Mistä pluskokoiselle uimapuku?
Vinkatkaa mistä saisin ostettua uimapuvun. Olen pluskokoinen, eli mahaa löytyy ja lantio on leveä ja takamus iso. Kuitenkaan rintavarustus ei ole iso eikä rehevä. Eli ns. persevä päärynä sanoisin, rutkalla ylipainolla. Uimaan pitäisi silti päästä. Vinkatkaa mistä löydän uimapuvun, joka ensinnäkin mahtuu, mutta myös peittää takapuolen, mutta toisaalta yläosa ei roiku tyhjinä kuppeina lerpattaen.
Kommentit (47)
Heitin nettiin : isokoisten naisten uimapuku. Tuli aika laaja skaala. Kattele sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Heitin nettiin : isokoisten naisten uimapuku. Tuli aika laaja skaala. Kattele sieltä.
Tarvitsee sovittaa ennen ostoa. Siksi kaipaan vinkkejä merkeistä ja kaupoista. Ap
Kaikkien ei kuulu uida. Hoida sairautesi ensin kuntoon ja hanki sitten uikkari.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ei kuulu uida. Hoida sairautesi ensin kuntoon ja hanki sitten uikkari.
BMI:ni on 28. En ole sairas. Ja itse asiassa sellaisille sairaalloisen ylipainoisille kai yleensä suositellaan liikunnaksi uintia, koska se ei rasita niveliä. Ap
Bonprix. Koot pitävät täsmälleen paikkansa ja palautus onnistuu.
Sovitus? En yiedä millä paikkakunnall asut, mutta Kappahl, Lindex, H&M nyt ainakin myyvät pluskokoja.
Kyllä ihan tavallisista kaupoista (lindex, cubus, sokos, stockmann) löytyy isoja kokoja uimapuvuissa
Vierailija kirjoitti:
Bonprix. Koot pitävät täsmälleen paikkansa ja palautus onnistuu.
Sovitus? En yiedä millä paikkakunnall asut, mutta Kappahl, Lindex, H&M nyt ainakin myyvät pluskokoja.
Pk-seutu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan tavallisista kaupoista (lindex, cubus, sokos, stockmann) löytyy isoja kokoja uimapuvuissa
Olen käynyt muutamia sovittamassa. Jotkut XXL mallit menee päälle, mutta tissit ei täytä yläosaa tai kuppeja ollenkaan vaan jää löysänä pussittamaan, eli eihän siinä voisi uida ilman että kävisi nolosti ensimmäisen pienen aallon tullessa. Viimeistään ylös vedestä noustessa. Ajattelinkin, jos jollain olisi ihan kokemusta mikä uikkari on hyvä tällaiselle. Ap
Lainapeite.