Foodora vetäytyy pois Suomesta, suomalaiset liian persaukisia eikä ole varaa käyttää palveluita
Kommentit (238)
Ihan kiva onkin mennä syömään ravintolaan jossa jo eteinen on täynnä notkuvia lähettejä ja omaa tilausta saa odottaa kun kuljetettavat menee sen edelle. Mutta omaa oksaansa sahaavat.
Foodora on ravintoloiden riistäjä. Parempi tilata suoraan ravintolasta.
Itsepalvelukulttuuri ja liian pieni tarjonta.
Kebuloita on joka kadun nokassa, mutta en mä sitä ruokaa halua viikottain tilata.
Vaihtoehtona sitten hampurilaiset ja ehkä yksi intialainen ravintola.
Salaatteja! Wokkeja,! Pokebowl! Italialaista!
Esim kebabmestatkin voisi tehdä muitakin ruokavaihtoehtoja. Ovat liian geneerisiä listojensa kanssa, eivät erotu toisistaan. Heinolta köntti samaa varrasta ja ranut. Ei kiitos enää!
Listataanpa muuten ne ravintolat joista ei saa tilattua lähetillä. Tietää paremmin missä kannattaa käydä.
En tiedä, miten nälkiintynyt pitäisi olla, ehkä ettei viikkoon ole saanut mitään ruokaa Saharassa eksyneenä, että söisin kebabia.
Suomalainen tekee mieluummin ruokansa itse kun syö glutamaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa voi tilata halvem alla ilman foodoran välistä vetämistä. Senkun soittaa ravintolaan ja tilaa.
Niin ja meillä itse omistaja tai joku hänen pojistaan mielellään tuo sen kun maksaa Foodoralle tai Woltille sen 25 - 30 % tuonnista. Minulla on heidän numeronsa ihan puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole vain rahasta vaan suomalaisesta itsepalvelukulttuurista. Suomalaiset eivät arvosta palveluita, etenkään jos niistä pitää maksaa jotain. En minäkään edes muista, milloin olisin tilannut ruokaa kotiin sen sijaan, että kävisin lähikaupasta tai -ravintolasta itse hakemassa. Näin, vaikka rahaa olisi palveluista maksaakin.
Ei arvosta, kun ei ole varaa siihen. Jos olisi rahaa maksaa kuljetuksesta, niin sitä käytettäisiin tietenkin.
Jopa minulla työttömällä on varaa maksaa se pari euroa kuljetuksesta.
Tuo ei voi riittää, sillä pelkästään kuljettaja tienaa enemmän kuin pari euroa kuljetuksesta. Ja Foodorankin olisi tehtävä voittoa sen lisäksi.
Mi
Eli asut meidän rahoilla ilmaiseksi jossain kantakaupungissa. Onneksi olkoon,olet luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka 16 + kuljetus 3,99 + palvelumaksu 1,89
x22
x12
Laske laskimella, montako tonnia menee keskiluokkaiselta läppäriduunarilta joka tilailee kotiin.
Ei ole realistista näillä palkoilla.
M a t u pizzeriat kuljettavat yli 16 euron tilaukset ilmaiseksi, muuten 4 euroa kuljetus.
No hyvä kun lähtee. Ihmisethän tilaavat noiden avulla kaikkea roskaruokaa ym. sontaa kotiinsa. Jospa söisivät epäterveellistä vähemmän ja tekisivät itse ruokansa järkevämmistä raaka-aineista.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi lopettavat potkulautafirmat. Keväällä ei enää moni aloita.
Ne on sähkömopoja, ei niillä kukaan potkimalla liikuta itseään. Se on kyllä huvittavan näköistä kun tuollainen sähkövehje on kovilla erittäin painavan ihmisen alla.
Foodora poistuu, mutta Uber Eats tulee. Joten kilpailu jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä kun lähtee. Ihmisethän tilaavat noiden avulla kaikkea roskaruokaa ym. sontaa kotiinsa. Jospa söisivät epäterveellistä vähemmän ja tekisivät itse ruokansa järkevämmistä raaka-aineista.
Joo, toivottavasti woltkin lähtee, niin en saa enää tilattua ruokaostoksia kotiin, että voin tehdä ruokaa järkevistä raaka-aineista... woltin kautta voin tilata kauppaostokset kotiin wolt marketista, k-marketista, k-supermarketista tai s-marketista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
x22
x12
Laske laskimella, montako tonnia menee keskiluokkaiselta läppäriduunarilta joka tilailee kotiin.
Tuolla rahalla tekee aika monta erää makaronilaatikkoa, vaikka sika-nauta onkin tosi kallista nykyään.
Mutta makaronilaatikko on 100 kertaa pahempaa kuin pizza, sushi tai kebab.Et vain osaa tehdä sitä.
Ravintolaruoka on aina parempaa kuin kotona tehty koska ravintolassa on oikea kokki, laadukkaat välineet ja laadukkaat raaka-aineet.
Vierailija kirjoitti:
x22
x12
No ei noita ostella teollisuusduunarinkaan palkoilla, monet niistäkin töistä on sellaisia että niistä saa korkeintaan 2000 euroa kuukaudessa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
x22
x12
Tuolla rahalla tekee aika monta erää makaronilaatikkoa, vaikka sika-nauta onkin tosi kallista nykyään.
Mutta makaronilaatikko on 100 kertaa pahempaa kuin pizza, sushi tai kebab.Et vain osaa tehdä sitä.
Ravintolaruoka on aina parempaa kuin kotona tehty koska ravintolassa on oikea kokki, laadukkaat välineet ja laadukkaat raaka-aineet.
Höpö höpö. Sitäpaitsi kotonakin voi olla oikea kokki...
``Esim kebabmestatkin voisi tehdä muitakin ruokavaihtoehtoja. Ovat liian geneerisiä listojensa kanssa, eivät erotu toisistaan. Heinolta köntti samaa varrasta ja ranut. Ei kiitos enää!``
Otaksun, että ne ei osaa tehdä muuta.
Mä käyn joka la kaupassa. Mennään aamusta, ei ole jonoa ja tiedän missä mikin on.
Itse saan calita tuotteet , nopeaa
En ole huomannut vielä miksi kannattaisi tilata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, toivottavasti woltkin lähtee, niin en saa enää tilattua ruokaostoksia kotiin, että voin tehdä ruokaa järkevistä raaka-aineista... woltin kautta voin tilata kauppaostokset kotiin wolt marketista, k-marketista, k-supermarketista tai s-marketista.
S marketeilla robotti tuo ruoat kotiin.
Minulla on kymmeniä ravintoloita 300 metrin säteellä, välillä kuljetus maksaa pari euroa ja välillä täysin ilmainen.