Foodora vetäytyy pois Suomesta, suomalaiset liian persaukisia eikä ole varaa käyttää palveluita
Kommentit (233)
Vasta sitten kannattaa herätä7, kun mäkköri jättää Suomen.
Tämä toinen kuljettaa puoli-ilmaiseksi, kun asuvat "keskuksissa " ja me maksamme kaiken. Polkevat pakkasessa varvastossuissa kerären sukkahousurahoja. Lämmittelevät koulujen auloissa tyttöjä stiikaten.
En halua, että kaikenmaailman n e e k e r i kuskit tietää, missä asun. Siksi en tilaa ruokaa kotiin enkä anna boltille osoitettani pihalle asti vaan kävelen aina muutama sata metriä.
Ravintoloissa oli oma kuljetus kunnes tuli wolt. Kotipizza kuljettaa edelleen itse. Siihen olisi hyvä palata.
Minä en ole koskaan tilannut ruokaa kotiin.
En ole käyttänyt Foodoraa, koska Wolt toimii ihan hyvin. Just aamulla tilasin Mustista ja Mirristä 12 kg koiranruokasäkin. Toimitusvaihtoehdoissa oli mm Woltin kotiinkuljetus, mutta ei Foodoran kotiinkuljetusta. Jokin aika sitten tilasin Verkkokauppa.comista yhden kohtuullisen ison ja painavan kodinkoneen. En muista, olisiko siinä ollut toimitusvaihtoehtona Foodora, mutta Wolt oli. Oisko nyt niin, että Wolt on laajentanut toimintaansa muuhunkin kuin vain ravintolaruokiin, mutta Foodora ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole vain rahasta vaan suomalaisesta itsepalvelukulttuurista. Suomalaiset eivät arvosta palveluita, etenkään jos niistä pitää maksaa jotain. En minäkään edes muista, milloin olisin tilannut ruokaa kotiin sen sijaan, että kävisin lähikaupasta tai -ravintolasta itse hakemassa. Näin, vaikka rahaa olisi palveluista maksaakin.
Kotiin kuljetus olisi kaupalle myyntivaltti. Raha tulisi myynnistä eikä kotiin kuljettamisesta. Tai korkeintaan hyvin nimellinen esim. euron maksu kuljetuksesta.
Rupeatko sinä kuskiksi euron maksusta? Kauppojen kate on noin 4-7% (globaalisti Suomi on tässä huippua, muissa maissa ruokakauppojen kate on 1-3%) joten ei siitä hirveästi lohkea.
*huutonaurua* Ei todellakaan ole katteet tuota luokkaa.
Meinaavatkohan muuten maksaa takaisin niille jotka ovat maksaneet sen superjäsenyyden vuosimaksun.
Viime vuonna foodoora antoi koeajalla potkut hyvälle työntekijälleen. Sellainen firma, että hyvä kun painuisi hevon kuuseen. En ole tuo potkut saanut muualta kuullut asiasta.
Kerskakulutusta ei muuta ja häiritsevää kun ne pässit kuskit ajaa jalkakäytävillä vakuutuskilvettömillä valttomilla mopoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole vain rahasta vaan suomalaisesta itsepalvelukulttuurista. Suomalaiset eivät arvosta palveluita, etenkään jos niistä pitää maksaa jotain. En minäkään edes muista, milloin olisin tilannut ruokaa kotiin sen sijaan, että kävisin lähikaupasta tai -ravintolasta itse hakemassa. Näin, vaikka rahaa olisi palveluista maksaakin.
Minusta on mukavaa käydä itse kaupassa ja tehdä sitten ruokaa kotona. Miksi istuisin kotona odottamassa että joku toisi minulle valmiin ruoka-annoksen ja välttäisin samalla arkista hyötyliikuntaa? Itse tehty ruokaa tulee halvemmaksi ja tekee asunnostakin kodikkaamman paikan.