n hallinnon kokouksia, missä Trump lässyttää sekavia, ja aikuiset ympärillä kuuntelevat tarkkaavaisesti, niin on kuin katsoisi tragikomediaa mielisairaalan hoitotilanteesta, missä lääkäriryhmä yrittää saada selville mistä potilaan traumat johtuvat.
Machadolle ja monille venezuelalaisille tässä oli kyse elämästä ja kuolemasta. Pystin luovuttaminen on pieni hinta siitä, että saa USAn sotimaan puolestaan. Machado pelasi tämän kortin fiksusti, mutta ei voi kyllä ymmärtää, mitä Trumpin päässä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Machadolle ja monille venezuelalaisille tässä oli kyse elämästä ja kuolemasta. Pystin luovuttaminen on pieni hinta siitä, että saa USAn sotimaan puolestaan. Machado pelasi tämän kortin fiksusti, mutta ei voi kyllä ymmärtää, mitä Trumpin päässä liikkuu.
Trumpin päässä liikkuu: minä minä minä tuo katsoi väärin palkanalennus onkohan melania ostanut uusia alusvaatteita miksi kansa ei ymmärrä miten loistava olen minä minä minä paras presidentti ikinä minä minä tarvitsen lisää nimeäni historiankirjoihin minusta tulee uusi lincoln minä minä uusi hampurilainen minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näytetään USA:n hallinnon kokouksia, missä Trump lässyttää sekavia, ja aikuiset ympärillä kuuntelevat tarkkaavaisesti, niin on kuin katsoisi tragikomediaa mielisairaalan hoitotilanteesta, missä lääkäriryhmä yrittää saada selville mistä potilaan traumat johtuvat.
Lisätään siihen vielä muutama facepalm niin komiikka on täydellistä. Varsinkin Rubio näyttää välillä siltä että haluaisi vajota maan alle.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo ketjuja
Oli keskusteluja mutta ne poistettiin melkein kaikki. Oranssin fanit ei tykänneet kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa antaa mitali Trumpille. Säälittävää että Trump on siitä niin onnellinen, ihan kuin hän olisi itse saanut Nobelin.
Donald 4 v sai kovasti haluamansa rauhanpalkinnon. Se oli jo toinen kun fifakin antoi palkinnon. Donald on ihan täpinöissään kun hänen on vihjailtu saavan mustanaamion hyvä ja paha merkki sormukset.
Nobel on jo aikaa sitten menettänyt arvokkuutensa. Jaetaan vaan tyhjänpäiväisyyksille.
Käsittämätöntä pelleilyä aikuisilta ihmisiltä.