Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut 6kk juomatta! Olin odottanut enemmän.

Vierailija
13.01.2026 |

Joka paikassa hehkutetaan kuinka hyvin voi kun lopettaa juomisen . Itse join melkein 30 vuotta säännöllisesti ja nyt raittiina ehkä ainut merkittävä ero on että nukun hyvin ja pitkiä öitä.. odotin että paino olisi laskennut ja olisin pirteämpi mutta ainakaan mulla ei ole vielä nämä ihmeet tuleet... miten muilla kertokaa vähän mikä on muuttunut?

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta vuosi selvinpäin.. ennen sitä join 35 vuotta keskikaljaa joka päivä

Vierailija
142/148 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen tapa-ja rapajuopon taustalla on psyyken ongelmia. Kun lopettaa juomisen. Ei ne psyykkiset ongelmat mihinkään häviä. 

Humalahakuisuus on selvä merkki. Että jotain on tunnepuolella pielessä. 

Alkoholi turruttaa kumminkin. Monesti sitten kun lopettaa juomisen niin sitten vasta ne kaikki käsittelemättömät ongelmat tupsahtaa pintaan. Säännöllisellä perjantaikännäämisellä pysyy sellasessa kuosissa ettei paljoa mitään ongelmia ilmene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ainakin rahat säästy? Oletko löytänyt uusia kavereita? Moni menee pubiin kun ei ole muita kavereita. 

Ehkä menet AA-ryhmään tai A-kiltaan. Luonnossa ei ole tyhjiötä, jotain tulee tilalle.

Onnea raittiuteesi.

Vierailija
144/148 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap trollaa

Vierailija
145/148 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä kirjoitettu viesti?

Vierailija
146/148 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen okkut ouoli vuotta selvinpäin. En ole saanut mitään naistenlehtimäistä energiaa enkä juuri sosialisoi enää. Mutta. Olen rauhallisen tyytyväinen. Nukun hyvin, käytän viikonloput ulkoiluin ja puutarhaan. Olen aloittanut uudet lisäopinnot ja parisuhde voi mainioisti.

Vierailija
147/148 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta vuosi selvinpäin.. ennen sitä join 35 vuotta keskikaljaa joka päivä

Mies vai nainen? Minkä ikäinen olet ja paljon sulla meni kaljaa päivittäin?

Vierailija
148/148 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet näköjään ollut vain pienimuotoinen tissuttelija, etkä tiedä mitään kunnon täysipäiväisestä juomisesta ja siitä, mitä se saa aikaan. Jos et huomaa mitään eroa juomisen ja raittiin elämän välillä suosittelen jatkamaan juomista.

Ex spurgu, muutamia vuosia dokaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi