Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.01.2026 |

Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.

Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.

 

Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.

Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.

Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.

 

https://www.is.fi/viihde/art-2000011743092.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2081)

Vierailija
1941/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Venla

Vierailija
1942/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen

Luuleeko toi Edelmann olevansa uupperalaulaja? Kaameeta kirkumista! Hirveetä! Hui hitto! :(

Täällä näyttää taas olevan sama räksyttäjä ällöttävine kommentteineen. Kommenteista huomaa, mitkä ovat hänen tekeleitään.

Niin just. Eihän täällä kommentoi kuin sinä ja yksi "räksyttäjä". Räksyttäjiä taitavat olla kaikki, jotka ovat kanssasi eri mieltä.

Ei vaan ainoastaan sinä, jolla on ala-arvoinen tyyli kirjoittaa. Anna välillä asiallisia arvosteluja, niin kuin useat täällä.

Ei niin-konjunktion eteen laiteta pilkkua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai Lilli tietää osaako Noora laulaa vai ei.

Osaa laulaa, kyllä sen kuulee. Mutta kun jotain olennaista puuttuu. Ei valaise lavaa, ei ota sitä haltuun. Ei säkenöi. Haluaisin tykätä.

Mitä ihmettä sössötät.

Vierailija
1944/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melodian muutos Nocturnen lopussa oli kökkö.

Taiteellista vapautta.

Mutta päättivät sitten lopettaa lystikkäästi kuin lastenlaulun.

Vierailija
1945/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera on monipuolisempi kuin Noora ja taitavampi käyttämään ääntään.

Vierailija
1946/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noora Louhimo

 Suomen Uusi Stara.

Meinaatko että hän nyt tekee läpimurtonsa, tämän mitättömän viihdeohjelman jälkeen? Tuskin.

 

Jos hän olisi oikeasti tähti, hän ei edes tarvitsisi tätä kilpailua mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1947/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai Lilli tietää osaako Noora laulaa vai ei.

Joo osaa se laulaa. Niin osasi esim Saara Aalto jota kehuttiin maasta taivaisiin. Mutta kun ei vaan koskettanut käytännössä suurta yleisöä että todellista menestystä olisi tullut.

Just niin. Sama juttu Diandran kanssa. Ei kosketa eikä sytytä, vaikka olisi kuinka hyvä ääni.

Aivan kuin ette tuntisi Nooran esiintymisiä ulkomailla?

Vierailija
1948/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Venla. Tällaista voisi kuunnella koko illan.

Mikä tämä ihana biisi oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1949/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlalla on upeita kappaleita. Tykkään hänestä ja Aarnesta.

Vierailija
1950/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä vika ja PARAS biisi oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1951/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisan todellinen voittaja on ansaitusti Venla. Noora ja Aarne ja Jukka ovat samoja esiintyjiä ennen ja jälkeen kisan, mutta Venla on nyt täysin uuden levelin esiintyjä

Vierailija
1952/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venla on huippu - ei todellakaan kosiskele yleisöä puhkilauletuilla sävelmillä

Just näin.

Jännä nähdä mihin hän päätyy.

Tuskin etsii mitään perus popparilavoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1953/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooran esiintyminen on karaoketasoa.

Vierailija
1954/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooran esiintyminen on karaoketasoa.

Melkoinen karaoke teidän kylällä, ilmeisesti maailmantähtiä piisaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1955/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tuo tavisyleisö tuomaroi eli oli osa valintaraatia? Erikoinen laulukilpailu.

Vierailija
1956/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooran esiintyminen on karaoketasoa.

One trick pony.

Vierailija
1957/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisan todellinen voittaja on ansaitusti Venla. Noora ja Aarne ja Jukka ovat samoja esiintyjiä ennen ja jälkeen kisan, mutta Venla on nyt täysin uuden levelin esiintyjä

Joo luulen että hän hyötyy tästä eniten.

 

Aarnellahan on jo ura ja tää tuskin pahemmin vaikuttaa häneen.

JukkaPoika varmaan saa nostetta vähän.

 

Noora. No hänestä en osaa oikein sanoa mikä hänen paikkansa olisi.

Vierailija
1958/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai Lilli tietää osaako Noora laulaa vai ei.

Joo osaa se laulaa. Niin osasi esim Saara Aalto jota kehuttiin maasta taivaisiin. Mutta kun ei vaan koskettanut käytännössä suurta yleisöä että todellista menestystä olisi tullut.

Just niin. Sama juttu Diandran kanssa. Ei kosketa eikä sytytä, vaikka olisi kuinka hyvä ääni.

Aivan kuin ette tuntisi Nooran esiintymisiä ulkomailla?

Bändissä oli vahva. Tässä ohjelmassa esiintymisestään puuttuu jotain. Täti.

Vierailija
1959/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooran esiintyminen on karaoketasoa.

One trick pony.

Ei olisi kannattanut lähteä bändistä. Ei onnistu sooloura noilla avuilla.

Vierailija
1960/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee, hyvä Noora!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi