Miksei täällä saa kritisoida naisten pukeutumista kuntosalilla?
Ihminen on sosiaalinen olento, joka tarvitsee ennakoitavuutta ja normeja jotta kokee olonsa turvalliseksi ja voi keskittyä muihin asioihin. Julkinen alastomuus, yliseksualisointi, millä ikinä tätä alusvaatteissa pyörimistä kuntosalilla haluaakaan kutsua, rikkoo näitä ennakko-odotuksia, joten aivot ja tunteet reagoivat voimakkaasti.
Minä en halua tulla loukatuksi näillä psykologisilla osa-alueilla vain sen takia, että nainen voi tuntea itsensä itsevarmaksi kehossaan, minäkin tunnen älytöntä mukavuutta siloin kun olen alasti, mutta ymmärrän, etteivät kaikki näe minun veitikkaani samalla tavalla kuin minä.
En mene kuntosalille jotta minut pakotetaan katsomaan vähäpukeisia ihmisiä, ja se argumentti, että "no älä katso" ei vain yksinkertaisesti toimi jos minut käytännön pakotetaan samaan tilaan, neljän seinän sisälle, useamman tällaisen pukeutujan kanssa.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä saa kritisoida tätäkin asiaa ihan vapaasti. Miksi väität ettei saisi?
Aloitukset aiheesta on poistettu aika haipakkaan tahtiin.
Arvostele niin paljon kun perse kestää.. me vaan edelleen puetaan päällemme mitä itse päätämme. Jos su vituttaa niin itseäsihän sillä kulutat ja näytät mitn moukat kyyläät ja arvostelet. Jatka mouruamistasi 😂😂😂😂😂😂,,,
Täysin wt olet.
Olen nainen ja just en voinut olla katsomatta. Nainen niukassa topissa, rinnat tyrkyllä, piukat trikoot. Vaelteli ympäri salia, otti selfietä sieltä täältä. Mitään muuta ei tehnytkään. Paitsi otti kontaktia erääseen mieheen apua pyytääkseen. Ei kuitenkaan edes käyttänyt ko. laitetta. Aikansa patsasteltuaan lähti pois. Ihan ihmetyksestä tuijotin sitä näkyä. No viikko kaksi vielä, ja tilanne rauhottuu.
Salille mennään kuntoilemaan, ei tuijottamaan muita ihmisiä. Sulla on asennevamma.
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas. Älä mene kuntosalille. Älä mene uimahalliin. Älä mene uimarannoille. Pysy kotona.
Normaalille häveliäisyydelle ei ole ICD-koodia, mutta huomionhakuisuudelle ja itsensä esittelylle on. Että jos tässä sairausdiagnooseja ruvetaan jakelemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoina nämä naiset sitten muistelevat kuinka vähäpukeisina oltiin nuorina ja päivittelevät nuoruuden höperyyksiä. Hävetä he eivät älyä silloinkaan.
Piste.
Paina se pistaasi prersreikääsi. Sulle ei kuulu moukka sivullisten elä vittuakaan. 🐽🐽🐽
Mikä sinun äidinkielesi on?
Itse olen nainen ja käyn kuntosalilla, mulla yleensä löysät vaatteet ja tyylii kahdet vaatteet vuodesta toiseen, mitä vaihtelen. Laitan kuulokkeet korviini ja teen treenini. En katsele kanssatreenaajiani, enkä juurikaan heitä edes huomaa, koska olen niin omissa ajatuksissani. Korkeintaan jos joku nainen tekee monta leukaa niin saatan katsoa vähän kateellisena.
Toki joskus vaan mietin, että onpa nykyään paljastavaa treenimuotia kun on vain rinnat peittävä toppi ja pikkushortsit. Mutta sitten ajattelen, että treenatkoon kuka, missä haluaa ja jos voimaantuu, niin ei se multa ole pois. Ei mua ikinä sellainen ärsytä. Enemmänkin ärsyttää, jos joku istuu puoli tuntia jossain suositussa laitteessa ja selaa kännykkää. Yleensä joku nuori.
Kerran olen treenannut hihattomassa paidassa. Kyykkykoneen hartiatuen pehmusteet tuntuivat todella epämukavilta (ja likaisilta/hikisiltä) paljasta ihoa vasten. En voisi kuvitellakaan meneväväni salille vatsa, selkä ja reidet paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas. Älä mene kuntosalille. Älä mene uimahalliin. Älä mene uimarannoille. Pysy kotona.
Normaalille häveliäisyydelle ei ole ICD-koodia, mutta huomionhakuisuudelle ja itsensä esittelylle on. Että jos tässä sairausdiagnooseja ruvetaan jakelemaan
Uimahallissa sukelluspukupäälle?
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen treenannut hihattomassa paidassa. Kyykkykoneen hartiatuen pehmusteet tuntuivat todella epämukavilta (ja likaisilta/hikisiltä) paljasta ihoa vasten. En voisi kuvitellakaan meneväväni salille vatsa, selkä ja reidet paljaana.
Tämä. Ihmettelen, miten pystyin nuorena treenaamaan hihattomassa topissa. Nyt aina t-paidassa.
Jaa. Jostain syystä mua ei häiritse kenenkään pukeutuminen salilla koska olen siellä treenaamassa ja keskityn vain siihen.
Veikkaan että naisten pukeutumisen arvostelu kumpuaa joko omasta epävarmuudesta tai siitä ettei pysty olemaan tuijottamatta. Riippuen vähän onko mies vai nainen. Ja sen vuoksi ei saa kritisoida koska ei ole mitään järkevää syytä miksi toisten vaatteet pitäisi häiritä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissa sukelluspukupäälle?
Normaali häveliäisyys oli sitten vieras käsite?
Ei kukaan estä kritisoimasta. Sen kun kritisoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minustakin on kiusallista katsoa niitä pyllytrikoita, joissa on upotettu kuminauha persvakoon korstamaan sitä pervakoa. Etenkin lyhyinä ja pinkkeinä/beigeinä luovat kyllä illuusion paljaasta pyllystä. Ja näitä näkee siis ihan Elixiassa jokaikinen salikerta, ainakin täällä Espoossa.
t. Täti-ihminen
Laita palautetta valmistajille. On tosi vaikea löytää muunlaisia treenivaatteita kuin tuollaisia. Itselläni on ikivanhat ja jo kertaalleen korjatut verkkarit, mutta kun olen yrittänyt etsiä uusia treenihousuja, olen törmännyt ongelmaan, että löytyy vain tosi tiukkoja. Eivät ihmiset voi ostaa toisenlaisia, koska tarjontaa ei ole.
Kyllä löytyy vaihtoehtoja persvakotrikoille.
Mua ei häiritse naisten salivaatteet vaan se ettei ole mitään itsekritiikkiä! Nuori pullukka nainen rintsikkatopissa ja tiukoissa housuissa. Maharöllykkä hyllyi ja oli oikeen naparengas sitä uimarengasta koristamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on niin vaikea myöntää sitä, että he pukeutuvat niin pohjimmiltaan huomion takia
Sulle 🐽 ei kenenkään tarvitse selitellä mitään... Edelleen mennään vähäpukeisena koska itse halutaan ekä ole kielletty..... paska ämyllit saa urputta niin paljon kun sielu sietää 😂😂😂😂😂😂🥳🥳🥳🥳
Todennäköisesti olet huomattavasti ylipainoinen tytön tyllerö, joka kaipaisi kipeästi huomiota miehiltä, muttei sitä ulkonäkönsä vuoksi saa. No, koeta pärjäillä kehossasi.
Hieman menee ohi aiheen, mutta menköön. Eikö ns. L u t k a m a r s s i t ole lopulta huomionhakua miehiltä eikä feminististä voimaantumista?
Ei häiritse minua puolipukeiset, mutta paskalle haisevat kyllä! Miten vaikeaa on peseytyä joskus kun lähtee ihmisten ilmoille? Deodorantista ikinä kuullut? Samoilla treenivaatteilla mennään viikko, kaksi. Ilman pesua. Taju meinaa lähteä vieressä. 🤮
Jos joku tulee näillä pakkasilla salille alasti niin nostan hattua.
Jumppalegginssit ja toppi tai urheilijamainen t paita on nyt liikaa?
Kirjoittaa wt tyttönen.