tutkitteko onko naapurinne facebookissa?
Siis vaikkette muuten olisikaan tekemisissä.
Ja jos on niin jäättekö kyyläämään, mitä kaikkea sillä on....
Minä en viittis...
Sinänsä kyllä tiedän, että joku näin tekee. Olenkin liittynyt facebookiin vasta siinä vaiheessa kun olen tähän erääseen paikkaan muuttanut... Ja jos olen sinne jotakin kirjoittanut, ja siitä on joku lähtenyt levittämään (vaikkei siis kuulu kavereihin tai kavereiden kavereihin, ja muutenkaan niitä kavereita ei kymmenittäin ole) tarinoitaan... niin totta kai se on sitten kyylännyt...
Sinänsä kyllä että jos facebookissa on miljoonia käyttäjiä, ja näillä profiileja, niin sitten on tää mun profiili noussut jossain seudulla (jolta ei ole yhden yhtäkään kaveria listalla tai kavereiden kavereita) oikein kovastikin tunnetuksi...
Jännää...
Ja kukaan ei tietäs mistään mitään ellei "se itte kirjoittais", no mut, onko niissä kirjoituksissa sitten miten tarkkoja tunnistetietoja kirjoittajan oman nimen (siis oma nimi eikä mikään feikki) lisäksi... Ja kuitenkin sitten nää kyylääjät ovat laverrelleet omiaan sinne sekaan...
Toisaalta voihan sitä sitten mennä itsekin tutkimaan onko jollain... ja sitä rataa...
Kommentit (10)
Huhhuh. Pitäsköhän sun ottaa lääkkeet ja sada nukutuksi?
Kaveri alkoi heittämään samanlaista settiä ja parin viikon päästä joutui jo lataamoon pidemmäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Pitäsköhän sun ottaa lääkkeet ja sada nukutuksi?
Kaveri alkoi heittämään samanlaista settiä ja parin viikon päästä joutui jo lataamoon pidemmäksi aikaa.
Huh huh. Älä viitsi toistaa itseäsi!
Onhan noita yltiöuteliaita ihmisiä olemassa.
En tutki naapureita enkä työkavereita.
En edes tiedä naapureiden sukunimiä, ei kiinnosta pätkääkään ketä täällä asuu jos ovat hiljaa
Olen käynyt kurkkaamassa, koska on komea poika. Kiusallisesti fb nyt tarjoaa häntä kaveriksi.
On kyllä vähän liian vuotta 2010 ruveta heti etsimään Facebookista jotain uutta tuttavuutta, kun tietää hänen nimensä.
En, en halua tietää heistä mitään. Parempi pysyä etäisenä.
En tiedä naapureiden nimiä joten en tutki. En lähde tuonne käytävälle tutkimaan edes sukunimiä
öh en. En edes tiedä kaikkien heidän nimiään. Jostain tiedän sukunimen (postilaatikosta), jostain tiedän koko nimen (yhtiökokouspöytäkirjasta), osan nimistä ei ole mitään hajua kun ei postilaatikossakaan sellaisia lue.