Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.01.2026 |

Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.

Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.

 

Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.

Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.

Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.

 

https://www.is.fi/viihde/art-2000011743092.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2081)

Vierailija
1921/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooran esitys on liian kova nyt. 

 Huutoa lähes raakkumista, herkässä biisissä 

Minä kyllä luulen että jokaisen esitys kuulostaa erilaiselta paikan päällä kuultuna. Ja kuten monet musiikin ammattilaiset ovat ennenkin sanoneet pitäisi olla kunnon äänentoistolaitteet kotioloissa jotta musiikki kuulostaisi aidolta, jotain Ceneleciä varmaan. Tv äänen toisto on huono.

Vierailija
1922/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai Lilli tietää osaako Noora laulaa vai ei.

Joo osaa se laulaa. Niin osasi esim Saara Aalto jota kehuttiin maasta taivaisiin. Mutta kun ei vaan koskettanut käytännössä suurta yleisöä että todellista menestystä olisi tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ja kaunis Nocturne.

Niin kaunista runoutta, että alkaa itkettämään.

Suomen kieltä kauneimmillaan ja koskettavimmillaan.

Nocturne on kirjoitettu kesällä 1903 ja edelleen vuonna 2026 nuo sanat koskettavat ja liikuttavat. Sellaista on taide parhaimmillaan.

Mitäs taidetta v 2026 syntyy,  pascaa nyky kulttuuri... 

Vierailija
1924/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melodian muutos Nocturnen lopussa oli kökkö.

Vierailija
1925/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1000x mieluummin ja parempi Noora 

kuin esim. Erika. 

No Erika nyt on........

Äh

Vierailija
1926/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noora Louhimo

 Suomen Uusi Stara.

Tuskin.

Eihän hänellä ollut mitään omaa.

Osasiko heittäytyä? Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1927/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melodian muutos Nocturnen lopussa oli kökkö.

Taiteellista vapautta.

Vierailija
1928/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää Venlan esitys on paljon parempi kuin se alkuperäinen

Luuleeko toi Edelmann olevansa uupperalaulaja? Kaameeta kirkumista! Hirveetä! Hui hitto! :(

Täällä näyttää taas olevan sama räksyttäjä ällöttävine kommentteineen. Kommenteista huomaa, mitkä ovat hänen tekeleitään.

Niin just. Eihän täällä kommentoi kuin sinä ja yksi "räksyttäjä". Räksyttäjiä taitavat olla kaikki, jotka ovat kanssasi eri mieltä.

Ei vaan ainoastaan sinä, jolla on ala-arvoinen tyyli kirjoittaa. Anna välillä asiallisia arvosteluja, niin kuin useat täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1929/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin voitto oikeaan osoitteeseen. Outoa että faskisti laulava oopperalaulaja pääsi noinkin pitkälle, ilmeisesti vetoaa mummoihin jollain oudolla tavalla joka ei ole laulun lahjat.

Vierailija
1930/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1000x mieluummin ja parempi Noora 

kuin esim. Erika. 

No Erika nyt on........

Äh

Jos Noora on niin ylivoimaisen hyvä, niin häntä voi varmaankin kehua haukkumatta Erikaa, joka ei ole koko ohjelmassa tällä kaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1931/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Noora upeasta kaudesta, ja onnea voitosta <3

Vierailija
1932/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai Lilli tietää osaako Noora laulaa vai ei.

Joo osaa se laulaa. Niin osasi esim Saara Aalto jota kehuttiin maasta taivaisiin. Mutta kun ei vaan koskettanut käytännössä suurta yleisöä että todellista menestystä olisi tullut.

Just niin. Sama juttu Diandran kanssa. Ei kosketa eikä sytytä, vaikka olisi kuinka hyvä ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1933/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Venla. Tällaista voisi kuunnella koko illan.

Vierailija
1934/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Noora upeasta kaudesta, ja onnea voitosta <3

Eikö tää ollutkaan matka? Matkastahan nuo kaiken aikaa puhuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1935/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai Lilli tietää osaako Noora laulaa vai ei.

Osaa laulaa, kyllä sen kuulee. Mutta kun jotain olennaista puuttuu. Ei valaise lavaa, ei ota sitä haltuun. Ei säkenöi. Haluaisin tykätä.

Vierailija
1936/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Venlasta tulee vielä suuri tähti! Aivan ihana!

Vierailija
1937/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Venla. Tällaista voisi kuunnella koko illan.

Samettia ja hunajaa korville.

Vierailija
1938/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlalla on kyllä kaunis ääni. Ja on muutenkin kaunis nuori nainen. Venlalla ja Jukka Pojalla hyvät esitykset.

Vierailija
1939/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlaa ja JukkaPoikaa pysähtyy heti kuuntelemaan heidän tulkintansa ja äänensä takia. Ja koska vetävät ei tusinakappaleita.

 

Aarne ja Noora veti loppuunkuluneita hitti biisejä. Mutta suureen osaan kansastahan ne uppoaa.

Vierailija
1940/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla on huippu - ei todellakaan kosiskele yleisöä puhkilauletuilla sävelmillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan