Miksei täällä saa kritisoida naisten pukeutumista kuntosalilla?
Ihminen on sosiaalinen olento, joka tarvitsee ennakoitavuutta ja normeja jotta kokee olonsa turvalliseksi ja voi keskittyä muihin asioihin. Julkinen alastomuus, yliseksualisointi, millä ikinä tätä alusvaatteissa pyörimistä kuntosalilla haluaakaan kutsua, rikkoo näitä ennakko-odotuksia, joten aivot ja tunteet reagoivat voimakkaasti.
Minä en halua tulla loukatuksi näillä psykologisilla osa-alueilla vain sen takia, että nainen voi tuntea itsensä itsevarmaksi kehossaan, minäkin tunnen älytöntä mukavuutta siloin kun olen alasti, mutta ymmärrän, etteivät kaikki näe minun veitikkaani samalla tavalla kuin minä.
En mene kuntosalille jotta minut pakotetaan katsomaan vähäpukeisia ihmisiä, ja se argumentti, että "no älä katso" ei vain yksinkertaisesti toimi jos minut käytännön pakotetaan samaan tilaan, neljän seinän sisälle, useamman tällaisen pukeutujan kanssa.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on niin vaikea myöntää sitä, että he pukeutuvat niin pohjimmiltaan huomion takia
Miksi sinun ja ap:n on niin vaikea myöntää tyhmyyttänne?
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus pukeutua kuten haluaa.
Laki vaatii ainoastaan että sukuelimet on peitetty.
Jos käyt kimppuuni niin laki antaa minulle kaikki oikeudet vaikka halvaannuttaa sinut loppuelämäksi, tarkoittaako se, että esim minun aivoni antaisivat sitä ikinä minä minulle anteeksi? Elämää ei voi elää niin mustavalkoisesti, teoilla on seuraamuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus "minulla on oikeus" kortti.
Juuri niin. Minulla on oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: En ole nähnyt kertaakaan ketään alastomana kuntosalilla. Kyllä siellä kuntosalilla käy miehetkin lyhyien shortsien kanssa. Mikä ongelma? Kyllä itse keskityn siihen kuntoiluun, en toisten tuijottamiseen.
Sama täällä. Vaikka olen läski niin en ole kateellinen tiukka kroppaisille naisille nuoruudesta enkä heidän pukeutumisestaan. 🤣🤣
Ei asiaton pukeutuminen kuulu vaan nuorille ja hyväkroppaisille, kyllä Tampereella ainakin näkyy saleilla isokokoisiakin ihmisiä liian pienissä ja paljastavissa vaatteissa, irvokkaan näköistä.
Miten niin ei saa kritisoida? Tämä aloitus on toistettu kaikissa muodoissaan täällä varmaan tuhat kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus "minulla on oikeus" kortti.
Juuri niin. Minulla on oikeus.
Juuri niin onkin.
Mites, AP. Itketkö samaa asiaa myös katsoessasi miesten pyöräilyä, kun siinä ollaan liian tiukissa vaatteissa että pippelit näkyy läpi, vai onko nyt siis kyseessä taas tämä, että ongelma on vain naisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on niin vaikea myöntää sitä, että he pukeutuvat niin pohjimmiltaan huomion takia
Osa pukeutuu huomion takia, osa ei. Se ei näy päälle päin. Toisekseen, mitä pahaa huomiohakuisuudessa on??No ei kai sinänsä mitään pahaa, persoonallisuushäiriö se on siinä missä narsismi tai epävakauskin.
Onko tosiaan? Minusta se vaikuttaa olevan ihmiselle aika luonnollista.
F60.4 Huomiohakuinen persoonallisuus.
Minua naisena kiihottaa miesten karvaiset käsivarret. Haluan miehille pitkähihaiset paidat lakisääteisiksi, että voin keskittyä treenaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle 🐽 ei kenenkään tarvitse selitellä mitään... Edelleen mennään vähäpukeisena koska itse halutaan ekä ole kielletty..... paska ämyllit saa urputta niin paljon kun sielu sietää... 😂😂😂😂😂😂🥳..
Ap, vaadi vaimoltasi ja tyttäriltäsi pukeutumista jätesäkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyt kimppuuni niin laki antaa minulle kaikki oikeudet vaikka halvaannuttaa sinut loppuelämäksi, tarkoittaako se, että esim minun aivoni antaisivat sitä ikinä minä minulle anteeksi? Elämää ei voi elää niin mustavalkoisesti, teoilla on seuraamuksensa.
Ei anna.
Vierailija kirjoitti:
Pohjimmiltaan, mutta ei aktiivisen tietoisuuden tasolla, että on vapaa.
Koska se on jokaisen oma asia, miten pukeutuu tai riisuutuu.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saa kritisoida? Tämä aloitus on toistettu kaikissa muodoissaan täällä varmaan tuhat kertaa.
Ulin mielestä hänen kanssaan eri mieltä oleminen tarkoittaa sitä, että hän ei "saa" kritisoida ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: En ole nähnyt kertaakaan ketään alastomana kuntosalilla. Kyllä siellä kuntosalilla käy miehetkin lyhyien shortsien kanssa. Mikä ongelma? Kyllä itse keskityn siihen kuntoiluun, en toisten tuijottamiseen.
Sama täällä. Vaikka olen läski niin en ole kateellinen tiukka kroppaisille naisille nuoruudesta enkä heidän pukeutumisestaan. 🤣🤣
Ei asiaton pukeutuminen kuulu vaan nuorille ja hyväkroppaisille, kyllä Tampereella ainakin näkyy saleilla isokokoisiakin ihmisiä liian pienissä ja paljastavissa vaatteissa, irvokkaan näköistä.
Eipä me välitetä jos sinulaista on irvokasta 😂😂 ei ole kielletty. Eikö olekkin kivaa !!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jännää. Minun eteeni on kävelty muna kädessä töissä, mutta en nähnyt munaa. Käännyin toiseen suuntaan ja häivyin. (uimahallin suihkutilat kävin pesemässä). Vaikka henkilö on alasti, niin silmänsä voi kohdistaa muualle.
Et sinäkään kohdistanut. Muuten et edes olisi huomannut, että sillä oli muna kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Sulle on sanottutuharåt kertaa että siinään kritisoit mutta meille se on yx paskan hailee.... eivaikuta minkään. 👙👙👙👙👙👙👙
Vierailija kirjoitti:
Nainen iskee tissin pöytään ja kaikkien mielestä se on luonnollista. mies iskee kalun pöytään ja poliisit paikalle.
Onko sinusta paidattoman miehen nännien esittely ja naisen sukuelimen esittely täysin verannollisia? Vai meneekö niissäkin niin että tissejään paljasteleva mies on luonnollista ja sukuelimiään paljastelevasta naisesta soitetaan poliisi?
Sitä paitsi, eikös ruoka olekin tarkoitus laittaa pöytään? Sukuelimet pidetään piilossa pöydän alla.