Tuleeko usein lauleskeltua "nyt maistuis tsiken tunait, tsiken tunait"?
Kommentit (22)
Vitsi mä nauroin. Hetken kelasin, että niin mitä laulaa ja sit kun tajusin.... 🤣
Tuo Jorma muuten laulaa hyvin. Joskus kuulin ja hämmästyin, että miksi hän ei ole levyttänyt, mutta onpa sitten tainnutkin.
Reissumies-mainoksen poika. Tuommosia kiltin sorttisia ja siistejä kultapuppeleita ne joskus minun nuoruudessa oli. 😅
Ei, mutta laulelen, että tää on pastirolpäivä, päivä joka muistetaan!
Opiskelijana tuli ostettua kun sattui olemaan rahoissaan. Tosin ei ollut mikään kovin järkevä ostos vähistä rahoista.
Toki, unohtamatta rivakkaa tsiken tunait-tanssia!
Tsrirpi tsikken böörger and fis än sips
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuote tuo oli?
Tsiken tunait kastike
Olikohan se joku hapanimelä kastike? Muistan että ostin sitä, mutta en yhtään muista mihin tai miten sitä käytin.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se joku hapanimelä kastike? Muistan että ostin sitä, mutta en yhtään muista mihin tai miten sitä käytin.
No tsikeniin tiätty!
Aina kun mä maitoo juon muistan sut ja hetken tuon, sulle sanoin näkemiin lähdin maalta kaupunkiin... ihan paras mainos voisi laittaa uudestaan telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta laulelen, että tää on pastirolpäivä, päivä joka muistetaan!
Ajatella, että joku muistaisi päivän, jolloin söi jotain tiettyjä pastilleja. 🤔
Tämä kertoo kyllä siitä, miten Suomen materiaalinen todellisuus on muuttunut huimasti noista ajoista. Nykyään erilaisia pastilleja on vaikka millä mitalla, eikä kukaan niitä popsiva varmaan edes mieti, että mitä suuhunsa laittaa.
Noin minuutin kojdalla