Treffimies haluaa minun valmistavan hänelle liharuokaa, vaikka olen kasvissyöjä
Kävin treffeillä ravintolassa syömässä yhden ihan mukavan, korkeastikoulutetun miehen kanssa. Siellä tulin ihan vaan ohimennen maininneeksi olevani kasvissyöjä (käytän myös munaa ja maitotuotteita eli en ole vegaani). Toisille treffeille ehdotin, että tulisiko hän mun luokse kylään ja voisin vaikka valmistaa pizzaa. Tähän mies vastasi: "olisiko siinä pizzassa jotain lihaa minulle?". Vastasin, että teen kasvispizzaa. Sitten hän ehdotti, että käytäisiinkö mielummin jossain pizzeriassa syömässä ja minä suostuin tähän.
Minulle vaan tuli tuosta ehkä vähän huono fiilis, kun hän vihjasi minulle, että minun pitäisi valmistaa hänelle lihatäytteinen pizza, että kasvispizza ei käy. Tuo antaa itsestään Nirson vaikutelman. Mitä vikaa kasvisruoassa on?
Kommentit (144)
Oletko sinä valmis syömään lihapizzaa, jos mies sitä tekee?
Mies on moukka eikä muuksi muutu. Törkeää käytöstä. Itse olen sekäsyöjä, mutta useat ystävät vegaaneja tai kasvissyöjiä ja ei kävis mielessäkään pyytää tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä valmis syömään lihapizzaa, jos mies sitä tekee?
Typerys.
Ihan järkevää sinänsä olla sopeutumatta liikaa naisen tapoihin niin kuin joku beta.
Vierailija kirjoitti:
Mies on moukka eikä muuksi muutu. Törkeää käytöstä. Itse olen sekäsyöjä, mutta useat ystävät vegaaneja tai kasvissyöjiä ja ei kävis mielessäkään pyytää tuollaista.
Kenenkään ei tarvitse mennä toisilla treffeillätoisen kotiin
for the record, kumpi maksoi ravintolalaskun?
Oletko valmis tekemään liharuokaa tuleville lapsillesi vai haluatko pakottaa kaikki omalle ruokavaliollesi?
Ei ole vaikeaa laittaa puoleen pitsaan vaikka kunkkua.
Vierailija kirjoitti:
Ai onko kasvissyöjä jotenkin vähemmän toimintakykyinen kuin sekasyöjä? Tuleeko heitä kohdella kuin lapsia?
"Hei älä sitten vaan mainitse että käyt metsästämässä, se kasvissyöjä ei ikinä toipuisi traumasta..."
Mies on moukkamaisuuden lisäksi myös vähemmän fiksu, koska epäilemättä jälkkäriksi olisi ollut tarjolla jotain hyvää. Tiedätte mitä tarkoitan.
Ei pidä tehdä. Jos tuo on teille kynnyskysymys, kummalle tahansa, niin päätös on helppo.
Vaikka olen sekasyöjä, niin luiskaan menisi mies, joka vaatii jotain ruuanvalmistuksia itselleen. Aikuinen ihminen osaa tehdä omankin pizzansa siinä vieressä, jos ei kelpaa se, mitä toinen tekee. En keksi tilannetta, missä näkisin oikeutetuksi vaatia toista ihmistä kokkaamaan minulle ja vielä sellaista, mitä ei edes itse söisi.
Voi voi teidän seksi elämää. Mistä löydät porkkanan mitä imeskellä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on moukkamaisuuden lisäksi myös vähemmän fiksu, koska epäilemättä jälkkäriksi olisi ollut tarjolla jotain hyvää. Tiedätte mitä tarkoitan.
Kaikki tässä maailmassa ei pyöri sen sun "hyvän" ympärillä. Yritä elää sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
luultavasti jäkiruuaksi tarjolla olisi ollut saarna kasvissyöjien ylivertaisuudesta, vihreästä aatteesta tai feminismistä
Vierailija kirjoitti:
Juu vesimelooniin työntymistä ja porkkanas
Aikuinen mies pyytää tekemään sinua itselleen ruokaa?????
Jokaisella on oikeus syödä ja itse valmistaa sitä ruokaa mistä itse tykkää 👌
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen sekasyöjä, niin luiskaan menisi mies, joka vaatii jotain ruuanvalmistuksia itselleen. Aikuinen ihminen osaa tehdä omankin pizzansa siinä vieressä, jos ei kelpaa se, mitä toinen tekee. En keksi tilannetta, missä näkisin oikeutetuksi vaatia toista ihmistä kokkaamaan minulle ja vielä sellaista, mitä ei edes itse söisi.
Eli kun kutsut ihmisiä kylään niin kaikki kokkailee vuorollaan omista ostoksista mieluisan aterian. Ok,sekopää.
En näe teillä yhteistä tulevaisuutta. Näetkö sinä?