Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pluskokoisille ei ole toppahousuja

Vierailija
12.01.2026 |

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011741289.html Tuo uutisen henkilö ei löytänyt kaupasta toppahousuja ennen kuin laihtui radikaalin määrän. Pluskokoisille ei ole myynnissä lasketteluhousuja. Itse en ole ylipainoinen, mutta ruumiinrakenteeni on sellainen, että on leveä lantio ja rehevä takamus ja reidet. Kapea vyötärö kylläkin. En minäkään löydä millään toppahousuja kaupasta. Reidet ja takamus ei mahdu yksiinkään. Vyötärön kohdalle toisaalta jaa sitten koripallon verran tyhjää niissä mihin yritän sulloa leveää lantiota. Argh.

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette löydä sopivankokoisia vaatteita tai mahdu istumaan bussissa, niin vika on ympäristössä? Mulla vaan ei mene jakeluun tuo logiikka. Kannattaisiko laihduttaa?

Niin haluat siis alastomat lylleröt viereesi bussissa, laskettelurinteessä, salilla ja lenkkipolulla? Keskustelu kun aloituksen perusteella koskee sitä, että monen isokokoisen on hankala löytää  ulkoiluun ja urheiluun (eli laihduttamiseen tähtääviin toimiin) sopivia vaatteita. 

Vierailija
182/184 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtaanmyymälä tai netti avuksi.  Isoja kokoja ja plus-vaatteita on ihan turha etsiä kaupoista.  Eivät ota niita valikoimiinsa. Varsinkaan urheiluliikkeet.

Vi.....eihän siellä muuta olekaan kun L, XL ja XXL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisenä erittäin lihavana naisena voin suositella UllaPopkenia. Toppahousujen mallit tehty niin, että isokin pylly ja reidet mahtuu sisään. Jopa lahkeiden mitta "suht" ok vaikka olen 165cm pätkä. Takit heillä ei niinkään hyvin leikattuja, hihat aika pitkiä ja hartioiden koko takeissa kasvaa suhteettomasti koon suurentuessa. Mutta housuihin ja jopa toppahaalareihin olin silloin oikein tyytyväinen

Mistä löydät alusvaatteita? Nimenomaan alaosia?

Miten niin? Alushousuja on myynnissä niin valtavan kokoisia, että mahtuu puolisokin yhtä aikaa samoihin housuihin. Päällysvaatteiden kanssa se ongelma on

Niin, mutta missä? Olen kokoa 4XL enkä löydä mistään alushousuja. Prismassa ja Cittarissa ei ole, missään k

Kärkkäisellä on.

Vierailija
184/184 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaminen ei kuulu tähän ketjuun mitenkään.  Jos joku haluaa toppahousut talven viimaisiin ulkolenkkeihin, se on hänen asiansa.  Hyvät toppahousut ovat ihanat.  Minulla on haltit.  Eivät edes plus-kokoa, mutta muuten sopivat.  Menkää anorektikot muualle ulisemaan. 

Samaa mieltä! Onneksi löysin vuosia sitten Torstain kevyttoppahousut, kokoa 44, ovat olleet talvisin todella ahkerassa käytössä. Mikään ei ole mukavampaa, kun lenkkeillä ulkona niin, etteivät reidet palele! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän