Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2081)
Nooran esitys on liian kova nyt.
Huutoa lähes raakkumista, herkässä biisissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen
Luuleeko toi Edelmann olevansa uupperalaulaja? Kaameeta kirkumista! Hirveetä! Hui hitto! :(
Täällä näyttää taas olevan sama räksyttäjä ällöttävine kommentteineen. Kommenteista huomaa, mitkä ovat hänen tekeleitään.
Niin just. Eihän täällä kommentoi kuin sinä ja yksi "räksyttäjä". Räksyttäjiä taitavat olla kaikki, jotka ovat kanssasi eri mieltä.
Jukka Pojan esitykset mukavan viihdyttäviä ja letkeitä, kiva katsella.
Pitihän se Nooran rääkyä tämäkin biisi piloille. Kamalan kuuloista
En vaan jaksaisi kokonaista iltaa kuunnella tuollaista aggressiivista huutoa. Varmaan laulaa hyvin ja tietty nuo kappaleet vetoaa yleisöön...mutta ei minun valinta.
Olen pitänyt tv:n kanavalla koko lähetyksen ajan, äänet vain Aarnen esityksissä ja niihin liittyvissä kommenteissa. Minulle Aarne on voittaja, monipuolinen voittaja siitä huolimatta että tuomaristo valitsi jo varhain ja räikeästi voittajan. Kiitos Aarne, viimeisin esitys sai silmät kyyneliin!
Noora Louhimo
Suomen Uusi Stara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ja kaunis Nocturne.
Niin kaunista runoutta, että alkaa itkettämään.
Suomen kieltä kauneimmillaan ja koskettavimmillaan.
Nocturne on kirjoitettu kesällä 1903 ja edelleen vuonna 2026 nuo sanat koskettavat ja liikuttavat. Sellaista on taide parhaimmillaan.
Noora kerjää itsekkäästi olemuksellaan: äänestäkää minut voittoon…
Nooraaaaaaa :)
Mahtavaa
Upeaa
Huippua!!!
Vierailija kirjoitti:
Nooran esitys on liian kova nyt.
Huutoa lähes raakkumista, herkässä biisissä
Joo ei.
Tuostakin kappaletta voisi kuunnella herkkänä versiona.
Nyt tuo kuulostaa kuin diiva olisi uppoamasss lautalla meren pohjaan ja luulee edelleen olevansa pääroolissa
Vierailija kirjoitti:
Noora Louhimo
Suomen Uusi Stara.
Kangasalta. 💛
Vierailija kirjoitti:
Nooran esitys on liian kova nyt.
Huutoa lähes raakkumista, herkässä biisissä
Mä taas en tykkää Celine Dionista, mutta Nooran laulamana hyvä biisi!
Kyllä kai Lilli tietää osaako Noora laulaa vai ei.
Mulle tulee Susannasta mieleen Kassi-Alma.
Vierailija kirjoitti:
Noora Louhimo
Suomen Uusi Stara.
Tuskin.
Eihän hänellä ollut mitään omaa.
1000x mieluummin ja parempi Noora
kuin esim. Erika.
Jukka-Poika on BYFAR DAPARAS!💋💋💋