Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko katsoa Lover tv-sarjaa?

Vierailija
11.01.2026 |

Itse en katso mitään ihmissuhdedraamaa tai nordic noiria ym. skeidaa.

Kommentit (798)

Vierailija
741/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas Krista sopii todella hyvin Roosan rooliin. Tunnistan itseni täysin hänen roolistaan. Juuri se aivusumuinen väsynyt, hämmentynyt ja poissaoleva olotila, lamaantunut. Kuin haamu entisestä minästä. Väkinäinen hymy, nauru katoaa täysin. Janin suoritus Juhana on pelottavan hyvä, mutta olen samaa mieltä siitä, että siinä (ja käsikirjoituksessa) mennään jo psykopaatin puolelle. Sitä en enää niin tunnistanut, mutta jotain samaakin. Nyrkki seinään-kohtaus toi isoja takautumia. Odotin, että autokohtauksessa olisi tunnekuohuksessa ajettu ylinopeutta ja uhattu ajaa ojaan. Kaikkea sitä olikin.

Halaus kaikille tuohon tilanteeseen joutuneille pikkulasten äideille. Olisitte ansainneet aivan erilaisen kokemuksen äitiyden ensimetreille.

Uskalsin erota lopullisesti vasta kun lapset olivat teini-iän kynnyksellä eikä heitä voitu pakottaa enää tapaamaan isää. En ikinä olisi uskaltanu laittaa lapsia isälle. Onneksi hän oli paljon työmatkoilla ja minä muutenkin hoidin 90% kaikki lapsiin liittyvän eikä loppupeleissä lapset kauheesti edes viettäneet aikaa isänsä kanssa. Mutta se minua suututtaa ja olen katkera miten se vauva/pikkulapsi aika meni täysin sumussa ohitse sen vuoksi et mies oli narsisti enkä siinä vaiheessa tajunnut sitä. Niitä hetkiä ei saa takaisin ja vaikka kaikkeni yritin niin normaalissa suhteessa olisin ollut tuhat kertaa parempi äiti.

Vierailija
742/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Odotan juuri tänään ulostulevan Kdraaman Our Universe uutta jaksoa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on? En katso

Vierailija
744/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa , kun tuo narsisti sai kouraan eropaperit ja myös lähestymiskiellon , niin jättikö muka heti Roosan rauhaan. 

No ei taatusti, eivät he toimi niin jos on yhteisiä lapsia. 

Vierailija
745/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräsleidit kakkosessa Volanen on niin lutunen.

Vierailija
746/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Hän on näyttelijä. Se on hänen työtään.

Vierailija
747/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Hän on näyttelijä. Se on hänen työtään.

Aatella. Jonkun työnä on näytellä olevansa lutunen.

Vierailija
748/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kolmosjakson nyt uudelleen tarkkaan. Ensimmäinen kerta meni vähän muun tekemisen ohessa. Tässä on oma tulkintani psykopaattilasein katstottuna.  

Juha hieroo Roosan jalkoja. Kun Roosa alkaa puhua aiemmasta raskaudestaa, tämä puristaa kipeästi Roosan jalkaa. Se, miten Roosa kertoo siitä, että osaa kyllä ja tietää asiat, saa reaktioksi äännähdyksen (= tulet näkemään, ettet osaa). 

Pistää smoothieen lääkettä/huumetta (mikä on todella tavallista psykopaateille ja täysin alitunnustettu väkivallan muoto lähisuhteissa). 

Vit**untuu siihen, että hänen tietokoneensa on otettu pois latauksesta ja repii irti kaikki muut johdot, mukana Roosan puhelin. Tietysti pitää kostaa se, että Roosa on pistänyt oman puhelimensa Juhan tietokoneen edelle, vieläpä HÄNEN työhuoneessaan. 

Roosa sanoo Luukakselle: "Älä välitä Juhasta, hän on stressaantunut tms." (Ei p

No ei siinä kyllä ollut mitään myrkytystä. Täysin keksittyä tuo nyt. Ei laittanut smoothie hin mitään. On teillä mielikuvitusta.

Vierailija
749/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun voi jo kertoa kuka tietää? Mitä kävi Roosalle ja lapsille? Entä Juhalle?

Vierailija
750/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyykö ystävyys Paulaan?

Vierailija
751/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytteleminen on helppoa kenelle tahansa.

Vierailija
752/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilkanen tai Franzen olis käynyt tähän Juhan rooliin. Ehkä myös se  tuntemattoman Kariluotoa näytellyt nuori herra, oliko Holopainen nimeltään.

Vierailija
753/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän minkäänlaista rakkautta nähty tässä sarjassa. Enemmän tulikiven katkua alusta alkaen. Eikös suhteet lähden jonkinasteisesta rakastumisesta liikkeelle?

Vierailija
754/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasaralla nakuttelivat reiän seinään. Ei tuo niillä nyrkeillä tullut :)

Vierailija
755/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä kyllä ollut mitään myrkytystä. Täysin keksittyä tuo nyt. Ei laittanut smoothie hin mitään. On teillä mielikuvitusta.

===

Tuossapa tulee juuri se, miksi noihin suhteisiin jäädään ja miksi kaikki kuitataan "väärinkäsityksenä", kun ei terve ihminen halua lähtökohtaisesti ajella tuollaista. 

En kuitenkaan voi nähdä merkityksettömänä sitä, että sen jälkeen, kun Roosa on kertonut osaavansa ja pärjäävänsä itse, Juha tekee smoothieta 

-joka maistuu oudon pahalle 

-jota poika ei saa ottaa, mutta ehti maistaa

Ja hetken kuluttua Roosan vointi alkaa romahtaa ja synnytys käynnistyy ja kaikki menee vaikeimman kautta ja lisäksi smoothieta juonut poika nukkuu niin sikeitä päikkäreiltä, ettei herää puhelimeen.

Vierailija
756/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ex sellainen, että vähätteli ihan kaikessa; oli ruoanlaitto, syöminen, hiustenväri, meikki, pukeutuminen, minun asunto, minun tavat, kauppaostokset oli tehty aina väärin, haukkui prinsessaksi (ei ollut kehu) se sanottiin ihan toisella äänensävyllä toisten seurassa, en tiedä mitä hän lopulta edusti, mutta mikään minussa ei ollut hänelle hyvin ja hän tykkäsi itkettää, siitä hän todella nautti.

Vierailija
757/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti jää yleensä riehumaan. 

Psykopaatti voi eron kohdalla vain häipyä ja jättää lapsen ja kaikki velvollisuudet taakseen. Kuten Luukaksenkin isä on tehnyt. Toki, jos psykopaatti haluaa kostaa, lapsi on siihen oiva väline. 

Vierailija
758/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

===

Tuossapa tulee juuri se, miksi noihin suhteisiin jäädään ja miksi kaikki kuitataan "väärinkäsityksenä", kun ei terve ihminen halua lähtökohtaisesti ajella tuollaista. 

En kuitenkaan voi nähdä merkityksettömänä sitä, että sen jälkeen, kun Roosa on kertonut osaavansa ja pärjäävänsä itse, Juha tekee smoothieta 

-joka maistuu oudon pahalle 

-jota poika ei saa ottaa, mutta ehti maistaa

Ja hetken kuluttua Roosan vointi alkaa romahtaa ja synnytys käynnistyy ja kaikki menee vaikeimman kautta ja lisäksi smoothieta juonut poika nukkuu niin sikeitä päikkäreiltä, ettei herää puhelimeen.

Kyllä keksit ihan omiasi. Muuten tuolle kohtaukselle olisi annettu enemmän huomiota jos näin olisi ollut. Kiitos, ei liikaa katsojien mielikuvituksia ja sävellyksiä mukaan. 

Vierailija
759/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa , kun tuo narsisti sai kouraan eropaperit ja myös lähestymiskiellon , niin jättikö muka heti Roosan rauhaan. 

No ei taatusti, eivät he toimi niin jos on yhteisiä lapsia. 

Tulee repivä avioero, jonka jokainen osa-alue viedään oikeuteen ja sen jälkeen vuosikausien stalkkaaminen ja kähmiminen ja häirintä ja vahingoittaminen kaikella mahdollisella tavalla Roosan seläntakana. 

Passiakaan ei saa lapselleen ilman, että poliisit jäy oven takana vaatimassa. Ja tapaamisista tulee helvettiä lapsen kannalta (kostaa lapselle hylkäämistään) kunnes lastensuojelu puuttuu asiaan.

Onhan näitä.

Vierailija
760/798 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ex sellainen, että vähätteli ihan kaikessa; oli ruoanlaitto, syöminen, hiustenväri, meikki, pukeutuminen, minun asunto, minun tavat, kauppaostokset oli tehty aina väärin, haukkui prinsessaksi (ei ollut kehu) se sanottiin ihan toisella äänensävyllä toisten seurassa, en tiedä mitä hän lopulta edusti, mutta mikään minussa ei ollut hänelle hyvin ja hän tykkäsi itkettää, siitä hän todella nautti.

Lisään vielä, että hän nauroi joka kerta kun minä itkin. Itke itke vaan, sanoi. Jälkeenpäin kun asian näkee nyt jo etäämmältä, se oli tosi sairasta. Niin kuin ystäväni sanoi, että mieti nyt: Jos toista rakastaa, eikö silloin pidä lähtökohtaisesti ajatella ja haluta toiselle hyvää? Se avasi kyllä silmiä, koska ei hän halunnut minulle mitään hyvää.