Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2081)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai Lilli tietää osaako Noora laulaa vai ei.
Joo osaa se laulaa. Niin osasi esim Saara Aalto jota kehuttiin maasta taivaisiin. Mutta kun ei vaan koskettanut käytännössä suurta yleisöä että todellista menestystä olisi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ja kaunis Nocturne.
Niin kaunista runoutta, että alkaa itkettämään.
Suomen kieltä kauneimmillaan ja koskettavimmillaan.
Nocturne on kirjoitettu kesällä 1903 ja edelleen vuonna 2026 nuo sanat koskettavat ja liikuttavat. Sellaista on taide parhaimmillaan.
Mitäs taidetta v 2026 syntyy, pascaa nyky kulttuuri...
Melodian muutos Nocturnen lopussa oli kökkö.
Vierailija kirjoitti:
1000x mieluummin ja parempi Noora
kuin esim. Erika.
No Erika nyt on........
Äh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora Louhimo
Suomen Uusi Stara.
Tuskin.
Eihän hänellä ollut mitään omaa.
Osasiko heittäytyä? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Melodian muutos Nocturnen lopussa oli kökkö.
Taiteellista vapautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen
Luuleeko toi Edelmann olevansa uupperalaulaja? Kaameeta kirkumista! Hirveetä! Hui hitto! :(
Täällä näyttää taas olevan sama räksyttäjä ällöttävine kommentteineen. Kommenteista huomaa, mitkä ovat hänen tekeleitään.
Niin just. Eihän täällä kommentoi kuin sinä ja yksi "räksyttäjä". Räksyttäjiä taitavat olla kaikki, jotka ovat kanssasi eri mieltä.
Ei vaan ainoastaan sinä, jolla on ala-arvoinen tyyli kirjoittaa. Anna välillä asiallisia arvosteluja, niin kuin useat täällä.
Kerrankin voitto oikeaan osoitteeseen. Outoa että faskisti laulava oopperalaulaja pääsi noinkin pitkälle, ilmeisesti vetoaa mummoihin jollain oudolla tavalla joka ei ole laulun lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1000x mieluummin ja parempi Noora
kuin esim. Erika.
No Erika nyt on........
Äh
Jos Noora on niin ylivoimaisen hyvä, niin häntä voi varmaankin kehua haukkumatta Erikaa, joka ei ole koko ohjelmassa tällä kaudella.
Kiitos Noora upeasta kaudesta, ja onnea voitosta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai Lilli tietää osaako Noora laulaa vai ei.
Joo osaa se laulaa. Niin osasi esim Saara Aalto jota kehuttiin maasta taivaisiin. Mutta kun ei vaan koskettanut käytännössä suurta yleisöä että todellista menestystä olisi tullut.
Just niin. Sama juttu Diandran kanssa. Ei kosketa eikä sytytä, vaikka olisi kuinka hyvä ääni.
Ihana Venla. Tällaista voisi kuunnella koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Noora upeasta kaudesta, ja onnea voitosta <3
Eikö tää ollutkaan matka? Matkastahan nuo kaiken aikaa puhuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai Lilli tietää osaako Noora laulaa vai ei.
Osaa laulaa, kyllä sen kuulee. Mutta kun jotain olennaista puuttuu. Ei valaise lavaa, ei ota sitä haltuun. Ei säkenöi. Haluaisin tykätä.
Venlasta tulee vielä suuri tähti! Aivan ihana!
Vierailija kirjoitti:
Ihana Venla. Tällaista voisi kuunnella koko illan.
Samettia ja hunajaa korville.
Venlalla on kyllä kaunis ääni. Ja on muutenkin kaunis nuori nainen. Venlalla ja Jukka Pojalla hyvät esitykset.
Venlaa ja JukkaPoikaa pysähtyy heti kuuntelemaan heidän tulkintansa ja äänensä takia. Ja koska vetävät ei tusinakappaleita.
Aarne ja Noora veti loppuunkuluneita hitti biisejä. Mutta suureen osaan kansastahan ne uppoaa.
Venla on huippu - ei todellakaan kosiskele yleisöä puhkilauletuilla sävelmillä
Minä kyllä luulen että jokaisen esitys kuulostaa erilaiselta paikan päällä kuultuna. Ja kuten monet musiikin ammattilaiset ovat ennenkin sanoneet pitäisi olla kunnon äänentoistolaitteet kotioloissa jotta musiikki kuulostaisi aidolta, jotain Ceneleciä varmaan. Tv äänen toisto on huono.