Foodora vetäytyy pois Suomesta, suomalaiset liian persaukisia eikä ole varaa käyttää palveluita
Kommentit (214)
Hienoa, pääsee niiden typeristä mainoksista vihdoinkin eroon. En ole ikinä käyttänyt palvelua enkä käytä. Se joka minua mainoksilla häiritsee, menettää automaattisesti asiakkaan. Minä laitan mainokset mieleen ja muistan ostaa siltä joka ei mainosta.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, pääsee niiden typeristä mainoksista vihdoinkin eroon. En ole ikinä käyttänyt palvelua enkä käytä. Se joka minua mainoksilla häiritsee, menettää automaattisesti asiakkaan. Minä laitan mainokset mieleen ja muistan ostaa siltä joka ei mainosta.
Hyvä sinulle. Olet vähemmistössä. Jos enemmistö ajattelisi noin, mainoksia ei olisi ollenkaan.
"Iso osa eläkeläisistä saa sen 1500€/kk josta pitää maksaa kaikki."
Ihan totta. Totta on myös se, että vaikka Suomessa on Euroopan korkein työttömyysaste, niin täällä on silti enemmän yli 3000 €/kk eläkettä saavia eläkeläisiä kuin työttömiä yhteensä. Ihmiset unohtavat välillä kuinka paljon niitä eläkeläisiä oikeasti on.
Siis mitä häh? Jutustahan käy selvästi ilmi, että syynä on se, että markkinaosuus on liian pieni eikä yritys pysty kasvamaan, koska kilpailija Wolt on kahminut 70-80% markkinoista.
Vierailija kirjoitti:
Ruoankuljetus on aikamoisen niche palvelu, joka ei toiminut aikaisemmin ennen älykännyköitä 2000-luvun alussa, kun sitä kokeiltiin suomessa. Hyvä että nyt toimii edes yksi iso firma alalla maassa, mutta saa nähdä kuinka kauan. Huono taloustilanne ei näiden ei-välttämättömien palveluiden suosiota ainakaan nosta.
Oli kyllä niin niche-palvelu, että lähes kaikki tämän kylän pizzeriat toimittivat kotiin jo 90-luvulla. Ihan puhelimella soitettiin ja tilattiin. Ei tarvinnut sovellusta siihen.
Itse lopetin sekä Foodoran että Woltin käytön jo pari vuotta sitten, kun oheismaksut nousivat liian korkeiksi sinkkutalouden yksittäistä tilausta ajatellen, jonka lisäksi saadakseen ruoan lämpimänä olisi pitänyt maksaa vielä ekstraa prioriteettitoimituksesta. Foodoran lopettaminen ja Woltin monopoli tuskin on kenenkään etu.
En koe olevani persaukinen jos viitsin itse kävellä/ajaa hakemaan ruokani.
En halua mitään mu ti aista ovelleni.
Lähimpään foodoraan 30 kilometriä matkaa.
Eipä ole vielä tullut tähän 58 vuoden ikään mennessä vielä sellaista päivää etten saisi itse haettua niitä sapuskoitani. No, olen toki pari kertaa tilannut mökille kaljalaatikon jos on tullut yllätys sauna vieraita, mutta niitä ei ole kuskannut woltti eikä wuudora. Enkä usko että tullaan sellaista päivää edes näkemään että en saisi haettua omia eväitäni.
Hyvä, haipyköön pilaamasta maisemia.
Kotiinkuljetus maksaa 10-15 euroa. Haen mielummin itse ruokaa.
Ainakin se mainos jossa pariskunta ei tiennyt asuntoesittelyssä mikä on keittiö oli typeryyden multihuipennus.