Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2081)
Ja Suski senkun HUUTAAAAAAAAA. Menisi jo kotiinsa.
Aarne hienosti toiseksi <3 Upea kasvumatka hänelläkin
Vierailija kirjoitti:
Veera on monipuolisempi kuin Noora ja taitavampi käyttämään ääntään.
Kuka Veera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooran esiintyminen on karaoketasoa.
One trick pony.
Ei olisi kannattanut lähteä bändistä. Ei onnistu sooloura noilla avuilla.
Battle Beastin uusi laulaja Marina La Torraca on aivan upea.
Jos uusi kausi vielä tulee, niin heivatkaa ärsyttävä kimittäjä Susanna Laine jorpakkoon! Parempia juontajia tähän ohjelmaan olisi tarjolla vaikka kuinkam
Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooran esiintyminen on karaoketasoa.
One trick pony.
Ei olisi kannattanut lähteä bändistä. Ei onnistu sooloura noilla avuilla.
Noorahan keikkailee jatkuvasti.
Niin Tauskikin.
Aamutakkiesittelyssä 31.5.2026 Venla taas niin nyrpeää naamaa, ettei mitään määrää. Miten hän onnistuu olemaan aina noin epämiellyttävän tyytymättömän näköinen.
Ihan oikeasti ei, väärä ohje yrittää nauttia, kuten niin monissa kisoissa kehotetaan,
ei sinne nauttimaan mennä, vaan kisaamaan. Sietämätöntä kehottaa finalisteja vain nauttimaan. Kyllä voittoon vaaditaan aivan muuta kuin finaalissa lavalla nauttimista.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.
Ehkä oli parempi kuin muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora Louhimo
Suomen Uusi Stara.
Meinaatko että hän nyt tekee läpimurtonsa, tämän mitättömän viihdeohjelman jälkeen? Tuskin.
Jos hän olisi oikeasti tähti, hän ei edes tarvitsisi tätä kilpailua mihinkään.
Noora pystyi nyt näyttämään osaamistaan laajemmin kuin kahdessa aiemmassa bändissään. Battle Beast on hyvää musiikkia minulle, se kantrisössötys taas ei. Noora kykenee laaja-alaiseen esiintymiseen ja tämä tuli ohjelmassa ilmi. Toivottavasti ei suuntaudu kantripölöttäjäksi, menee parhaat osat hukkaan.
Onpa tylsää, finaalissa esitetään uudelleen jokin aikaisemmin esitettämänsä laulu. Sitä samaa tylsyyttä siltä osin kuin TTK:ssa, vaikka miten kehitystä arvioitaisiin aikaisempaan versioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarne Pelkonen on kyl HOT!
SUOMEN KOMEIN.
Ei millään tavalla komea
Aika saman näköinen kuin Aku Sipola. Söpöjä molemmat.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ85l3IEpw8S6Ve9Gy…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooran esiintyminen on karaoketasoa.
One trick pony.
Ei olisi kannattanut lähteä bändistä. Ei onnistu sooloura noilla avuilla.
Battle Beastin uusi laulaja Marina La Torraca on aivan upea.
So beautiful and voice of an angel.
Noorasta sanottiin, että hän on "maailmantähti", Venlasta että "uusi tähti on syttynyt Suomen musiikkitaivaalle".
Finaalissa sentään juontaja oli puettu finaalin arvoisesti.
Typerää markkinoida Töyssyä pirkanmaalaiseksi ja sitten tamperelaiseksi. Ei mitään merkitystä muuta kuin nurkkakuntaisille tamperelaisille, että joku sattuu asumaan siellä, syystä tai toisesta.
Miten monta kertaa juontaja toistaa Töyssystä, että tämä on viime vuotinen voittaja, harvinaisen surkea juontokäsikirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veera on monipuolisempi kuin Noora ja taitavampi käyttämään ääntään.
Kuka Veera?
"Veera on monipuolisempi kuin Noora ja taitavampi käyttämään ääntään"
Siis mitä? Et taida ymmärtää paljonkaan äänenkäytöstä?
Tämän kisan voitto näytti merkitsevän Nooralle paljon, kun herkistyi tuloksen kuultuaan.
Noorahan keikkailee jatkuvasti.