Aiotko katsoa Lover tv-sarjaa?
Itse en katso mitään ihmissuhdedraamaa tai nordic noiria ym. skeidaa.
Katso lähetysajat : L/over - ikuisesti minun - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (801)
Edelleen ihmettelen, miksi nainen ei lähde lastensa kanssa ja vähin äänin! Neljäs jakso ja mies entistäkin pahempi.
Naapurin Tuomas huomannu, että Juha on hullu.
Sarja on nykyajan versio Maria Jotunin Huojuvasta talosta. Tuolla kirjailijaukolla on samoja piirteitä kuin romaanin Eerolla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
No nyt oli menoa hakkaamista ja hapetusta 💪🏻🤛🏻
Mies aiheuttaa naisen romahdukset.
Ja nyt se paistoi häälahjalampaan!
Miten se vika päättyi? Se kun roosa ajoi autolla puuhun edellis jakson lopussa.
Jäi niin ahdistavaan kohtaan, etten oo uskaltanu kattoa loppuun
Luulin, että paiskasi vauvan nurkkaan!! :((( hyi
Pelästyin ampumista, kuoliko vauva. Nyt varmaan nainen tajuaa viimeistään, että tuo äijä tappaa kohta lapsen, jos ei pakene.
Vierailija kirjoitti:
Miks Juha kuvaa Roosaa kännykällä?
Sillä on kiva kiristää ja jakaa esim. viranomaisille, että tällainen raivohullu.
Mun tapauksessani ensin huusi viikon siitä kuinka tuhlaan (kävin vain ruokakaupassa, ostin vain tarvittavaa ja todella tarkka/ itsellään kaksi moottoripyörää, matkusteli, autojakin kaksi, tekniset vempaimet viimeisen päälle) ja kun sitten minulta pinna meni, niin sehän kuvattiin. Seurasi minua ympäri kotia kännykkä tanassa ja kuvasi, vaikka pyysin lopettamaan. Pääsin vihdoin kylpyhuoneeseen piiloon.
Volanen on kropaltaan pienempi kuin Krista. Tuossa kohtauksessa kun Roosa halasi Juhaa keittiössä se tuli hyvin ilmi. Mies on paljon pienempi.
Pieni takaisku lähestymiskielto ja avioero uutta uhria koukkuun.😈
Poika olis voinu delata siihen poltteluun. Juha pakotti. Ja jätti sitten huoneeseen
Aikamoinen tunnelma ruokapöydässä.
Aika hullu sarja. Nainen ei tiedä tuosta miehestä mitään.