Nyt se on todistettu: varhaiskasvatus on TURHAA!
Tirha koulutus, turha toiminta, turha rahanmeno. Tavalliset tarhatädit takaisin ja heti!
Kommentit (59)
Mitä, eikä kurahousupakko kasvatakaan superkansalaisia?
Älä vie lasta varhaiskasvatukseen. Ja jos millään mahdollista anna susien kasvattaa se.
Vierailija kirjoitti:
Kotihoidossa olleet 5-7-vuotiaat eivät eronneet MITENKÄÄN noista väkisin varhaiskasvatetuista.
Amen
Kymmenen vuotta myöhemmin eroavat. Tutkitusti kotihoidetut ovat 15-17-vuotiaina huomattavasti useammin tekemisissä poliisin kanssa kuin varhaiskasvatuksessa olleet.
Vierailija kirjoitti:
Kotihoidossa olleet 5-7-vuotiaat eivät eronneet MITENKÄÄN noista väkisin varhaiskasvatetuista.
Amen
Kyllä mä ainakin olen eronnut joukosta.
Tarvitaanmvain lapsirakkaita nuoria naisia hoitamaan lapsia, ei todellakaan mitään vakaopettajia!
Niin eiköhän lapselle tärkeintä ole turvallinen ympäristö ja leikkikaverit. Ei tätä toimintaa "johtamaan" mitään ruudinkeksijöitä tarvita.
Todistettu miten? AP:n kirjoitusvirheillä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaanmvain lapsirakkaita nuoria naisia hoitamaan lapsia, ei todellakaan mitään vakaopettajia!
Ai, kuka tahansa lapsirakas nuori nainen pystyy hoitamaan 30 pientä lasta?
Vierailija kirjoitti:
Niin eiköhän lapselle tärkeintä ole turvallinen ympäristö ja leikkikaverit. Ei tätä toimintaa "johtamaan" mitään ruudinkeksijöitä tarvita.
Mistä sinä sen turvallisen ympäristön ja leikkikaverit pieraiset?
Vierailija kirjoitti:
Älä vie lasta varhaiskasvatukseen. Ja jos millään mahdollista anna susien kasvattaa se.
Tai kasvata itse.
Vierailija kirjoitti:
Täti ei ole ikinä puhelimella palstaillut?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tavalliset tarhatädit?
Perinteiset maalaisjärkiset ja käytännönläheiset ihmiset jotka olivat läsnä lapsille.
Vierailija kirjoitti:
SARVIMÄKI painottaa, että tutkimus toteutettiin erittäin huolellisesti.
Olennaista on, että meillä oli satunnaistamisen ansiosta kokeilussa aidosti vertailukelpoinen verrokkiryhmä. Lisäksi otos oli hyvin suuri ja tutkimusaineistot erinomaisia. Näin ollen tuloksia voi pitää erittäin luotettavina.
Oliko sulla ap ne todisteet jossain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kasvata itse.
Valtion mukaan vanhempien itse tekemä kasvatus ei ole tarpeeksi laadukasta joten on kehitetty varhaiskasvatuslaitokset missä on akateemiset asiantuntijat kasvattamassa lapsia.
Koska ei ole linkkiä, niin epäilen itse keksityksi jutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen
Kymmenen vuotta myöhemmin eroavat. Tutkitusti kotihoidetut ovat 15-17-vuotiaina huomattavasti useammin tekemisissä poliisin kanssa kuin varhaiskasvatuksessa olleet.
Johtuen siitä, että ovat nykyään maah an muuttajia. Ennenhän kotona hoidetut olivat hyväosaisten lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tavalliset tarhatädit?
Sellaiset jotka eivät tärkeile titteleillä, istu suurta osaa työajasta laatiamassa jotain suunnitelmia tai usko mieluummin jotain akateemista muotiteoriaa sen sijasta että katsoisivat mikä oikeasti toimii.
Amen