Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffimies haluaa minun valmistavan hänelle liharuokaa, vaikka olen kasvissyöjä

Vierailija
11.01.2026 |

Kävin treffeillä ravintolassa syömässä yhden ihan mukavan, korkeastikoulutetun miehen kanssa. Siellä tulin ihan vaan ohimennen maininneeksi olevani kasvissyöjä (käytän myös munaa ja maitotuotteita eli en ole vegaani). Toisille treffeille ehdotin, että tulisiko hän mun luokse kylään ja voisin vaikka valmistaa pizzaa. Tähän mies vastasi: "olisiko siinä pizzassa jotain lihaa minulle?". Vastasin, että teen kasvispizzaa. Sitten hän ehdotti, että käytäisiinkö mielummin jossain pizzeriassa syömässä ja minä suostuin tähän.

Minulle vaan tuli tuosta ehkä vähän huono fiilis, kun hän vihjasi minulle, että minun pitäisi valmistaa hänelle lihatäytteinen pizza, että kasvispizza ei käy. Tuo antaa itsestään Nirson vaikutelman. Mitä vikaa kasvisruoassa on?

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe teillä yhteistä tulevaisuutta. Näetkö sinä? 

Vierailija
2/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä valmis syömään lihapizzaa, jos mies sitä tekee? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on moukka eikä muuksi muutu. Törkeää käytöstä. Itse olen sekäsyöjä, mutta useat ystävät vegaaneja tai kasvissyöjiä ja ei kävis mielessäkään pyytää tuollaista.

Vierailija
4/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä valmis syömään lihapizzaa, jos mies sitä tekee? 

Typerys.

Vierailija
5/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevää sinänsä olla sopeutumatta liikaa naisen tapoihin niin kuin joku beta.

Vierailija
6/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on moukka eikä muuksi muutu. Törkeää käytöstä. Itse olen sekäsyöjä, mutta useat ystävät vegaaneja tai kasvissyöjiä ja ei kävis mielessäkään pyytää tuollaista.

Kenenkään ei tarvitse mennä toisilla treffeillätoisen kotiin

Vierailija
7/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

for the record, kumpi maksoi ravintolalaskun?

Vierailija
8/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vikaa liharuuassa on?

Vierailija
9/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis tekemään liharuokaa tuleville lapsillesi vai haluatko pakottaa kaikki omalle ruokavaliollesi?

Ei ole vaikeaa laittaa puoleen pitsaan vaikka kunkkua.

Vierailija
10/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onko kasvissyöjä jotenkin vähemmän toimintakykyinen kuin sekasyöjä? Tuleeko heitä kohdella kuin lapsia?

"Hei älä sitten vaan mainitse että käyt metsästämässä, se kasvissyöjä ei ikinä toipuisi traumasta..."

Vierailija
11/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on moukkamaisuuden lisäksi myös vähemmän fiksu, koska epäilemättä jälkkäriksi olisi ollut tarjolla jotain hyvää. Tiedätte mitä tarkoitan.

Vierailija
12/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tehdä. Jos tuo on teille kynnyskysymys, kummalle tahansa, niin päätös on helppo.

Vierailija
13/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen sekasyöjä, niin luiskaan menisi mies, joka vaatii jotain ruuanvalmistuksia itselleen. Aikuinen ihminen osaa tehdä omankin pizzansa siinä vieressä, jos ei kelpaa se, mitä toinen tekee. En keksi tilannetta, missä näkisin oikeutetuksi vaatia toista ihmistä kokkaamaan minulle ja vielä sellaista, mitä ei edes itse söisi. 

Vierailija
14/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi teidän seksi elämää. Mistä löydät porkkanan mitä imeskellä. 

Vierailija
15/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on moukkamaisuuden lisäksi myös vähemmän fiksu, koska epäilemättä jälkkäriksi olisi ollut tarjolla jotain hyvää. Tiedätte mitä tarkoitan.

Kaikki tässä maailmassa ei pyöri sen sun "hyvän" ympärillä. Yritä elää sen kanssa. 

Vierailija
16/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luultavasti jäkiruuaksi tarjolla olisi ollut saarna kasvissyöjien ylivertaisuudesta, vihreästä aatteesta tai feminismistä

Vierailija
17/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon.

Vierailija
18/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu vesimelooniin työntymistä ja porkkanas

Vierailija
19/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies pyytää tekemään sinua itselleen ruokaa????? 

Jokaisella on oikeus syödä ja itse valmistaa sitä ruokaa mistä itse tykkää 👌

Vierailija
20/144 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen sekasyöjä, niin luiskaan menisi mies, joka vaatii jotain ruuanvalmistuksia itselleen. Aikuinen ihminen osaa tehdä omankin pizzansa siinä vieressä, jos ei kelpaa se, mitä toinen tekee. En keksi tilannetta, missä näkisin oikeutetuksi vaatia toista ihmistä kokkaamaan minulle ja vielä sellaista, mitä ei edes itse söisi. 

Eli kun kutsut ihmisiä kylään niin kaikki kokkailee vuorollaan omista ostoksista mieluisan aterian. Ok,sekopää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan