Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2081)
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.
Minulle aarne on voittaja. Hän sai ohjelman avulla paljon näkyvyyttä ja uusia faneja.
Sitä kyllä ihailen Susannassa, että hän muistaa hirmu pitkät juontolitanjat ilman mitään lunttilappuja, eikä sekoile tai takeltele sanoissaan kuten joku Vappu Pimiä (vaikka hänellä oli muistilaputkin mukana TTK:ssa).
Vaikka muuten en Susannasta oikein välitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.
Minulle aarne on voittaja. Hän sai ohjelman avulla paljon näkyvyyttä ja uusia faneja.
Tuli toiseksi, ihan ansaitusti louhimo voitti.
Vierailija kirjoitti:
Ja Suski senkun HUUTAAAAAAAAA. Menisi jo kotiinsa.
Suskin ääni ei riitä, on liian hentoinen, siksi huutaa. Kuuntelin Suskia (ja laulajia) toisesta huoneesta, niin Suski ei ole kummoinen juontaja, jos otetaan pois ulkonäkö. Se on upea. Voisikohan tuota ääntä voimistaa jollain ääniharjoituksilla?
Vierailija kirjoitti:
Sitä kyllä ihailen Susannassa, että hän muistaa hirmu pitkät juontolitanjat ilman mitään lunttilappuja, eikä sekoile tai takeltele sanoissaan kuten joku Vappu Pimiä (vaikka hänellä oli muistilaputkin mukana TTK:ssa).
Vaikka muuten en Susannasta oikein välitäkään.
Ja Susanna on empaattinen, mikä on tärkeä ominaisuus juontajalle kilpailussa. Ja Susanna osaa myös heittäytyä, jos tulee jotain kommenttia käsikirjoituksen ulkopuolelta. Hallitsee myös sivistyssanat.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kyllä ihailen Susannassa, että hän muistaa hirmu pitkät juontolitanjat ilman mitään lunttilappuja, eikä sekoile tai takeltele sanoissaan kuten joku Vappu Pimiä (vaikka hänellä oli muistilaputkin mukana TTK:ssa).
Vaikka muuten en Susannasta oikein välitäkään.
Eiköhän sillä prompteri ole jossain lavan reunassa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylsää, finaalissa esitetään uudelleen jokin aikaisemmin esitettämänsä laulu. Sitä samaa tylsyyttä siltä osin kuin TTK:ssa, vaikka miten kehitystä arvioitaisiin aikaisempaan versioon.
Kuka on valinnut tylsästi uudelleen esitettävän laulun, tuotanto vai esittäjä itsekö,
"he muistelevat Tähdet, tähdet -matkaansa ottamalla revanssin yhdestä kauden ikimuistoisimmista esityksistään."?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.
Minulle aarne on voittaja. Hän sai ohjelman avulla paljon näkyvyyttä ja uusia faneja.
Minusta 5 parasta oli kaikki omalla tavallaan voittajia.
-Waldo viihdyttäjänä
-Aarne uutena Eino Leinon tulkitsijana VM Loirin tilalle
-Venla nousevana tähtenä
-JukkaPoika Suomen parhaana reggaelaulajana
-Noora Suomen ykkösdiivana
Vierailija kirjoitti:
Aamutakkiesittelyssä 31.5.2026 Venla taas niin nyrpeää naamaa, ettei mitään määrää. Miten hän onnistuu olemaan aina noin epämiellyttävän tyytymättömän näköinen.
Teini. Ja voihan sillä olla nälkäkin...
Olen nähnyt Nooran livenä BattleBeastin kanssa kolme, neljä kertaa ja Nooran karisma on ihan mieletön. Että jos ei tv-ruudun kautta puhuttele, mutta livenä on kertakaikkisen upea ja vetovoimainen esiintyjä
Onko lopputulokselle merkitystä esitetäänkö ensin uudelleen joku aikaisemmin esitetty kappale vai
ensin se omavalintainen aikaisemmin esittämä oleva kappale. Jätetäänkö yllätys toiselle puoliskolle: olisiko rakenteellisesti parempi jommin kummin, kummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora Louhimo
Suomen Uusi Stara.
Meinaatko että hän nyt tekee läpimurtonsa, tämän mitättömän viihdeohjelman jälkeen? Tuskin.
Jos hän olisi oikeasti tähti, hän ei edes tarvitsisi tätä kilpailua mihinkään.
Noora pystyi nyt näyttämään osaamistaan laajemmin kuin kahdessa aiemmassa bändissään. Battle Beast on hyvää musiikkia minulle, se kantrisössötys taas ei. Noora kykenee laaja-alaiseen esiintymiseen ja tämä tuli ohjelmassa ilmi. Toivottavasti ei suuntaudu kantripölöttäjäksi, menee parhaat osat hukkaan.
Oli paras AC/DC-rockissa, Aikuisessa Naisessa ja Gagassa. Noista kun lähtevät sorvaamaan Nooralle hittejä, niin siitä se lähtee. Ja Nooran pitää nostaa kuntoaan, ei ole kivaa kuultavaa, kun laulaja huohottaa säkeistöjen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Noorasta sanottiin, että hän on "maailmantähti", Venlasta että "uusi tähti on syttynyt Suomen musiikkitaivaalle".
Oikeasti voi käydä toistepäin, sillä Venlalla on koko paketti ja nuori ura vasta alussa. Maailmalla arvostetaan myös mallimaista ulkonäköä lauluäänen lisäksi. Julmaa, mutta hyviä laulajia on niin paljon. Ja Venla varmasti kehittyy tuosta vielä tulkitsijana. Sillä on niin paljon näyttelijägeenejäkin.
Ala-arvoista ohjelma-ajan keinotekoisesti venyttämistä, kun juontaja leikki puvustajaa tai puvustamon työntekijää ennen jokaisen uusintakappaleen esittämistä.
Ei ihan juontajasta ainakaan näyttelijättäreksi ole.
Vierailija kirjoitti:
Kisan todellinen voittaja on ansaitusti Venla. Noora ja Aarne ja Jukka ovat samoja esiintyjiä ennen ja jälkeen kisan, mutta Venla on nyt täysin uuden levelin esiintyjä
Venla sai tästä varmaan eniten oppia.
Mutta olihan tämä Nooralle kova juttu, tuli tunnetuksi koko kansalle - ja nimenomaan upeasta äänestään ja itsevarmasta esiintymisestään. Lillin sanat Noora muistaa varmaan aina. Tuollaiset kehut auttaa oikeasti taiteilijaa silloin kun on kovia aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.
Minulle aarne on voittaja. Hän sai ohjelman avulla paljon näkyvyyttä ja uusia faneja.
Minusta 5 parasta oli kaikki omalla tavallaan voittajia.
-Waldo viihdyttäjänä
-Aarne uutena Eino Leinon tulkitsijana VM Loirin tilalle
-Venla nousevana tähtenä
-JukkaPoika Suomen parhaana reggaelaulajana
-Noora Suomen ykkösdiivana
Waldo oli Suomen kovin eurodance-esiintyjä jo 1990-luvulla. Edelleen soiva peli ja kai se WP vielä hengissä on. Euroviisuissakin olivat.
Jukkis 2000-luvulla Suomi-reggaessa paras, vähän kuin Fintelligens Suomi-räpissä.
Noorakin oli ei-heavylaulaja ennen liittymistään Battle Beastiin, missä olikin toista kymmentä vuotta. On vetänyt cover-keikkaa vaikka minkä Vantaan viihdeorkesterin kanssa. BB:n jälkeen on koittanut enempi omilla siivillään. Katsotaan miten lähtee.
Aarnesta voisi kyllä olla Loirin jatkumoa.
Venlan omasta tyylistä en tiedä, mutta jos se on savuinen jazz club, niin sitten se on aika marginaalia Suomessa. Mutta ulkomailla voi olla menekkiä jollain klubilla päästä vakioartistiksi. Mutta en tosiaan tiedä mihin on suuntautumassa. Ainakaan ei ole tusinapoppari.
Sari Aallolla on oma ura jo olemassa, samoin Penttilä on menestynyt näyttelijä ja Annika Eklundilla humppakeikkaa pukkaa. Ja Aspelund on tietty jo eläkkeellä vaikka varmaan silloin tällöin voi keikankin vetää.
Voi miksi Jukka Poika meni valitsemaan, tai joku hänelle, Boten Annan, hän pystyy paljon parempaan kuin Anna-botti.
Aarnen ääni on edelleen aivan liian puuromainen, jokin pahasti vialla, kuten Shanghain valoissa. Yleisö äänestää myös aina kappaleen mukaan, ei esityksen tai esittäjän, joten koko konsepti on kuolleena syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.
Minulle aarne on voittaja. Hän sai ohjelman avulla paljon näkyvyyttä ja uusia faneja.
Minusta 5 parasta oli kaikki omalla tavallaan voittajia.
-Waldo viihdyttäjänä
-Aarne uutena Eino Leinon tulkitsijana VM Loirin tilalle
-Venla nousevana tähtenä
-JukkaPoika Suomen parhaana reggaelaulajana
-Noora Suomen ykkösdiivana
Waldo oli Suomen kovin eurodance-esiintyjä jo 1990-luvulla. Edelleen soiva peli ja kai se WP vielä hengissä on. Euroviisuissakin olivat.
Jukkis 2000-luvulla Suomi-reggaessa paras, vähän kuin Fintelligens Suomi-räpissä.
Noorakin oli ei-heavylaulaja ennen liittymistään Battle Beastiin, missä olikin toista kymmentä vuotta. On vetänyt cover-keikkaa vaikka minkä Vantaan viihdeorkesterin kanssa. BB:n jälkeen on koittanut enempi omilla siivillään. Katsotaan miten lähtee.
Aarnesta voisi kyllä olla Loirin jatkumoa.
Venlan omasta tyylistä en tiedä, mutta jos se on savuinen jazz club, niin sitten se on aika marginaalia Suomessa. Mutta ulkomailla voi olla menekkiä jollain klubilla päästä vakioartistiksi. Mutta en tosiaan tiedä mihin on suuntautumassa. Ainakaan ei ole tusinapoppari.
Sari Aallolla on oma ura jo olemassa, samoin Penttilä on menestynyt näyttelijä ja Annika Eklundilla humppakeikkaa pukkaa. Ja Aspelund on tietty jo eläkkeellä vaikka varmaan silloin tällöin voi keikankin vetää.
Jos joku näkee Venlassa mitään lavasäteilyä, niin varmaan tarvitsee silmälääkäriä, jos niin aiheettomasti häikäisee. Ei saa mitään kontaktia yleisöönkään, puhumattakaan television katsojista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä vika ja PARAS biisi oli?
Waldo taisikin sanoa lähtevänsä matkalle vaimonsa kanssa heti kisan jälkeen (=putoamisensa), joten hän ei tainnut tänään ollakaan tuolla finaalissa.