Mistä pluskokoiselle uimapuku?
Vinkatkaa mistä saisin ostettua uimapuvun. Olen pluskokoinen, eli mahaa löytyy ja lantio on leveä ja takamus iso. Kuitenkaan rintavarustus ei ole iso eikä rehevä. Eli ns. persevä päärynä sanoisin, rutkalla ylipainolla. Uimaan pitäisi silti päästä. Vinkatkaa mistä löydän uimapuvun, joka ensinnäkin mahtuu, mutta myös peittää takapuolen, mutta toisaalta yläosa ei roiku tyhjinä kuppeina lerpattaen.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kokeile purje kauppaa.
^ Nämä on jo niin kuluneita, typeriä eikä kenenkään muun mielestä hauskoja kuin idiootin tasolla olevan kirjoittajan.
Ota iltalääkkeet ja mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ei kuulu uida. Hoida sairautesi ensin kuntoon ja hanki sitten uikkari.
BMI:ni on 28. En ole sairas. Ja itse asiassa sellaisille sairaalloisen ylipainoisille kai yleensä suositellaan liikunnaksi uintia, koska se ei rasita niveliä. Ap
En tiedä uimapuvusta mutta onko pyöräily vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMI:ni on 28. En ole sairas. Ja itse asiassa sellaisille sairaalloisen ylipainoisille kai yleensä suositellaan liikunnaksi uintia, koska se ei rasita niveliä. Ap
En etsi itselleni uutta liikuntaharrastusta, sellainen on jo. Nyt pitäisi ihan muusta syystä päästä välillä uimaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En etsi itselleni uutta liikuntaharrastusta, sellainen on jo. Nyt pitäisi ihan muusta syystä päästä välillä uimaan. Ap
... ... .... ... kuppikokosi :)
Katselin telkkarista tuollaista Portugalin huume ongelmat (ulkolinja) ohjelmaa. Kaikki narkit on tosi rasvattomia, hoikkia ja vähän niinkuin maratoonarin näköisiä eli nyky-ihanteen mukaisia ihmisiä. Niiden ystävälliset hoitajat on sellaisia vähän pullean näköisiä (ainakin vauva-palstan mukaan ), BMI ehkä 28-29. Näyttää tosi lihavilta vrt noihin narkkeihin. Ehkä tuo on se tavoite, että kunhan on mahdollisimman laiha, niin sitten kelpaa. Pitäisköhän muuttaa Portugaliin ja alkaa narkkaamaan , niin vauva-palstan miehetkin olisi tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti: Miksi kiusaatte ap:ta?
Sitä minäkin tässä olen ihmetellyt. Ap
Vierailija kirjoitti: Miksi kiusaatte ap:ta?
Ilkeitä ihmisiä on täällä liikkeellä aika paljon.
Pyllybikineissä ei ole väliä kuinka leveä perse on, ja ylä- ja alaosa voi olla eri kokoa.
Virkkaa itse lappubixut.