Mielenterveysongelmat ja seurustelu
Onko täällä muita jotka eivät kykene seurustelemaan mielenterveysongelmien takia?
Olen välillä todella yksinäinen, mutta en kykene seurustelemaan ahdistuksen takia.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ala harrastamaan jotain. Masennus on vain laiskuutta olla tekemättä mitään. Itse pitää tehdä asioita jotta elämästä tulee parempaa.
Aika huono provo
Vierailija kirjoitti:
Ala harrastamaan jotain. Masennus on vain laiskuutta olla tekemättä mitään. Itse pitää tehdä asioita jotta elämästä tulee parempaa.
En ole masentunut.
Juu. Täydellinen arvottomuuden kokemus itsestä niin eipä ole edes tullut mieleen lähteä etsimään ketään.
Ahdistus lähtee kun lopetat kaikki päihteet (myös sokeri. nikotiini ja kofeiini) ja rupeat käymään lenkillä päivittäin ja syömään terveellisesti.
Saatko mitään mielenterveys palveluita?
Tiedän pariskuntia, jotka ovat yhdessä vaikka toisella on mielenterveyden kanssa ongelmia.
Tietenkin kovin raskaat ongelmat ovat hankalia, mutta jos toista ihmistä rakastaa niin se auttaa paljon.
Itse en kavahtaisi esim skitsofreniaa, jos sairaus olisi hyvässä hoitotasapainossa.
Onhan mullakin sairauksia. Korkea verenpaine, astma jne.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti papparainen. Sinä se et ymmärrä mitään.