Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme teiniä kivittävät miehen hengiltä kun tämä meni tapaamaan 16-vuotiasta tyttöä. 16-vuotias on laillinen ikä Britanniassa

Vierailija
16.01.2026 |

Aikamoista menoa. Teinit luulivat että heidän mielipiteensä oikeuttaa murhaamaan jonkun. Mies ei tehnyt mitään laitonta, ja hänet suunnitelmallisesti sekä kylmäverisesti murhattiin.
Toivottavasti kaikki tekijät saavat elinkautisen.

https://www.thesun.co.uk/news/37908587/boy-stoned-man-death-bragged-fil…

Kommentit (559)

Vierailija
101/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit halusivat murhata. Jonkun olisivat tappaneet joka tapauksessa.

Juuri tämä. Ja ketjun monen kommentin perusteella, tällaisia ihmisiä on täälläkin paljon. Murhanhimo jyllää sisällä, ja se vain tarvitsee sopivan tekosyyn päästääkseen ulos. Kylmäävää. 

Vierailija
102/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketjuhan on oikein pedareitten ja inceleiden kultakaivos, ei muuta kun nettivinkkejä tekemään!

Eihän täällä ole näkynyt yhtään pedofiiliä.

Tuliko kylmä hiki otsalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tehty, muksut! 🥳 

Vierailija
104/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheita juttuja, ihmisen saa siis potkia hengiltä jos se tekee jotain laitonta tai sinun silmissäsi moraalitonta? Sitä varten meillä on maallinen oikeusistuin. 

Lasten hyväksikäyttö on pahempi rikos ku murha. 

Vierailija
105/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilyönti, mutta harvoinhan setämiehet mitään rangaistusta saavat. Käyttävät hyväksi. Kun olin 14 - 17-vuotias, kyllähän nuo 24 - 40-vuotiaat yrittivät vaikka mitä. Jonkun päästin sänkyyni asti. Aikuisena olen tajunnut, mikä oksettava ukko hän olikaan. Joskus jotkut luulivat minua ensin vanhemmaksi, ja kun kuulivat oikean ikäni, he perääntyivät välittömästi, ja lähes alkoivat suojeleviksi. Nuorena sitä oli pettynyt, että olen liian nuori aikuiselle miehelle, mutta jälkikäteen olen ollut heille kiitollinen, että he kantoivat aikuisen vastuun, ja kohtelivat minua niin kuin lasta tulee kohdella.

Vierailija
106/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekivät oikein. Hyvä, että lapset alkavat kapinoimaan sairaita aikuisia vastaan.

Vierailija
107/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä nuorista neitsyistä haaveleivista äijistä jotka sitten kuitenkin haukkuvat islamisteja taitaa olla ketjun miehistä monet. Se, että joku on laillista ei välttämättä kuitenkaan ole oikein. Jos joku setämies tulisi koskemaan mun 16-vuotiaaseen tyttöön, niin saisi kyllä ihan varmasti turpiin niin minulta kuin mieheltänikin. Mutta tuo kivittäminen kuoliaaksi nyt tietty oli laitonta ja teinit joutuvat kärsimään teostaan ihan oikeutetusti.

Itsekin (varhais)teinitytön isä. Saa puolestani olla vähän vanhempikin poikaystävä, mutta kohtuuden rajoissa. Keski-ikäisellä ei kyllä ole mitään asiaa 16-vuotiaan seuraan. Valitettavasti vanhemmilla ei juuri ole laillista keinoa puuttua seurusteluun, kunhan suojaikäraja ei alitu. Siksi liukuva ikäraja voisi olla hyvä jonnekin 25 asti. Sen ikäinen on mielestäni riittävän kypsä päättämään, haluaako harrastaa vaikka 100-vuotiaan kanssa.

Suojaikärajasta puheen ollen, pitääkö ns. Rikkovan osapuolen olla aina yli 18? Ja voiko esim. 15v syyllistyä lapsenraiskaukseen pienemmän lapsen kanssa? En ihan tunne lakia kun ei ole onneksi tuollaisia tarvinnut miettiä.

Vierailija
108/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään panna 16-19-vuotiaita nuoria naisia ettekä te vanhat mammat pysty asialle yhtään mitään. Onneksi suostumusta kysytään vain meiltä, ei teiltä, ja tämähän teitä kiukuttaa. M35

Ihan vain tiedoksi että on laitonta kun raiskaat alaikäisiä. Suojaikäraja ei tarkoita että aikuinen voi hyväksikäyttää alaikäistä teiniä. Vai tiedätkö sinä edes mikä on täysi-ikäinen. 

Suojaikäraja on 16 v. Näin ollen 16-vuotias saa harrastaa seksiä vaikka 120-vuotiaan kanssa, jos niin haluaa. Eli 16 v ja sitä vanhempien naisten kanssa seksin harrastaminen ei ole laitonta millään määritelmällä. Mitä taas tulee siihen, että koit tarpeelliseksi tunkea mukaan joitain rais kausfantasioitasi, jätän ne omaan arvottomuuteensa. 

Suojaikäraja on 16v mutta 16vuotias on silti alaikäinen ja ns. eriarvoisessa asemassa aikuiseen nähden. Aika usein sitten aikuinen tuomitaan alaikäisen hyväksikäytöstä. Se suojaikäraja "suojelee" sitä aikuista usein vain siihen asti kun aletaan selvittämään mitä on tapahtunut.

Vierailija
109/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Ja ketjun monen kommentin perusteella, tällaisia ihmisiä on täälläkin paljon. Murhanhimo jyllää sisällä, ja se vain tarvitsee sopivan tekosyyn päästääkseen ulos. Kylmäävää. 

Tuskin yllättävää kun palstan keskimääräinen aktiivi on työtön masentunut keski-ikäinen kissatäti.

Vierailija
110/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun vanhat naiset, laki tai biologia ei ole puolellanne, vaikka se kuinka teitä kiukuttaisi. 

Kyllä laki on lasten puolella, myös 16 vuotiaiden lasten, vaikka se kuinka pedaria kiukuttaisi. 

Niin, mutta lain soveltaminen on pedarien puolella. Vuosien ajan isäpuoli käytti seksuaalisesti hyväkseen kahta tekojen aikaan kymmenen ikävuoden kahta puolen tytärpuolta (sukupuoliyhteys toteen näytetty) Kolme raskauttavaa tekijää kun teot tapahtui lasten kotona omassa huoneessa ja sängyssä huoltajan asemassa olevan toimesta toistuvasti ja joutuivat asumaan raiskaansa kanssa samassa taloudessa. Tuomio hovioikeudessa vuosi kahdeksan kuukautta vankeutta - ehdollisena! Laki sanoo "kahdesta kahdeksaan vuotta vankeutta".

Vierailija
111/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilyönti, mutta harvoinhan setämiehet mitään rangaistusta saavat. Käyttävät hyväksi. Kun olin 14 - 17-vuotias, kyllähän nuo 24 - 40-vuotiaat yrittivät vaikka mitä. Jonkun päästin sänkyyni asti. Aikuisena olen tajunnut, mikä oksettava ukko hän olikaan. Joskus jotkut luulivat minua ensin vanhemmaksi, ja kun kuulivat oikean ikäni, he perääntyivät välittömästi, ja lähes alkoivat suojeleviksi. Nuorena sitä oli pettynyt, että olen liian nuori aikuiselle miehelle, mutta jälkikäteen olen ollut heille kiitollinen, että he kantoivat aikuisen vastuun, ja kohtelivat minua niin kuin lasta tulee kohdella.

Itseäni ahdisteltiin heti 9-vuotiaasta lähtien. Ei yhtään haittaa, että nuo ahdistelijat viedään navetan taakse.

Vierailija
112/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sellasen iljettävän tyttöjen saalistajan lahtaamiseen mitään tekosyytä ole tarvinnut keksiä. Sellaiset miehet ei kuulu muiden ihmisten sekaan, tuhoavat muiden elämiä ja voivat olla hengenvaarallisiakin.  

Vierailija
113/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin yllättävää kun palstan keskimääräinen aktiivi on työtön masentunut keski-ikäinen kissatäti.

Meni ihan metsään. Palstan keskimääräinen aktiivi on työtön masentunut, ylipainoin keski-iän ylittänyt setämies. Vähän niinkuin sinäkin.

Vierailija
114/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö mielesi vieläkin treffailla kuusitoistavuotiaita lapsia? Vai mietitkö kaksi kertaa ennen kuin lähdet treffeille?

Vierailija
115/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin ketjuihin tulee aina joku pedari mussuttamaan, toivottavasti poliisilla on IP tallessa.

Mussutus ei kiinosta poliisia !

Vierailija
116/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sellasen iljettävän tyttöjen saalistajan lahtaamiseen mitään tekosyytä ole tarvinnut keksiä. Sellaiset miehet ei kuulu muiden ihmisten sekaan, tuhoavat muiden elämiä ja voivat olla hengenvaarallisiakin.  

Sinä olet potentiaalinen murhaaja, jota en koskaan päästäisi lasteni lähettyville.

Vierailija
117/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta ei nyt heru minulta äitinä sympatiaa pedarille. Ne kaikki pitäisi päästää päiviltä, jos minulta kysytään. 

Mitäpä jos joku olisi sitä mieltä, että kaikki lievääkin ylinopeutta ajavat pitäisi ampua. Mies ei edes rikkonut Britannian suojaikärajaa, toiseksi pedari tarkoittaa lapsiin sekaantujaa, ek sukukypsiin teineihin. Vai oliko tyttö henkisesti lapsen tasolla?

Vierailija
118/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni ihan metsään. Palstan keskimääräinen aktiivi on työtön masentunut, ylipainoin keski-iän ylittänyt setämies. Vähän niinkuin sinäkin.

Kuvailit itsesi persuhullu, muista ottaa ilta-litium !

Vierailija
119/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sua yhtäkkiä syttyi valo aikuisena, kun taas nuorena ihan innoissani "päästit sen sänkyysi" monesti?

Vierailija
120/559 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta ei nyt heru minulta äitinä sympatiaa pedarille. Ne kaikki pitäisi päästää päiviltä, jos minulta kysytään. 

Mitäpä jos joku olisi sitä mieltä, että kaikki lievääkin ylinopeutta ajavat pitäisi ampua. Mies ei edes rikkonut Britannian suojaikärajaa, toiseksi pedari tarkoittaa lapsiin sekaantujaa, ek sukukypsiin teineihin. Vai oliko tyttö henkisesti lapsen tasolla?

Pe d a ri on jokainen, joka sekaantuu alle 18v ollessaan itse huomattavasti vanhempi.

Ainoastaan ne p e d a r it yrittävät änkyttää, että näissä olisi jonkinlainen ero. Ei ole. Pe d a ri on p e d a ri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi