Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt löytyi helmi Yle Areenan syövereistä!

Vierailija
13.01.2024 |

Viides käsky. Tositapahtumiin perustuva neliosainen brittiläinen rikosdraama. Timothy Spall näyttelee hienosti tässä. Yksi jakso vasta katsottu mutta olen jo nyt aivan myyty. Alkuun tapahtumat vyöryy eteenpäin kuin höyryjuna kunnes tulee suvantovaihe.

Oletteko katselleet? Tai tuleeko mieleen jotain huippulöytöjä joista ehkä harva on kuullut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Taidan katsoa heti. Ainakin hyvä näyttelijä.

Vierailija
2/11 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin syksyllä heti kun se tuli Areenaan. Todella hyvä. Tositapahtumiin perustuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! Nyt piskin kanssa iltalenkille ja sitten katsomaan tuo sarja.

Vierailija
4/11 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on koukuttava ja loistokkaasti näytelty sarja, jonka kauheudet ovat tapahtuneet, vaikkei sarjassa kaikkea kerrotakaan. YouTubessa on jokunen dokumenttikin tästä. Ben Fieldin esittäjä on todella vakuuttava.

Ei ole ihan Areenan syövereissä, tuli syksyllä televisiosta.

Vierailija
5/11 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super hyvä, katsokaa ihmeessä.

Vierailija
6/11 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut syksyllä, ja suosittelen todellakin.

Vierailija
7/11 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaikki jaksot putkeen, kun se tuli. ERinomainen. Voisin oikeastaan katsoa uudestaankin. Siinä on nin upeasti kuvattu, miten paha ihminen huomaa uhrinsa heikot kohdat, ja iskee niihin. Riipaisevaa.

Vierailija
8/11 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, ettei ole tullut vastaan, kun olen nimenomaan selannut rikossarjat läpi. Mutta sehän on tullut vastaan nimellä The Sixth Commandment.

En ensin tajunnut, kun en muistanut että eri kirkoissa/uskonnoissa käskyt on eri järjestyksessä.

Mutta kiitos vinkistä, ajattelin aiemmin olla katsomatta, mutta nyt aion sitten kuitenkin katsoa. :)

Vierailija
9/11 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin, ettei ole tullut vastaan, kun olen nimenomaan selannut rikossarjat läpi. Mutta sehän on tullut vastaan nimellä The Sixth Commandment.

En ensin tajunnut, kun en muistanut että eri kirkoissa/uskonnoissa käskyt on eri järjestyksessä.

Mutta kiitos vinkistä, ajattelin aiemmin olla katsomatta, mutta nyt aion sitten kuitenkin katsoa. :)

Jep tuo on tosiaan enkunkielinen nimi. Itselläkin oli hilkulla ettei mennyt ohi. Olen true crimen kuluttaja ja luulin että tämäkin oli sitä, siksi tallensin, muuten en varmaan olis.

Ap

Vierailija
10/11 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvät luonnenäyttelijät kyllä.

Vierailija
11/11 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on the sixth commandment. Suomennettu --> Viides käsky 🤭