Mistä pluskokoiselle uimapuku?
Vinkatkaa mistä saisin ostettua uimapuvun. Olen pluskokoinen, eli mahaa löytyy ja lantio on leveä ja takamus iso. Kuitenkaan rintavarustus ei ole iso eikä rehevä. Eli ns. persevä päärynä sanoisin, rutkalla ylipainolla. Uimaan pitäisi silti päästä. Vinkatkaa mistä löydän uimapuvun, joka ensinnäkin mahtuu, mutta myös peittää takapuolen, mutta toisaalta yläosa ei roiku tyhjinä kuppeina lerpattaen.
Kommentit (47)
En hauku nyt ketään muuta lihavaksi ja olen itsekin lihava. Riippurintaa ja pömppömahaa löytyy, enkä omista uimapukua. En myöskään ole yrittänyt sellaista etsiä. Jätän suosiolla uimisen kauniimmille ja laihemmille. Näin lihavana ja rumana kokisin suurena nöyryytyksenä, jos joutuisin uimapuvussa uimahalliin, ulkouimalaan tai rannalle. En tosin osaa uidakaan. Se liikunta, jonka koen itselleni sopivaksi on vain ulkona kävely, joka on mukavaa erityisesti syksyllä ja talvella kun vaatetta pitää olla paljon päällä ja itsensä saa peitettyä, eikä sää ole tukala, kuten kesällä. Toki pitäisi alkaa taas kunnolla kävelemään pitkiä matkoja. Välillä innostuikin ja olenkin kävellyt pitkiä matkoja. Se on mukavaa kun kuuntelee samalla ihan vaan radioa.
Vierailija kirjoitti:
Bikini ylä ja alaosia voi osaa erikseen.
Kyllä. Mutta en halua bikineitä, haluan uimapuvun joka peittää mahan kokonaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
En hauku nyt ketään muuta lihavaksi ja olen itsekin lihava. Riippurintaa ja pömppömahaa löytyy, enkä omista uimapukua. En myöskään ole yrittänyt sellaista etsiä. Jätän suosiolla uimisen kauniimmille ja laihemmille. Näin lihavana ja rumana kokisin suurena nöyryytyksenä, jos joutuisin uimapuvussa uimahalliin, ulkouimalaan tai rannalle. En tosin osaa uidakaan. Se liikunta, jonka koen itselleni sopivaksi on vain ulkona kävely, joka on mukavaa erityisesti syksyllä ja talvella kun vaatetta pitää olla paljon päällä ja itsensä saa peitettyä, eikä sää ole tukala, kuten kesällä. Toki pitäisi alkaa taas kunnolla kävelemään pitkiä matkoja. Välillä innostuikin ja olenkin kävellyt pitkiä matkoja. Se on mukavaa kun kuuntelee samalla ihan vaan radioa.
Kun jalat ottaa pohjaan voi altaassa jumpata. Monilla on esim polvi tai muu liikuntarajoite, vedessä voi liikkua silloinkin kun ei voi varata painoa jaloille. Tuosta syystä juuri uimahallissa voi olla tosi lihavia, on joku fysiikan laki että vedessä on kevyt. Helsingissä uimahallissa on tosi isoja, Ulla popken uimapuvuissa. Nykyään nuoretkin voi olla isokokoisia. On kävelykin mukavaa.
Ulla Popken. Siellä on aikuiselle naiselle.
Uimapukuvalikoimia tutkineena uimarina olen havainnut että mittasuhteet vaihtelee, urheiluvalmistajien arena, speedo, zoggs rinnanympärys on n 5-7 cm pienempi kuin lantionympärys. Tarvit siis mittanauhan ja tarkan lantionympärys mitan. Prismassa on arenan puku suurin koko 48.