Miksei täällä saa kritisoida naisten pukeutumista kuntosalilla?
Ihminen on sosiaalinen olento, joka tarvitsee ennakoitavuutta ja normeja jotta kokee olonsa turvalliseksi ja voi keskittyä muihin asioihin. Julkinen alastomuus, yliseksualisointi, millä ikinä tätä alusvaatteissa pyörimistä kuntosalilla haluaakaan kutsua, rikkoo näitä ennakko-odotuksia, joten aivot ja tunteet reagoivat voimakkaasti.
Minä en halua tulla loukatuksi näillä psykologisilla osa-alueilla vain sen takia, että nainen voi tuntea itsensä itsevarmaksi kehossaan, minäkin tunnen älytöntä mukavuutta siloin kun olen alasti, mutta ymmärrän, etteivät kaikki näe minun veitikkaani samalla tavalla kuin minä.
En mene kuntosalille jotta minut pakotetaan katsomaan vähäpukeisia ihmisiä, ja se argumentti, että "no älä katso" ei vain yksinkertaisesti toimi jos minut käytännön pakotetaan samaan tilaan, neljän seinän sisälle, useamman tällaisen pukeutujan kanssa.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Minua naisena kiihottaa miesten karvaiset käsivarret. Haluan miehille pitkähihaiset paidat lakisääteisiksi, että voin keskittyä treenaamiseen.
Minua kiihottaa naisten kauniit kasvot. Vaadin mustakaavut kaikille naisille 24/7,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on niin vaikea myöntää sitä, että he pukeutuvat niin pohjimmiltaan huomion takia
Sulle 🐽 ei kenenkään tarvitse selitellä mitään... Edelleen mennään vähäpukeisena koska itse halutaan ekä ole kielletty..... paska ämyllit saa urputta niin paljon kun sielu sietää... 😂😂😂😂😂😂🥳..
Huomionhakuisesta persoonallisuudesta kärsivällä on seuraavista piirteistä vähintään neljä:
suurieleinen ja teatraalinen esiintyminen tai liioitteleva tunteiden ilmaiseminen
alttius vaikutteille henkilö on herkästi muiden johdateltavissa tai antaa olosuhteiden vaikuttaa päätöksiinsä
pinnallinen ja epävakaa tunne-elämä
jatkuva sellaisen toiminnan ja jännityksen etsintä, missä henkilö on huomion keskipisteenä
epäasianmukainen viettelevyys joko ulkonäön tai käytöksen tasolla
liiallinen huoli omasta ulkoisesta viehätysvoimasta
Lisäksi tavallisia piirteitä ovat myös:
itsekeskeisyys, toisten ihmisten tarpeiden laiminlyöminen ja manipulatiivinen käytös
nautinnonhaluisuus
jatkuva arvostuksen odottaminen
herkkä loukkaantuminen
Tuossahan nuo itsekeskeisyys ja teatraalisuus ja herkkä loukktaantuminen tuli esiteltyä.
Minä aina pieren kovaa ja monta kertaa salilla muiden naamojen edessä. Minulla on oikeus. Se on jokaisen oma asia missä ja miten pieree.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että olisit ketään nähnyt salilla ilman vaatteita tai alusvaatteissa. Miehet nyt saattaa ottaa paidan pois, mikä on toki oksettavaa. Mutta eiköhän siellä muuten ole ihan treenivaatteet päällä.
No näiden sanastossa "alasti" tarkoittaa sitä, että housut peittää täysin vyötäröstä nilkkoihin mutta eivät ole tarpeeksi löysät tms.
Miksi naiset eivät heitä niiden trikoidensa päälle vaikka shortseja, niin kuin miehet? Mitään muuta tuohonkaan ongelmaan ei vaadittaisi.
Osa naisista kyllä pukeutuu tosi paljastavasti. Yläosa vastaa lähinnä rintaliivejä ja housut pikkareita. Sitten se kangas on vieläpä niin ohutta, että kaikki alapään muodot näkyy läpi. Kiusallista. Sitten pitää tarkkaan miettiä, että mihin oman katseen suuntaa ettei se paljastelija vaan luule, että kyttään sitä. M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saa kritisoida? Tämä aloitus on toistettu kaikissa muodoissaan täällä varmaan tuhat kertaa.
Sulle on sanottutuharåt kertaa että siinään kritisoit mutta meille se on yx paskan hailee.... eivaikuta minkään. 👙👙👙👙👙👙👙
Eri.ei vaikutakkaan... minua vaan naurattaa tuo kunämmyli ähkyyja puhkuu eikä voi mitäään.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista kyllä pukeutuu tosi paljastavasti. Yläosa vastaa lähinnä rintaliivejä ja housut pikkareita. Sitten se kangas on vieläpä niin ohutta, että kaikki alapään muodot näkyy läpi. Kiusallista. Sitten pitää tarkkaan miettiä, että mihin oman katseen suuntaa ettei se paljastelija vaan luule, että kyttään sitä. M35
Tämä itseasiassa onkin yksi suurimmista ongelmista, miehen oikeasti täytyy katsoa lattiaan tai jonnekin yläviistoon ettei nämä paljastavasti pukeutuvat ihmiset ahdistu siitä, että jonkun keho on edes heihin päin, koska tiedostavat itsekin olevansa tosi seksuaalisesta korostettuja. En vain ymmärrä.
Jos miehet laittaisivat yhtä kireät housut mitä naisilla on päällä ja ihailisivat peilistä pullottavaa etumustaan, niin naiset tekisivät miehestä varmaan ilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
No nyt asiaa. Ja huom. tuolla on nakuna kaikennäköisiä tyyppejä. Ei vartaloa tarvitse häpeillä ja peittää, vaikkei se olisi nätti.
Itse menisin ryijy päällä kuntoilemaan .
Vaihtakaa se muotinne haaremihousuihin,ei varmaan kiristä.
Vierailija kirjoitti:
Minä aina pieren kovaa ja monta kertaa salilla muiden naamojen edessä. Minulla on oikeus. Se on jokaisen oma asia missä ja miten pieree.
Moukka... pereminen onsikojen puuhaa. Salilla eivähäpukeisuus ole kiellettyä . Aika kivaa👙👙👙
Vierailija kirjoitti:
mä pierasin äsken vaimon naamalle lähti ovet paukkuen ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mutta collegehousujen haarojako voi tuijottaa estoitta? Kyllä mua ainakin häiritsisi se ihan yhtä lailla.
Jännä juttu, en ole ikinä nähnyt vähäpukeisia ihmisiä saati alastomuutta kuntosalilla - pois lukien pukuhuone, jossa toki saattaa nähdä ihmisiä vaihtamassa vaatteita, jolloin he ovat hetken aikaa aslusvaatteisillaan. Pukuhuoneet tosin ovat sukupuolen mukaan ainakin meidän salilla, joten vaikea uskoa, että vaatteiden vaihto pukarissa järkyttää toisen sukupuolen mielenrauhaa. Kuntosalilla olen nähnyt ihmisiä treenivaatteissa, ja kaikilla on ollut housut, paita ja kengät. Ei siis minkäänlaista vähäpukeisuutta!
Mitä Te sitten tarkoitatte tällä liian paljastavalla pukeutumisella? Varsinkin jos on hyvät (lihaksikkaat) sääret ja timmi keskivartalo, niin lyhyet pöksyt ovat mielestäni ok ja samoin lyhyt toppi. Olen itse yli 65 v. ja pukeudun salille tiukkoihin trikoisiin ja yläosana on salikäyttöön tarkoitettuja paitoja joista osa ns. naisten mallia eli melko vartalon myötäisiä. Trikoiden alla en käytä mitään mummopöksyjä niin kuin monet ikäiseni naiset käyttävät vaan käytän rajattomia pikkareita jotta pikkareiden rajat eivät pahasti tulee esiin. En ole vielä koskaan nähdyt salilla kenelläkään mitään kovin nolostuttavaa pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä pierasin äsken vaimon naamalle lähti ovet paukkuen ulos.
Kummallista. Ei kunnioittanut oikeuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Minua naisena kiihottaa miesten karvaiset käsivarret. Haluan miehille pitkähihaiset paidat lakisääteisiksi, että voin keskittyä treenaamiseen.
Minuna naisena kiihottaa miesten karvaiset käsivarret ja miesmäiset rintakehät. Olen iloinen aina, kun näen miehiä ulkona tai treenaamassa ilman paitaa. Enkä vingu, että minulla pitäisi olla oikeus ahdistella tai tungettelevasti tuijottaa. Odotan vastaavaa miehiltäkin.
Kyllä minustakin on kiusallista katsoa niitä pyllytrikoita, joissa on upotettu kuminauha persvakoon korstamaan sitä pervakoa. Etenkin lyhyinä ja pinkkeinä/beigeinä luovat kyllä illuusion paljaasta pyllystä. Ja näitä näkee siis ihan Elixiassa jokaikinen salikerta, ainakin täällä Espoossa.
t. Täti-ihminen
Älä uhriudu ja valu ääripäähän, kukaan ei tykkää siitä.