Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.01.2026 |

Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.

Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.

 

Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.

Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.

Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.

 

https://www.is.fi/viihde/art-2000011743092.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2081)

Vierailija
1981/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Noora upeasta kaudesta, ja onnea voitosta <3

Eikö tää ollutkaan matka? Matkastahan nuo kaiken aikaa puhuvat.

Waldo taisikin sanoa lähtevänsä matkalle vaimonsa kanssa heti kisan jälkeen (=putoamisensa),  joten hän ei tainnut tänään ollakaan tuolla finaalissa. 

Vierailija
1982/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.

Minulle aarne on voittaja. Hän sai ohjelman avulla paljon näkyvyyttä ja uusia faneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kyllä ihailen Susannassa, että hän muistaa hirmu pitkät juontolitanjat ilman mitään lunttilappuja, eikä sekoile tai takeltele sanoissaan kuten joku Vappu Pimiä (vaikka hänellä oli muistilaputkin mukana TTK:ssa).

 

Vaikka muuten en Susannasta oikein välitäkään. 

Vierailija
1984/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.

Minulle aarne on voittaja. Hän sai ohjelman avulla paljon näkyvyyttä ja uusia faneja.

Tuli toiseksi, ihan ansaitusti louhimo voitti.

Vierailija
1985/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Suski senkun HUUTAAAAAAAAA. Menisi jo kotiinsa.

Suskin ääni ei riitä, on liian hentoinen, siksi huutaa. Kuuntelin Suskia (ja laulajia) toisesta huoneesta, niin Suski ei ole kummoinen juontaja, jos otetaan pois ulkonäkö. Se on upea. Voisikohan tuota ääntä voimistaa jollain ääniharjoituksilla?

Vierailija
1986/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kyllä ihailen Susannassa, että hän muistaa hirmu pitkät juontolitanjat ilman mitään lunttilappuja, eikä sekoile tai takeltele sanoissaan kuten joku Vappu Pimiä (vaikka hänellä oli muistilaputkin mukana TTK:ssa).

 

Vaikka muuten en Susannasta oikein välitäkään. 

Ja Susanna on empaattinen, mikä on tärkeä ominaisuus juontajalle kilpailussa. Ja Susanna osaa myös heittäytyä, jos tulee jotain kommenttia käsikirjoituksen ulkopuolelta. Hallitsee myös sivistyssanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1987/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kyllä ihailen Susannassa, että hän muistaa hirmu pitkät juontolitanjat ilman mitään lunttilappuja, eikä sekoile tai takeltele sanoissaan kuten joku Vappu Pimiä (vaikka hänellä oli muistilaputkin mukana TTK:ssa).

 

Vaikka muuten en Susannasta oikein välitäkään. 

Eiköhän sillä prompteri ole jossain lavan reunassa.

Vierailija
1988/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tylsää, finaalissa esitetään uudelleen jokin aikaisemmin esitettämänsä laulu. Sitä samaa tylsyyttä siltä osin kuin TTK:ssa, vaikka miten kehitystä arvioitaisiin aikaisempaan versioon.

Kuka on valinnut tylsästi uudelleen esitettävän laulun, tuotanto vai esittäjä itsekö,

"he muistelevat Tähdet, tähdet -matkaansa ottamalla revanssin yhdestä kauden ikimuistoisimmista esityksistään."?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1989/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.

Minulle aarne on voittaja. Hän sai ohjelman avulla paljon näkyvyyttä ja uusia faneja.

Minusta 5 parasta oli kaikki omalla tavallaan voittajia.

-Waldo viihdyttäjänä

-Aarne uutena Eino Leinon tulkitsijana VM Loirin tilalle

-Venla nousevana tähtenä

-JukkaPoika Suomen parhaana reggaelaulajana

-Noora Suomen ykkösdiivana

Vierailija
1990/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamutakkiesittelyssä 31.5.2026 Venla taas niin nyrpeää naamaa, ettei mitään määrää. Miten hän onnistuu olemaan aina noin epämiellyttävän tyytymättömän näköinen.

Teini. Ja voihan sillä olla nälkäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1991/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Nooran livenä BattleBeastin kanssa kolme, neljä kertaa ja Nooran karisma on ihan mieletön. Että jos ei tv-ruudun kautta puhuttele, mutta livenä on kertakaikkisen upea ja vetovoimainen esiintyjä

Vierailija
1992/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lopputulokselle merkitystä esitetäänkö ensin uudelleen joku aikaisemmin esitetty kappale vai

 

ensin se omavalintainen aikaisemmin esittämä oleva kappale. Jätetäänkö yllätys toiselle puoliskolle: olisiko rakenteellisesti parempi jommin kummin, kummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1993/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noora Louhimo

 Suomen Uusi Stara.

Meinaatko että hän nyt tekee läpimurtonsa, tämän mitättömän viihdeohjelman jälkeen? Tuskin.

 

Jos hän olisi oikeasti tähti, hän ei edes tarvitsisi tätä kilpailua mihinkään.

Noora pystyi nyt näyttämään osaamistaan laajemmin kuin kahdessa aiemmassa bändissään. Battle Beast on hyvää musiikkia minulle, se kantrisössötys taas ei. Noora kykenee laaja-alaiseen esiintymiseen ja tämä tuli ohjelmassa ilmi. Toivottavasti ei suuntaudu kantripölöttäjäksi, menee parhaat osat hukkaan. 

Oli paras AC/DC-rockissa, Aikuisessa Naisessa ja Gagassa. Noista kun lähtevät sorvaamaan Nooralle hittejä, niin siitä se lähtee. Ja Nooran pitää nostaa kuntoaan, ei ole kivaa kuultavaa, kun laulaja huohottaa säkeistöjen välissä.

Vierailija
1994/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noorasta sanottiin, että hän on "maailmantähti", Venlasta että "uusi tähti on syttynyt Suomen musiikkitaivaalle".

Oikeasti voi käydä toistepäin, sillä Venlalla on koko paketti ja nuori ura vasta alussa. Maailmalla arvostetaan myös mallimaista ulkonäköä lauluäänen lisäksi. Julmaa, mutta hyviä laulajia on niin paljon. Ja Venla varmasti kehittyy tuosta vielä tulkitsijana. Sillä on niin paljon näyttelijägeenejäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1995/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-arvoista ohjelma-ajan keinotekoisesti venyttämistä, kun juontaja leikki puvustajaa tai puvustamon työntekijää ennen jokaisen uusintakappaleen esittämistä.

 

Ei ihan juontajasta ainakaan näyttelijättäreksi ole.

Vierailija
1996/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisan todellinen voittaja on ansaitusti Venla. Noora ja Aarne ja Jukka ovat samoja esiintyjiä ennen ja jälkeen kisan, mutta Venla on nyt täysin uuden levelin esiintyjä

Venla sai tästä varmaan eniten oppia.

Mutta olihan tämä Nooralle kova juttu, tuli tunnetuksi koko kansalle - ja nimenomaan upeasta äänestään ja itsevarmasta esiintymisestään. Lillin sanat Noora muistaa varmaan aina. Tuollaiset kehut auttaa oikeasti taiteilijaa silloin kun on kovia aikoja.

Vierailija
1997/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.

Minulle aarne on voittaja. Hän sai ohjelman avulla paljon näkyvyyttä ja uusia faneja.

Minusta 5 parasta oli kaikki omalla tavallaan voittajia.

-Waldo viihdyttäjänä

-Aarne uutena Eino Leinon tulkitsijana VM Loirin tilalle

-Venla nousevana tähtenä

-JukkaPoika Suomen parhaana reggaelaulajana

-Noora Suomen ykkösdiivana

Waldo oli Suomen kovin eurodance-esiintyjä jo 1990-luvulla. Edelleen soiva peli ja kai se WP vielä hengissä on. Euroviisuissakin olivat.

Jukkis 2000-luvulla Suomi-reggaessa paras, vähän kuin Fintelligens Suomi-räpissä.

Noorakin oli ei-heavylaulaja ennen liittymistään Battle Beastiin, missä olikin toista kymmentä vuotta. On vetänyt cover-keikkaa vaikka minkä Vantaan viihdeorkesterin kanssa. BB:n jälkeen on koittanut enempi omilla siivillään. Katsotaan miten lähtee.

Aarnesta voisi kyllä olla Loirin jatkumoa.

Venlan omasta tyylistä en tiedä, mutta jos se on savuinen jazz club, niin sitten se on aika marginaalia Suomessa. Mutta ulkomailla voi olla menekkiä jollain klubilla päästä vakioartistiksi. Mutta en tosiaan tiedä mihin on suuntautumassa. Ainakaan ei ole tusinapoppari.

Sari Aallolla on oma ura jo olemassa, samoin Penttilä on menestynyt näyttelijä ja Annika Eklundilla humppakeikkaa pukkaa. Ja Aspelund on tietty jo eläkkeellä vaikka varmaan silloin tällöin voi keikankin vetää.

Vierailija
1998/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi Jukka Poika meni valitsemaan, tai joku hänelle, Boten Annan, hän pystyy paljon parempaan kuin Anna-botti.

 

Aarnen ääni on edelleen aivan liian puuromainen, jokin pahasti vialla, kuten Shanghain valoissa. Yleisö äänestää myös aina kappaleen mukaan, ei esityksen tai esittäjän, joten koko konsepti on kuolleena syntynyt.

Vierailija
1999/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.

Minulle aarne on voittaja. Hän sai ohjelman avulla paljon näkyvyyttä ja uusia faneja.

Minusta 5 parasta oli kaikki omalla tavallaan voittajia.

-Waldo viihdyttäjänä

-Aarne uutena Eino Leinon tulkitsijana VM Loirin tilalle

-Venla nousevana tähtenä

-JukkaPoika Suomen parhaana reggaelaulajana

-Noora Suomen ykkösdiivana

Waldo oli Suomen kovin eurodance-esiintyjä jo 1990-luvulla. Edelleen soiva peli ja kai se WP vielä hengissä on. Euroviisuissakin olivat.

Jukkis 2000-luvulla Suomi-reggaessa paras, vähän kuin Fintelligens Suomi-räpissä.

Noorakin oli ei-heavylaulaja ennen liittymistään Battle Beastiin, missä olikin toista kymmentä vuotta. On vetänyt cover-keikkaa vaikka minkä Vantaan viihdeorkesterin kanssa. BB:n jälkeen on koittanut enempi omilla siivillään. Katsotaan miten lähtee.

Aarnesta voisi kyllä olla Loirin jatkumoa.

Venlan omasta tyylistä en tiedä, mutta jos se on savuinen jazz club, niin sitten se on aika marginaalia Suomessa. Mutta ulkomailla voi olla menekkiä jollain klubilla päästä vakioartistiksi. Mutta en tosiaan tiedä mihin on suuntautumassa. Ainakaan ei ole tusinapoppari.

Sari Aallolla on oma ura jo olemassa, samoin Penttilä on menestynyt näyttelijä ja Annika Eklundilla humppakeikkaa pukkaa. Ja Aspelund on tietty jo eläkkeellä vaikka varmaan silloin tällöin voi keikankin vetää.

Jos joku näkee Venlassa mitään lavasäteilyä, niin varmaan tarvitsee silmälääkäriä, jos niin aiheettomasti häikäisee. Ei saa mitään kontaktia yleisöönkään, puhumattakaan television katsojista.

Vierailija
2000/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä vika ja PARAS biisi oli?

https://www.ruutu.fi/video/100181957

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän