Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei täällä saa kritisoida naisten pukeutumista kuntosalilla?

Vierailija
11.01.2026 |

Ihminen on sosiaalinen olento, joka tarvitsee ennakoitavuutta ja normeja jotta kokee olonsa turvalliseksi ja voi keskittyä muihin asioihin. Julkinen alastomuus, yliseksualisointi, millä ikinä tätä alusvaatteissa pyörimistä kuntosalilla haluaakaan kutsua, rikkoo näitä ennakko-odotuksia, joten aivot ja tunteet reagoivat voimakkaasti.

Minä en halua tulla loukatuksi näillä psykologisilla osa-alueilla vain sen takia, että nainen voi tuntea itsensä itsevarmaksi kehossaan, minäkin tunnen älytöntä mukavuutta siloin kun olen alasti, mutta ymmärrän, etteivät kaikki näe minun veitikkaani samalla tavalla kuin minä.

En mene kuntosalille jotta minut pakotetaan katsomaan vähäpukeisia ihmisiä, ja se argumentti, että "no älä katso" ei vain yksinkertaisesti toimi jos minut käytännön pakotetaan samaan tilaan, neljän seinän sisälle, useamman tällaisen pukeutujan kanssa.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuntosalilla ei ole pukeutumissääntöjä?

ootko vähän homo?  jos sua haittaa naisten niukka pukeutuminen.

En ole. Olen läskipese ja häpeän itseäni salille raahata niin pahaa oloani haukun muita. 

Vierailija
102/107 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tämä takapuolimuoti mennä jo ohi. Aivan älytöntä treenaamista, kun ainoa kohta vartalossa on takamus mitä on treenattu. Miksei monipuolisesti treenattu, tasapainoinen keho ole tavoiteltava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on kuntosalilla aikaa töllistellä vieraiden ihmisten sukuelimiä? Keskittykää suorittamaan treeninne ja häipykää, että toisetkin pääsevät. 

Vierailija
104/107 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi tämä takapuolimuoti mennä jo ohi. Aivan älytöntä treenaamista, kun ainoa kohta vartalossa on takamus mitä on treenattu. Miksei monipuolisesti treenattu, tasapainoinen keho ole tavoiteltava?

Miksi puutut toisen takapuoli tai  mihinkään. Oletko pervo?  ..vai vaan kateellinen.  Sinä saat treenata ihan vapaasti mitä kohtaa haluat se ei ihmisiä kiinosta. 

Vierailija
105/107 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja just en voinut olla katsomatta. Nainen niukassa topissa, rinnat tyrkyllä, piukat trikoot. Vaelteli ympäri salia, otti selfietä sieltä täältä. Mitään muuta ei tehnytkään. Paitsi otti kontaktia erääseen mieheen apua pyytääkseen. Ei kuitenkaan edes käyttänyt ko. laitetta. Aikansa patsasteltuaan lähti pois. Ihan ihmetyksestä tuijotin sitä näkyä. No viikko kaksi vielä, ja tilanne rauhottuu. 

Vai tuijottamiseen... VAIN SIVISTYMÄTTÖMÄT  TUIJOTTELEE JA KYYLÄÄ.. SE ON HYVIN SAIRASTA..  sitäpaitsi keksit tuon jutun. Eikö hävetä  🤭🤭🤭🤭

Rauhoitupa nyt, moukka. 

Vierailija
106/107 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei saa kritisoida? Tämä aloitus on toistettu kaikissa muodoissaan täällä varmaan tuhat kertaa.

Sulle on sanottutuharåt kertaa että siinään kritisoit mutta meille se on yx paskan hailee....  eivaikuta minkään. 👙👙👙👙👙..

Niin mikä oli? 

Vierailija
107/107 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aina pieren kovaa ja monta kertaa salilla muiden naamojen edessä. Minulla on oikeus. Se on jokaisen oma asia missä ja miten pieree.

Moukka... pereminen onsikojen  puuhaa.  Salilla eivähäpukeisuus ole kiellettyä . Aika kivaa👙👙👙

Muistuttaisin, että tämä ei ole kehitysvammaisten palsta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän