Miksei rumat naiset vois seurustella ruman miehen kanssa?
Täälläkin naiset sanoo olevansa rumia joten miksette halua seurustella ruman miehen kanssa? Olen minäkin ruma ja ruma nainen kelpaisi mutta kaikki ovat antaneet pakit.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mites se luonne ja arvot?
Ne voi olla kohdillaan myös komialla 😎
Kun se pimpin voima ja tarve on suurempi, niin ruma nainen vaatii tavallisen miehen ja tavallinen nainen komean miehen, joka taas jättää sen tavallisen nainen löydettyään kauniin naisen, luonnon kiertokulku.
Koska ulkonmuoto ei ole parisuhteessa kaikkein tärkein asia. Luonne, elämänarvot, luotettavuus ja kemiat ovat paljon tärkeämpiä asioita.
En ole kelvannut rumillekaan miehille.
Vierailija kirjoitti:
Koska ulkonmuoto ei ole parisuhteessa kaikkein tärkein asia. Luonne, elämänarvot, luotettavuus ja kemiat ovat paljon tärkeämpiä asioita.
Voisitko siis seurustella ruman miehen kanssa, jos nuo kaikki muut osuu kohdalleen? Kelpaako esim lyhyt, lihava, kalju pallopäinen mies?
En koskaan arvio ihmistä ulkonäön perusteella. Luonne, elämäntavat ja arvot ratkaisee. Minua on monet sanonu luonnonkauniiksi. Ja pidän huolta kehostani.
En vaadi toiselta kaikessa samaa.
Aina voit yrittää parantaa vaikka naamassa ei hurraamista: laihduta jos tarvitsee, käytä kasvonhoitotuotteita, hampaat kuntoon, parturiin, leikkaa ja puhdista kynnet. Vaatteet ja jalkineet uusiksi. Opettele hymyilemään ja juttelemaan kevyesti.
Kyllä, olen katsonut ja nähnyt rumuuden tai vammojen läpi. Kasvot on vain kuori.
Tsemppiä. N
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kauniit naiset ei seurustele rumien tai edes keskitasoa olevien miesten kanssa?
Aloittajan ongelmat ovat heikkolahjaisuus ja vastenmielinen luonne, ei ulkonäkö. Ja näistä suurempi haitta tulee paskasta luonteesta, mini kehitysvammainenkin on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kauniit naiset ei seurustele rumien tai edes keskitasoa olevien miesten kanssa?
Kyllä moni seurustelee. Sinulla yksinäisyyden syy on luonne ja asenne.
En halua seurutsella jonkun kanssa kenen kansssa olla "rumia" yhdessä. Kyllä sille ulkonäölleen voi jotain tehdä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kelvannut rumillekaan miehille.
Niimpä, vaikka ne muuta väittää. Jahtaavat sitä mallibimboa kuitenkin.
Huvittavaa monesti ihmiset sanoo ulkonäöllä ei merkitystä ja on sanottu että ole oma itsesi. Mutta sitten on joku 10 viestiä että tee tämä ja tuo muuta jopa omaa persoonaa ja ulkonäköä niin paljon kuin mahdollista. xD
Ei minulle ole tärkeää miehen ulkonäkö. Mutta se ei riitä että mies haluaa jonkun ja tyytyisi minuun. Ja haluan että miehelläni ja minulla on yhteiset arvot ja meillä on hauskaa yhdessä.
En olisi onnellinen miehen kanssa joka haluaa juoda viiniä usein, matkustella usein tai vaikka käydä tanssimassa naisensa kanssa. En vaan voi sietää viinin makua, enkä tykkää matkustamisesta enkä tanssimisesta jne. Halusin miehen jonka kanssa hankkia lapsia eli oli tärkeää että mieskin halusi lapsia.
jos mies valittaa että on ruma ja rumatkaan naiset eivät huoli häntä niin minusta tuo asenne kuulostaa niin tympeältä etten haluaisi edes tutustua tuollaiseen mieheen. Veikkaan että kyseinen mies ei arvosta naisia eikä kohtele heitä hyvin.
Ruma ei välttämättä ole lihava. On normaalipainoisia rumia miehiä ja naisia joten miksei naiset halua sellaisia.
Miksi vuosi aloitettiin taas epätyydyttävän ulkonäön kanssa muka tulevien ongelmien kanssa piehtaroinnissa? Entistä maailman suurinta demokratiaa ainakin johtaa umpihullu ja helvetin ruma mies joka on päässyt valitettavan pitkälle kauheasta ulkonäöstään huolimatta.
Ei voi mitään sille, että toinen on komia 😎 itte kyllä joskus sanoi itteään rumaksi 😱