Miksei täällä saa kritisoida naisten pukeutumista kuntosalilla?
Ihminen on sosiaalinen olento, joka tarvitsee ennakoitavuutta ja normeja jotta kokee olonsa turvalliseksi ja voi keskittyä muihin asioihin. Julkinen alastomuus, yliseksualisointi, millä ikinä tätä alusvaatteissa pyörimistä kuntosalilla haluaakaan kutsua, rikkoo näitä ennakko-odotuksia, joten aivot ja tunteet reagoivat voimakkaasti.
Minä en halua tulla loukatuksi näillä psykologisilla osa-alueilla vain sen takia, että nainen voi tuntea itsensä itsevarmaksi kehossaan, minäkin tunnen älytöntä mukavuutta siloin kun olen alasti, mutta ymmärrän, etteivät kaikki näe minun veitikkaani samalla tavalla kuin minä.
En mene kuntosalille jotta minut pakotetaan katsomaan vähäpukeisia ihmisiä, ja se argumentti, että "no älä katso" ei vain yksinkertaisesti toimi jos minut käytännön pakotetaan samaan tilaan, neljän seinän sisälle, useamman tällaisen pukeutujan kanssa.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten pitää saada voimaantua paljastelemalla.
Nainen ei voi tehdä lantionostoja jollei 40 cm vatsanseutua ole paljaana ja kamelinvarvas näy leggingseissä.
Niinkö.... kyllä osaa. Sinun arvostelut valuu kusena laaksoon mätyskä. Me puemme salille tasan mitä päätämme. Ei ole kiellettyä... Mäiskytä lisää .🤣🤣🤣🤣🤣🤣👙👙👙👙
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja just en voinut olla katsomatta. Nainen niukassa topissa, rinnat tyrkyllä, piukat trikoot. Vaelteli ympäri salia, otti selfietä sieltä täältä. Mitään muuta ei tehnytkään. Paitsi otti kontaktia erääseen mieheen apua pyytääkseen. Ei kuitenkaan edes käyttänyt ko. laitetta. Aikansa patsasteltuaan lähti pois. Ihan ihmetyksestä tuijotin sitä näkyä. No viikko kaksi vielä, ja tilanne rauhottuu.
Vai tuijottamiseen... VAIN SIVISTYMÄTTÖMÄT TUIJOTTELEE JA KYYLÄÄ.. SE ON HYVIN SAIRASTA.. sitäpaitsi keksit tuon jutun. Eikö hävetä 🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan estä kritisoimasta. Sen kun kritisoit.
Juuri näin. Siitä huolimattaihmiset pukee mitä pukee....aika kivaa...
Kiinnitin huomiota kyllä itsekin nyt viikonloppuna naisten salipukeutumiseen. Valtavaa takapuolta korostetaan muotoiluilla trikoilla ja t-paita/toppi on monta koko liian pieni, kireä ja liian lyhyt. Ihan älytön muoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuntosalilla ei ole pukeutumissääntöjä?
ootko vähän homo? jos sua haittaa naisten niukka pukeutuminen.
En ole. Olen läskipese ja häpeän itseäni salille raahata niin pahaa oloani haukun muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saa kritisoida? Tämä aloitus on toistettu kaikissa muodoissaan täällä varmaan tuhat kertaa.
Sulle on sanottutuharåt kertaa että siinään kritisoit mutta meille se on yx paskan hailee.... eivaikuta minkään. 👙👙👙👙👙..
Saisi tämä takapuolimuoti mennä jo ohi. Aivan älytöntä treenaamista, kun ainoa kohta vartalossa on takamus mitä on treenattu. Miksei monipuolisesti treenattu, tasapainoinen keho ole tavoiteltava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä saa kritisoida tätäkin asiaa ihan vapaasti. Miksi väität ettei saisi?
Aloitukset aiheesta on poistettu aika haipakkaan tahtiin.
Arvostele niin paljon kun perse kestää.. me vaan edelleen puetaan päällemme mitä itse päätämme. Jos su vituttaa niin itseäsihän sillä kulutat ja näytät mitn moukat kyyläät ja arvostelet. Jatka mouruamistasi 😂😂😂😂 .😂 😂 😂
Miten teillä on kuntosalilla aikaa töllistellä vieraiden ihmisten sukuelimiä? Keskittykää suorittamaan treeninne ja häipykää, että toisetkin pääsevät.
Vierailija kirjoitti:
Saisi tämä takapuolimuoti mennä jo ohi. Aivan älytöntä treenaamista, kun ainoa kohta vartalossa on takamus mitä on treenattu. Miksei monipuolisesti treenattu, tasapainoinen keho ole tavoiteltava?
Miksi puutut toisen takapuoli tai mihinkään. Oletko pervo? ..vai vaan kateellinen. Sinä saat treenata ihan vapaasti mitä kohtaa haluat se ei ihmisiä kiinosta.
He eivät vain osaa pestä niitä tekokuituvaatteita riittävästi ja ne haisee