Miesten miellyttämisestä
Miehet ovat kriisissä, koska naisia ei kiinnosta se entinen naisen rooli.
He eivät halua miellyttää teidän silmäänne, jotta saisivat suhteen teihin. Heitä ei yhtään kiinnosta.
Nykynaiset haluavat elää kuten miehetkin. Itselleen. Miehen ja isän rooliin lapsiperheessä suostuisi edelleen monikin nainen, vaimon ja äidin rooliin ei.
Nykynaiset ovat vain yhtä itsekkäitä kuin miehet ovat aina olleet. Se on heille ollut sallittua ja siihen on aina rohkaistu.
Nyt kun nainen ei enää olekaan automaattisesti se lämmin ja lempeä, itsensä toisille täysin uhraava yhteisön hoivamoottori ja kaikenikäisten kotipiika, miehet ovat ihan hukassa.
Itse olen viisikymppinen, perinteinen nainen, mutta pidän omasta elämästäni ja se on minun näköistäni. Mutta voi miten naisten aseman parantuminen ja nykynaisten asenne ilahduttaa minua!
Miesten on myös muututtava nyt tai tämä yhteiskunta on tullut tiensä päähän.
Kommentit (129)
Kyllä ainakin terveydenhuollossa ja muissa instituutioissa edelleen koetaan tärkeämpänä miellyttää asiakkaan sijaan niitä johdossa istuvia miehiä, oltiin kuinka progressiivisia tahansa.
Olen nelikymppinen nainen, naimisissa ja perheellinen, mutta en yhtään perinteisen naisen roolissa. Meillä mies hoitaa kaiken ruuanlaiton, siivouksen, kaikki lasten neuvola-, kasvatuskeskustelu-, vanhempainilta, lääkäri-, yms. vastaavat lapsiin liittyvät käynnit. Käymme molemmat töissä.
Tämä järjestely sopii meille hyvin. Itse harrastan paljon liikuntaa ja hoidan ulkonäköäni. Mies on ollut minuun tyytyväinen jo yli 20 vuotta.
Et sitten väsyneempää aloitusta keksinyt?
Mä en selvästi vedä puoleeni perinteisiä miehiä, koska ikinä ei ole noussut ongelmaksi se, että en ole se kotikummitus vaan hyvin kiinnostunut ulkopuolella olevasta maailmasta.. Mutta joo, toivon tyttärelleni muiden odotuksista vielä vapaampaa elämää. Lapsen voi hankkia ilman orjan asemaa.
Jaahas, sellaista voimaantumista yms. tällä kertaa.
Jos nainen ei halua miellyttää miestään, tällöin miehensä ei tarvitse myöskään osallistua mihinkään. Hoitakoon nainen itsenäisen vahvasti lapsensa, yhteiskuntansa, laskunsa, siivoamisen ja muun vastaavan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua miellyttää miestään, tällöin miehensä ei tarvitse myöskään osallistua mihinkään. Hoitakoon nainen itsenäisen vahvasti lapsensa, yhteiskuntansa, laskunsa, siivoamisen ja muun vastaavan.
Lapset on aina yhteisiä, ei ole olemassa mitään naisen lapsia. Siivoaminen on myös yhteistä, koska nainen ei sotke yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi on myös miehen ja hän asuu samassa asunnossa perheen kanssa, niin kiukuttelemalla ei mies velvollisuuksistaan pääse.
Mielestäni miesten ja naisten rooleissa ei ole mitään vikaa. Itse ainakin olen luontaisesti empaattinen ja minulla on hoivavietti, edelleen 50 vuotiaana. On myös ihan mukava miellyttää ihmistä, jota rakastaa. Ongelma on vain siinä, että näitä ns. miesten hommia ei enää paljoa ole. Autoja ei juurikaan pysty korjaamaan, talot ostetaan valmiina ja fyysisen työn tarve vähenee jatkuvasti. Sen sijaan naisten työt säilyy, Ruoka on laitettava, lapset hoidettava ja kotityöt tehtävä. Tämän lisäksi suomalaisilla naisilla on palkallinen työ. Tämä käytännössä tarkoittaa sitä, että miesten olisi pakko ottaa osuutta naisten töistä ja tästä on jostain syystä tullut joillekin miehille ylitsepääsemätön ongelma. Valitettavasti arki vetää meidät naiset loppuun ja yksin pääsee loppujen lopuksi huomattavasti helpommalla. Väsyneellä naisella ei ole hoiva- eikä seksiviettiä.
Vierailija kirjoitti:
Toi ei ole muutes mitään uutta. Aika monella naisella on jo näin vaikka mies kotona.
Monet naiset haluavat lapsille vuoroviikot erotessa. Voivat tehdä pitkää työpäivää, käydä salilla ja hoitaa muutenkin itseään joka toinen viikko. Se toinen viikko mennään sitten lasten ehdoilla. Hyvä näin. Kannatan.
Olisipa miehillä vahvempi vietti ja halu ja kyky viehättää naisia.
Ok. Mites tässä nyt ollaan hukassa sitten? Itse olen pyykit pessyt ja ruoat laittanut aina. Nyt suhteessa kyllä, mutta vaikka en olisi niin en kyllä ymmärrä miksi pitäisi olla hukassa.
Yhtälailla niitä parisuhteettomuuttaan ruikuttavia naisia on, jotka ovat sitten vissiin hukassa.
T. Mies
Miksi miesten on niin vaikea myöntää että perhe-elämä on useasti naiselle pallo jalassa?
Tänne kirjottavat miehet vaikuttavat vielä olevan vähintään keski-ikäsiä. Heidän lapsuudenkodeissaan äidit vielä teki kaikki naistentyöt. Nyt omat vaimot ovat siltäväliltä.
Nuorempi sukupolvi ei taas ketään ala passaamaan, eikä uskalla tehdä lapsiakaan kun pelkäävät jäävänsä loukkuun. Ymmärrän heitä.
Vierailija kirjoitti:
Aika iso ero on siinä, että nainen hoitaa nämä kaikki riippumatta siitä onko parisuhteessa vai ei. Nainen hoitaa nämä myös silloin, jos mies ei halua miellyttää naista tai osallistua arkeen. Tietenkin on olemassa poikkeuksiakin, mutta se on aika marginaalinen vähemmistö naisista.
Kyllä normaalit miehet tuon tajuaa. Meillä mies siivoaa ja tekee muitakin kotitöitä ihan mukisematta. Laskut menee puoliksi. Tästä asiasta valittajat on pieni osa miehistä jotka viettävät muutenkin liikaa aikaa netissä trollailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mites tässä nyt ollaan hukassa sitten? Itse olen pyykit pessyt ja ruoat laittanut aina. Nyt suhteessa kyllä, mutta vaikka en olisi niin en kyllä ymmärrä miksi pitäisi olla hukassa.
Yhtälailla niitä parisuhteettomuuttaan ruikuttavia naisia on, jotka ovat sitten vissiin hukassa.
T. Mies
Asutteko yhdessä? Teettek noi kotityöt yhdessä, sinä yksin, vai siirtykö automaattisesti avovaimon harteille?
Ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Olisipa miehillä vahvempi vietti ja halu ja kyky viehättää naisia.
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Juuri näin!